mihin katosi rakkaus?

ylpeys ja ennakkoluulo

tämä ilta sinetöi jo jonkin aikaa kypsyneen ajatuksen..en jaksa,en jaksa enää elää jatkuvan nujertamisesi kanssa.en osaa enää lähestyä sinua oikealla tavalla..et halua läheisyyttäni,et halua kuunnella sanottavaani..et ole se sama mies johon kerran rakastuin.mihin katosi se läheisyys ja ilo joka oli aina niin olennainen osa meitä kahta...?en enää ymmärrä mitä tässä pitäisi tehdä..olen niin väsynyt riitelyymme.nykyisin olen vain lastenhoitaja,ilmainen piika ja loputtoman vitsailujesi kohde.oinas luonteesi tulee liian voimakkaasti esille.on se myönnettävä,sinä voitit.minä luovutan.jos jään luoksesi,se tuhoaa minut.rakas oinas-mieheni..minulla ei ole enää voimia elää kanssasi...

7

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin väsynyt

      lisäisin vielä, että oinasmiehen kritisointi on vaarallista,hän ei huomaa omia virheitään..ei puhu eikä pussaa.. tulis joku ja veis mut pois...

      • Järvikala

        Myös minulla sama tilanne.Kaksi vuotta oinasmiehen kanssa ja hermot ja sydän riekaleina.Nyt kun olen päättäväisesti ryhtynyt toimimaan itseni hyväksi(hankkinut asunnon ja järjestellyt muuttoa yms.)on mies heittäytynyt suorastaan idiootiksi;juo ja juoksee baareissa,juttelee mulle ilkeitä,näyttää kaikki v-mäiset puolensa entistä selvemmin...sinänsä hyvä,eipä jää ikävä,kun viimeisen kerran hänelle heipat sanon.Mutta kertokaa viisaat,oliko oinaat häntäpäässä,kun tunneälyä ja empaattisuutta jaettiin?Tuntuu siltä,koska ns. mieheni(lue:lapsellinen ja itsekäs kakara)on aivan uskomaton sontiainen aina niin halutessaan ja haluaa aika usein ja kaikkihan on tietysti minun syytäni,kun mulla on siniset silmät ja vaalea tukka!!!


      • ylpeys ja ennakkoluulo
        Järvikala kirjoitti:

        Myös minulla sama tilanne.Kaksi vuotta oinasmiehen kanssa ja hermot ja sydän riekaleina.Nyt kun olen päättäväisesti ryhtynyt toimimaan itseni hyväksi(hankkinut asunnon ja järjestellyt muuttoa yms.)on mies heittäytynyt suorastaan idiootiksi;juo ja juoksee baareissa,juttelee mulle ilkeitä,näyttää kaikki v-mäiset puolensa entistä selvemmin...sinänsä hyvä,eipä jää ikävä,kun viimeisen kerran hänelle heipat sanon.Mutta kertokaa viisaat,oliko oinaat häntäpäässä,kun tunneälyä ja empaattisuutta jaettiin?Tuntuu siltä,koska ns. mieheni(lue:lapsellinen ja itsekäs kakara)on aivan uskomaton sontiainen aina niin halutessaan ja haluaa aika usein ja kaikkihan on tietysti minun syytäni,kun mulla on siniset silmät ja vaalea tukka!!!

        kyllä nää oinaan kiukuttelut on tosiaan tutuksi tullu..kyllä hän saa ilkeillä ja pilkata,mut annas olla jos meinaat ittees puolustaa..siitähän se vasta intaantuu meuhkaamaan.tyyliin ämmät hiljaa!!.tosi ihana mies.aina pitää pelätä ettei vaan sano jotai semmosta mistä ottaa herneet henkee..tosi rasittavaa elää tollasen kanssa.


      • kyseessä ois
        ylpeys ja ennakkoluulo kirjoitti:

        kyllä nää oinaan kiukuttelut on tosiaan tutuksi tullu..kyllä hän saa ilkeillä ja pilkata,mut annas olla jos meinaat ittees puolustaa..siitähän se vasta intaantuu meuhkaamaan.tyyliin ämmät hiljaa!!.tosi ihana mies.aina pitää pelätä ettei vaan sano jotai semmosta mistä ottaa herneet henkee..tosi rasittavaa elää tollasen kanssa.

        sama oinas, joka asuu meillä... aikani aina ihmettelin, kun oli kyse mistä vitun asiasta tahansa, aina saa syyn hienosti heivattua emännän niskoille.. nyt annan olla, tyyliin toisesta korvasta sisään , toisesta ulos.


      • vesityttönen
        kyseessä ois kirjoitti:

        sama oinas, joka asuu meillä... aikani aina ihmettelin, kun oli kyse mistä vitun asiasta tahansa, aina saa syyn hienosti heivattua emännän niskoille.. nyt annan olla, tyyliin toisesta korvasta sisään , toisesta ulos.

        ...että mullakin on näin paljon kohtalotoveireita ja niin tutulta kuulosti nuo kirjoituksenne.

        Minä kans lopen kyllästynyt, ilkeilyyn (joka on muka huumoria), itsekkyyteen ja jyräämiseen. Suhteen alussa lupasi kuut ja maat ja tuo kaikki loppui yhtä pian kuin oli tullutkin. En ymmärrä tuota sarvipäätä joka minulla on, en sitten yhtään, liekkö koskaan tunsinkaan.


      • mutta totta
        vesityttönen kirjoitti:

        ...että mullakin on näin paljon kohtalotoveireita ja niin tutulta kuulosti nuo kirjoituksenne.

        Minä kans lopen kyllästynyt, ilkeilyyn (joka on muka huumoria), itsekkyyteen ja jyräämiseen. Suhteen alussa lupasi kuut ja maat ja tuo kaikki loppui yhtä pian kuin oli tullutkin. En ymmärrä tuota sarvipäätä joka minulla on, en sitten yhtään, liekkö koskaan tunsinkaan.

        30 v ja oinas. Luen itsestäni aikaisemmista viesteistä.
        Vaikka toista sattuu niin perustelen sitä huumorilla, vaikka oikeasti mikään ei oo huumoria jos toista ei naurata vaan ennemmin itkettää.

        Suhteen alussa tunne on sellainen että voin luvata vaikka ne tähdet taivaalta, ja naiset pitää mua ihanimpana mitä koskaan ovat tavanneet. Sitten se muuttuu. Tuntuu kuin ilkeä oma itseni kumpuaa jostain sisältä, mutta en kuitenkaan tarkoita pahaa. Tämä on se hullu paradoksi mun omassa päässäni: tiedän olevani pisteliäs mutta luulen silti olevani ja tekeväni hyvää. No nyt on takana pitkä parisuhde, jonka jälkeen heräsin omaan itsepäisyyteeni ja itsekkyyteeni, enkä ymmärrä miten kukaan vois elää tälläisen ihmisen kanssa, tai mitenkä muuttua. Olisko oinaalle sitten kuitenkin parasta yksin eläminen?


      • Nimetön
        mutta totta kirjoitti:

        30 v ja oinas. Luen itsestäni aikaisemmista viesteistä.
        Vaikka toista sattuu niin perustelen sitä huumorilla, vaikka oikeasti mikään ei oo huumoria jos toista ei naurata vaan ennemmin itkettää.

        Suhteen alussa tunne on sellainen että voin luvata vaikka ne tähdet taivaalta, ja naiset pitää mua ihanimpana mitä koskaan ovat tavanneet. Sitten se muuttuu. Tuntuu kuin ilkeä oma itseni kumpuaa jostain sisältä, mutta en kuitenkaan tarkoita pahaa. Tämä on se hullu paradoksi mun omassa päässäni: tiedän olevani pisteliäs mutta luulen silti olevani ja tekeväni hyvää. No nyt on takana pitkä parisuhde, jonka jälkeen heräsin omaan itsepäisyyteeni ja itsekkyyteeni, enkä ymmärrä miten kukaan vois elää tälläisen ihmisen kanssa, tai mitenkä muuttua. Olisko oinaalle sitten kuitenkin parasta yksin eläminen?

        Osuit naulankantaan, oinas ei sovi parisuhteeseen, ainakaan pidempiaikaiseen. Oinaalle parasta on yksin eläminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe