Ihan tälläinen yleis kysymys että kun laittaa ruohonleikkurin leikkuu kauden jälkeen talvisäilytykseen siin kannattaako tyhjentää bensasäiliö vai laittaa se täyteen.Mitä muuta kannattaa tehdä? Leikkurin säilytys mulla on eristetty autotalli missä ei ole lämmitystä.
Ruohonleikkurin talvisäilytys!
5
5789
Vastaukset
- lisäainetta
jota laitetaan pikkiriikkisen bensan joukkoon, ja tankki aivan täyteen bensaa.
Konetta käytetään sitten jonkin aikaa. - se leikkurisi
toimii vallan mainiosti , säilytät sen sitten tankki tyhjänä tai täynnä. unohda lisäaineet. kokemusta "huolimattomasta"säilytyksestä 30 vuotta, eikä mitään ongelmia... ja tarkoitan vain leikkuria. kyllähän ne jaksaa kaikkea markkinoida, kun ostajia riittää.
- leikkurin säilytykseen
olen tosiaan säilyttänyt ulkona, laittanut vaan levyn leikkurin päälle , pessyt sen ja sumuttanut ruostuviin paikkoihin suojaöljyä. .Suositellaan tietysti että säilytetään tankki tyhjäna.
- S.Vilen
Lämpötilan vaihdellessa tyhjiin tankkeihin tiivistyy enemmän vettä ilmasta.
Jokainen laittaa sitten omat salaiset lisäaineensa.Omia käytäntöjäni en tässä selosta,vastaan inttäjiä kun aina riittää.
Tulkoon jokainen uskollaan autuaaksi.- Öljy
Ainakaan pahaa tee, jos sitä vähän laittaa tulpanreikään. Omistan vanhan Valmet 20:n, jonka bensatankkiin sekoitan aina talveksi hieman 2T-öljyä, ettei tankki ja muu polttoaine järjestelmä pääsisi karstoittumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669