Kyllä jaksaa media-alallakin ällöttää ne

jkfoa

isien ja jopa isoisien pikkutytöt, jotka hakeutuu alalle, kun se tuntuu muodikkaalta. Sitten ängetään isien tai isoisien kamujen omistamiin lehtiin harjoitteluun ja kesätöihin siten, että isi tai isoisi soittaa kamulleen ja järkkää pikkuprinsessalle töitä.

Todella moukkamaista kasvattaa kakaransa luulemaan, että ne saa mitä haluaa vain siksi että isi tai isoisä on onnistunut myymään jotain käyttötavaraa muille ihmisille miljoonien edestä.

9

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva pikku sukulainen

      vie aina paikat
      ja niitähän pentuja riittää

      • hjdjgnh

        ihan pikkupaikkakunnilla ei edes niitä työpaikkoja ole. Mutta muualla tätä sitten näkeekin vaikka kuinka paljon. Ja jos paikkakunnalla on muutama "mahtihahmo", niin siinä se piiri sitten pyöriikin.

        Ja nämä pikkupimperot ja trendipellet kehtaavat kutsua itseään sitten toimittajiksi, kun on paikka saatu keittiön kautta. Usein tällaisten tyyppien jutut joudutaan lehdissä kirjoittamaan täysin uusiksi, itse he eivät edes huomaa, ettei juttu ollut heidän tekemänsä, ihmettelevät varmaan, että mitenkäs mä noin hyvän jutun teinkään...


      • pk-seudulle
        hjdjgnh kirjoitti:

        ihan pikkupaikkakunnilla ei edes niitä työpaikkoja ole. Mutta muualla tätä sitten näkeekin vaikka kuinka paljon. Ja jos paikkakunnalla on muutama "mahtihahmo", niin siinä se piiri sitten pyöriikin.

        Ja nämä pikkupimperot ja trendipellet kehtaavat kutsua itseään sitten toimittajiksi, kun on paikka saatu keittiön kautta. Usein tällaisten tyyppien jutut joudutaan lehdissä kirjoittamaan täysin uusiksi, itse he eivät edes huomaa, ettei juttu ollut heidän tekemänsä, ihmettelevät varmaan, että mitenkäs mä noin hyvän jutun teinkään...

        Muutin pk-seudulle työn perässä.Ei herunut hommia kun isin pikkukullannuput vei kaikki paikat. Meidän luokalta ei työllistynyt kun jehova jonka isukki omisti tuotantoyhtiön.


      • jdgjd
        pk-seudulle kirjoitti:

        Muutin pk-seudulle työn perässä.Ei herunut hommia kun isin pikkukullannuput vei kaikki paikat. Meidän luokalta ei työllistynyt kun jehova jonka isukki omisti tuotantoyhtiön.

        on vain yksi suuri mediatyönantaja (yksityinen, valtion Yleä ei tässä nyt lasketa), ja sinne tunkevat kaikki kaupungin vanhojen rahahemmojen kakarat tai nyt jo kakarankakarat.


      • alan duunissa - ihan ilman ...
        jdgjd kirjoitti:

        on vain yksi suuri mediatyönantaja (yksityinen, valtion Yleä ei tässä nyt lasketa), ja sinne tunkevat kaikki kaupungin vanhojen rahahemmojen kakarat tai nyt jo kakarankakarat.

        Ei kyllä nähtävästi ole kateudella mitään rajoja. Kumpikohan on säälittävämpää? Se, että menee suhteilla duuniin vai se, että on niin saamarin huono, ettei kukaan halua sua duuniin?

        Hyvä sitten tulla tänne valittelemaan kun ei rahkeet riitä. Ei ihme jos ei kukaan tuollaisia itkupillejä halua palkata.


    • nyyh nyyh

      Sniff.

      Get a life!

      Ammattitaidottomia räpeltelijöitä on lähes alalla kuin alalla, samoin sitä että perhesuhteilla kiivitään ylös firman portaita. En tiedä miksi, enkä minäkään sellaista kannata. Mutta heidän kanssaan on vain pärjättävä. Jos olet itse tarpeeksi hyvä, pärjäät kyllä kilpailussa heidän kanssaan.

      Jos jossain firmassa on näitä lahjattomia riesaksi asti, ehkä parempi hakea johonkin lahjomattomaan työpaikkaan, jossa ratkaisevat taidot ja näytöt. Sellaisiakin paikkoja on. Olen itse päässyt alallani pidemmälle kuin yksikään tuntemani kädetön suhdepyrkyri, ja ihan täysin omin avuin. Niillä tulee jossain kohtaa raja vastaan, koska kaikkia elämän haasteita ei ratkaista sillä, että isini on sitä ja tätä.

      • fjffjh

        media-alalla päällikkötehtävissä.

        Sit on it.


      • hienoa
        fjffjh kirjoitti:

        media-alalla päällikkötehtävissä.

        Sit on it.

        Miksi sitten tuhlaat aikaas mokomaan nillitykseen, jos eivät mollaamasi lahjattomat edes astu varpaillesi mitenkään? Minä jätän mokomat omaan arvoonsa. Elämä ei ole reilua, ei myöskään työelämä. Ei täällä auta muuta kuin jokaisen tehdä omasta elämästään mahdollisimman hyvä.


      • omppu

        Tässä on kyllä paljon totta. Itselläni ei ollut minkään valtakunnan suhteita, kun alalle hakeuduin. Mutta "hyvänä kirjoittajana" olen päässyt koko ajan eteenpäin, sinne, minne olen halunnutkin...:)

        Mutta on toki totta, että suhteilla eteenpäin kiipiviä on valitettavan paljon. Käytännön työssä he jäävät kuitenkin yleensä keskinkertaiselle tasolle. Joten ei ole mitään syytä kateuteen. En ole kokenut heitä missään vaiheessa uhkana. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe