kaikille,luonto kutsuu väreillään ulos.
syysaamua
9
614
Vastaukset
- NaVaN
eilisen itkin ja tänään itken vielä enemmän. Iso kasa nenäliinoja on jo märkänä. Tänään siisvotaan sieluni-ikkunat puhtaiksi.
- itkettävä,
silloin kun niitä on.
Itke vaan se helpottaa ja poistaa myrkkyjä kehosta,
Kuljen rinnallasi ..
T: Itkuiikka Kyllä se itku luonnon helmassa on aina tuloksellisempaa, kuin tunkkaisessa sisäilmassa. Raikkaassa, sateisessa ja tuulisessa syyssäässä tulee paljon enemmän niistettävääkin. Vesi valuu silmistä ja nenästäkin ihan itseksensä, ja pyyhkimistä riittää, eikä tarvi pahemmin edes juosta.
Ja vieläpä metsässä selkäkivun kirvoittamana hiki irtoaa vielä itkunkin lisäksi. Niin on sitä siinä sitten pyyhkimistä koko vartalollakin. Ja pari kertaa kun iskias iskee ja heittää sinne märälle mättäälle, niin on sitten ihan varmasti kauttaaltaan liko märkä. Ja sieltä kun sitten konttaa kotiin näin aamusella pikkuhiljaa, niin pubi reissun piikkin se kumminkin menee.- NaVaN
itkettävä, kirjoitti:
silloin kun niitä on.
Itke vaan se helpottaa ja poistaa myrkkyjä kehosta,
Kuljen rinnallasi ..
T: Itkuiikkalöysin Brian Mayn: Last Horizon ..... olen kuin uuden sisäisen bigangini kourissa; hyvältä näyttää saan kohdata tunnetasonsa taiteeksi muuntaneiden mestareiden herkkyyttä jonka he jakavat luovaksi voimaksi muille ;) ... helpotusta tämä itku on, suurta helpotusta kaiken kammpailun jälkeen ... vihdoinkin ... mutta itku on itkettävä kynnösten aikaan
- Pirre*
niin kutsuu, mutta myöhemmin, vielä ei jouda.
On ne uskomattomat nuo luonnon maalaamat värit, -mikään ei riitele keskenään.
Pystykorvakin maalattu ruskan väreillä :) - 57 v mies
Syys aamu,vierellä jotain lämpöistä.Hän niin hehkuvana,pörröisenä.Kuin satu,ilo vuotaa
satoina kyyneleinä.
Rakas,miten tuo hänen kuiskaus uppoaa sieluuni.
Miten tärkeä on koko sisäistymä.Omas,tuo sana
tulee herkästi suuhuni.Kuinka syvä ja kaunis
on rakkauden joka aamuinen uudelleen syntymä.
Vielä,ihana kuiskaus ja pehmeä syli kutsuu,
luoja miten teemme toisillemme hyvää.
Elämä,joka päivä jotain ihania rakkautemme
osasia muuttuu,joka päivä suottaa
lisää hyvää.
Hellyys kehdoksi kaiken muuttaa,kosketus
tunteet kanavoi.Rakkaus sielun ja sydämen
kantaa,kaksi ihmistä toisistaan ilkamoi.- kateeksi
vihreä olen jo väriltäni
- se loppu :,(
ei ole vihreämpää ja syksyllä ruskistuu.
- BellaMia
näkee revontulia. Nyt jo on uhkean punaisia iltoruskoja. Syksyyn liittyy paljon kauneutta ja värejä. Tuulenhenkäily muuttuu vaativammaksi, kolekasi ja leikkisäksi. Käppyräisten lehtien tanssi puistoteillä on äärimmäisen lumoavaa. Tuuli vinkuu, pauhaa ja viheltelee, vliin se ulvoo kuin innokas eläin toiselle kaukaisuuteen. Rosoinen ohut ritisevä jää lätäköiden pinnalla ennen auringonnousua kuivattaa lätäköiden pohjat kosteudesta enne rospuuttoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477