mihin katosi rakkaus?

ylpeys ja ennakkoluulo

tämä ilta sinetöi jo jonkin aikaa kypsyneen ajatuksen..en jaksa,en jaksa enää elää jatkuvan nujertamisesi kanssa.en osaa enää lähestyä sinua oikealla tavalla..et halua läheisyyttäni,et halua kuunnella sanottavaani..et ole se sama mies johon kerran rakastuin.mihin katosi se läheisyys ja ilo joka oli aina niin olennainen osa meitä kahta...?en enää ymmärrä mitä tässä pitäisi tehdä..olen niin väsynyt riitelyymme.nykyisin olen vain lastenhoitaja,ilmainen piika ja loputtoman vitsailujesi kohde.oinas luonteesi tulee liian voimakkaasti esille.on se myönnettävä,sinä voitit.minä luovutan.jos jään luoksesi,se tuhoaa minut.rakas oinas-mieheni..minulla ei ole enää voimia elää kanssasi...

7

1835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin väsynyt

lisäisin vielä, että oinasmiehen kritisointi on vaarallista,hän ei huomaa omia virheitään..ei puhu eikä pussaa.. tulis joku ja veis mut pois...

• Järvikala

Myös minulla sama tilanne.Kaksi vuotta oinasmiehen kanssa ja hermot ja sydän riekaleina.Nyt kun olen päättäväisesti ryhtynyt toimimaan itseni hyväksi(hankkinut asunnon ja järjestellyt muuttoa yms.)on mies heittäytynyt suorastaan idiootiksi;juo ja juoksee baareissa,juttelee mulle ilkeitä,näyttää kaikki v-mäiset puolensa entistä selvemmin...sinänsä hyvä,eipä jää ikävä,kun viimeisen kerran hänelle heipat sanon.Mutta kertokaa viisaat,oliko oinaat häntäpäässä,kun tunneälyä ja empaattisuutta jaettiin?Tuntuu siltä,koska ns. mieheni(lue:lapsellinen ja itsekäs kakara)on aivan uskomaton sontiainen aina niin halutessaan ja haluaa aika usein ja kaikkihan on tietysti minun syytäni,kun mulla on siniset silmät ja vaalea tukka!!!

• ylpeys ja ennakkoluulo
        Järvikala kirjoitti:

Myös minulla sama tilanne.Kaksi vuotta oinasmiehen kanssa ja hermot ja sydän riekaleina.Nyt kun olen päättäväisesti ryhtynyt toimimaan itseni hyväksi(hankkinut asunnon ja järjestellyt muuttoa yms.)on mies heittäytynyt suorastaan idiootiksi;juo ja juoksee baareissa,juttelee mulle ilkeitä,näyttää kaikki v-mäiset puolensa entistä selvemmin...sinänsä hyvä,eipä jää ikävä,kun viimeisen kerran hänelle heipat sanon.Mutta kertokaa viisaat,oliko oinaat häntäpäässä,kun tunneälyä ja empaattisuutta jaettiin?Tuntuu siltä,koska ns. mieheni(lue:lapsellinen ja itsekäs kakara)on aivan uskomaton sontiainen aina niin halutessaan ja haluaa aika usein ja kaikkihan on tietysti minun syytäni,kun mulla on siniset silmät ja vaalea tukka!!!

kyllä nää oinaan kiukuttelut on tosiaan tutuksi tullu..kyllä hän saa ilkeillä ja pilkata,mut annas olla jos meinaat ittees puolustaa..siitähän se vasta intaantuu meuhkaamaan.tyyliin ämmät hiljaa!!.tosi ihana mies.aina pitää pelätä ettei vaan sano jotai semmosta mistä ottaa herneet henkee..tosi rasittavaa elää tollasen kanssa.

