Millaista on asua Himangalla ? Kannataako ulkopaikkakuntaisen muuttaa sinne ? Työpaikka on jo,muttei siellä.Millaisia ihmisiä siellä on?Otetaanko outo sydämellisesti vai pitkn hampain vastaan?Ajattelen,että täällä kuulen(luen)totuuden,kun ei kasvokkain tarvitse olla.Mutta kertokaa ihmeessä joku.?
Himangalle ???
10
1546
Vastaukset
- JimiTheLoser
Himanka on tunnettu jo vuosikymmeninä erittäin sisäänpäinkääntyneenä kuntana. Kaikissa naapurikunnissa on todettu kun Himankalaiset ovat yrittäneet vallata lisää alueita mutta mitään he eivät itse halua antaa. Valtaus yritykset ovat aina päätyneet nuorten miesten paluun naamat verissä ja ovathan he yrittäneet kovistella myös Kokkolassakin alue luovutuksia.
Ravinto Himangalla koostuu pelkästään perunasta. Siis juomaksi perunaviinaa, perunamuusia, perunapihvejä, paistinperunoita, jnejnejnejne.
Eli jos haluat elää perunalla ja pelätä iltaisin kylällä että joku heittää sut sillalta jokeen niin tervemenoa Himangalle.- muuttavainen.. ...
Ne himankalaiset,joita tunnen eivät ole kuvaamasi kaltaisia.Varsinkaan eräs mies...Et taida olla itse paikkakuntalainen,ethän?Jospa joku provosoimaton kirjoittaisi,ehkä.
- Mauritzio
muuttavainen.. ... kirjoitti:
Ne himankalaiset,joita tunnen eivät ole kuvaamasi kaltaisia.Varsinkaan eräs mies...Et taida olla itse paikkakuntalainen,ethän?Jospa joku provosoimaton kirjoittaisi,ehkä.
Tevetuloa vain Himangalle, täältä on helppo käydä töissä vähän muuallakin. Ihmiset ovat avoimia, ystävällisiä ja auttaaisiakin kun vain uskaltaa pyytää, mutta ehkä vähän sulkeutuneita ollaan mutta jos sinulla itsellä on avointa mieltä niin kyllä silloin tulet hyvin "Himalla" toimeen. Täällä on ihana meri ja paljon vapaita rantoja jokaimiesoikeudella käyttää. Siispä vain "Himalle"
- lapsuusmuistot
asua ja elää. Meri lähellä ja ihmiset "vanhankansan" ihmisiä hyvässä mielessä, siellä pidetään huolta toisista. tietenkin poikkeuksiakin on, mutta sellanen kuva mulla on.
Sukujuuret siellä ja itekki siellä syntynyt, nyt muualla. Minkälaisessa talossa haluaisit asua, ootko perheellinen?- Tuttu pahkalasta
Himangalla on maasto karua ja ihmiset yksinkertaisia!
- poismuuttanut
Miksi muuttaa Himangalle, kun kaikki pelvelut on kohta Kannuksessa ja Kokkolassa?
- pahalta näyttää
Onkohan Himagalla paljonkin valittajia, jotka puuttuvat tuolla tavalla muitten kuntien asioihin? Jos on, niin ei sinne kyllä voi muuttaa...
- petshopbois
Miten kävi, muutitko? Jos muutit, niin miten viihdyt ja kuinka sinut otettiin vastaan? Missä ja miten asut? Oletko viihtynyt? Häiritseekö naapurit? Jos häiritsee, niin miten? Onko juoppoja? Onko työkaverit Himankalaisia ja jos on, miten kohtelevat sinua? Oletko mies vai nainen, tyttö vai poika? Onko työpaikassasi miehiä vai naisia? Kuinka meri vaikuttaa sinuun? Oletko käynyt sautilla, entäs mansikannokassa? Jos olet, mitä pidit? Joko villiminkki ja koski-hovi ovat tuttuja? Jos on, viihdyitkö, entäs ruoka? Onko sinulla auto? Jos on tankkaatko Tommella, vai kpolla? Elätkö parisuhteessa? Jos et, oletko löytänyt kumppania Himangalta? Jos et, oletko kuitenkin onnistunut saamaan? Missä kaupassa käyt? Jos käyt kpolla, miksi juuri siellä? Jos et käy, niin missä käyt? Miksijuuri siellä? Onko kauppojen henkilökunta miellyttävää? Jos ei, niin miksei? Oletko käynyt Himangalla lääkärissä? Jos olet, miksi? onko lääkäri mies vai nainen? Jos on mies, onko kiva? Jos ei, niin onko kaunis? Entäs hammashoito? Onko hyvä? Joko olet sisäistänyt Himankalaisuuden? Jos olet, miten se ilmenee?
Hauskaa loppuvuotta!- varmaan on
kaverilla...täh?
- pakolainen
Kauan kestää päästä porukkaan, mutta tytöt tykkää uusista ja erilaisista naamoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569