• kyseessä ois
        ylpeys ja ennakkoluulo kirjoitti:

kyllä nää oinaan kiukuttelut on tosiaan tutuksi tullu..kyllä hän saa ilkeillä ja pilkata,mut annas olla jos meinaat ittees puolustaa..siitähän se vasta intaantuu meuhkaamaan.tyyliin ämmät hiljaa!!.tosi ihana mies.aina pitää pelätä ettei vaan sano jotai semmosta mistä ottaa herneet henkee..tosi rasittavaa elää tollasen kanssa.

sama oinas, joka asuu meillä... aikani aina ihmettelin, kun oli kyse mistä vitun asiasta tahansa, aina saa syyn hienosti heivattua emännän niskoille.. nyt annan olla, tyyliin toisesta korvasta sisään , toisesta ulos.

• vesityttönen
        kyseessä ois kirjoitti:

sama oinas, joka asuu meillä... aikani aina ihmettelin, kun oli kyse mistä vitun asiasta tahansa, aina saa syyn hienosti heivattua emännän niskoille.. nyt annan olla, tyyliin toisesta korvasta sisään , toisesta ulos.

...että mullakin on näin paljon kohtalotoveireita ja niin tutulta kuulosti nuo kirjoituksenne.

Minä kans lopen kyllästynyt, ilkeilyyn (joka on muka huumoria), itsekkyyteen ja jyräämiseen. Suhteen alussa lupasi kuut ja maat ja tuo kaikki loppui yhtä pian kuin oli tullutkin. En ymmärrä tuota sarvipäätä joka minulla on, en sitten yhtään, liekkö koskaan tunsinkaan.

• mutta totta
        vesityttönen kirjoitti:

...että mullakin on näin paljon kohtalotoveireita ja niin tutulta kuulosti nuo kirjoituksenne.

Minä kans lopen kyllästynyt, ilkeilyyn (joka on muka huumoria), itsekkyyteen ja jyräämiseen. Suhteen alussa lupasi kuut ja maat ja tuo kaikki loppui yhtä pian kuin oli tullutkin. En ymmärrä tuota sarvipäätä joka minulla on, en sitten yhtään, liekkö koskaan tunsinkaan.

30 v ja oinas. Luen itsestäni aikaisemmista viesteistä.
        Vaikka toista sattuu niin perustelen sitä huumorilla, vaikka oikeasti mikään ei oo huumoria jos toista ei naurata vaan ennemmin itkettää.

Suhteen alussa tunne on sellainen että voin luvata vaikka ne tähdet taivaalta, ja naiset pitää mua ihanimpana mitä koskaan ovat tavanneet. Sitten se muuttuu. Tuntuu kuin ilkeä oma itseni kumpuaa jostain sisältä, mutta en kuitenkaan tarkoita pahaa. Tämä on se hullu paradoksi mun omassa päässäni: tiedän olevani pisteliäs mutta luulen silti olevani ja tekeväni hyvää. No nyt on takana pitkä parisuhde, jonka jälkeen heräsin omaan itsepäisyyteeni ja itsekkyyteeni, enkä ymmärrä miten kukaan vois elää tälläisen ihmisen kanssa, tai mitenkä muuttua. Olisko oinaalle sitten kuitenkin parasta yksin eläminen?

• Nimetön
        mutta totta kirjoitti:

30 v ja oinas. Luen itsestäni aikaisemmista viesteistä.
        Vaikka toista sattuu niin perustelen sitä huumorilla, vaikka oikeasti mikään ei oo huumoria jos toista ei naurata vaan ennemmin itkettää.

Suhteen alussa tunne on sellainen että voin luvata vaikka ne tähdet taivaalta, ja naiset pitää mua ihanimpana mitä koskaan ovat tavanneet. Sitten se muuttuu. Tuntuu kuin ilkeä oma itseni kumpuaa jostain sisältä, mutta en kuitenkaan tarkoita pahaa. Tämä on se hullu paradoksi mun omassa päässäni: tiedän olevani pisteliäs mutta luulen silti olevani ja tekeväni hyvää. No nyt on takana pitkä parisuhde, jonka jälkeen heräsin omaan itsepäisyyteeni ja itsekkyyteeni, enkä ymmärrä miten kukaan vois elää tälläisen ihmisen kanssa, tai mitenkä muuttua. Olisko oinaalle sitten kuitenkin parasta yksin eläminen?

Osuit naulankantaan, oinas ei sovi parisuhteeseen, ainakaan pidempiaikaiseen. Oinaalle parasta on yksin eläminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe