Moniminä kaksos-sataluonetta

byebyebye

Nuorenä vain ujostelin, sitten tajusin ja nauroin ja tytöt vei..nautin baarimestari elämästäni vuosia ja seurustelin maailmani kauneimman tytön kanssa vuosi oli 1984, mutta mulla meni liin kovaa niin autokin oli huippu bemari ja sillä sain sitä adrealiiniä kun mittari osoitti jo kolmatta sataa hyvän matkaa, se oli kuin unelmaa, mutta nauroin ja tein drinkit tytöille ja taas vietiin ja mä petin pahasti mutta en käsittänyt tällä luonteela että" en voinut mitään koska aina vain meno parani, sitten tuli loppu tyttö lähti, mutta hetki ajattelua ja laitoin firman oman 1987 oli vuosi, ja tuli miljoonia jopa kymmeniä, mutta tällä luonteella kävin ulkona 4 kertaa viikossa pe/la/su/ke, vuosia ja aina meni vähintäin 10.000, - Mk ja enintään 25.000,- MK yhdessä illassa, menoa jatkui vuosia tuonne 1995 sitten kaikki loppui, STOP.Treenasin ja tanssin discoissa mutta ei viinaa, koska ajattelin elämän tosiasiopita yli 4 vuotta linnakkeessa taloussotkuista, nykyään en käy discoissa en käytä alkoholia, treenasin fitness urheilua kuten jo nuoruudesskin nyt yht, yli 20 v. se oli viina joka teki tuhattaiturin ja taikurin, käsittämätöntä mutta totta, nytkin menee lujaa mutta eri tavalla eli selvin päin ei tule mokia joita ei oikeastikkaan en olisi tehnyt silloin kun oli se maailmani kaunein nainen, mutta aikaa ei voi palata, voin vain elää viisaasti jas niin teenkin ja etsin sitä oikeata jonka klanssa voin rakastaa ilman luurankoja, rehellistä parisuhdetta se on kaiken a ja o , kiitos että luit juttuni.terv.evp. H.. helsingin herra mutta nykyään hyvä ihminen.

2

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalais tollo

      Heippa! luin kirjoituksesi,ainakin viisi kertaa!!Mietin vain voiko kaksonen muuttua kiltiksi ihmiseksi?? minull on kausia jolloin en käy baareissa,,,mut joskus on pakko päästä..tulee tehtyä kaikkee,iskee morkkis,lymyilen kotona.Onneksi itsesääliä kestää vain vähän aikaa ja taas aurinko paistaa..en tiiä joku meiss kaksosis vetää..viina ei ole ongelma mull on syntymä humala..en pysty paljoo juomaan..nyt tökkii yleensä oon sana valmis, en oo varmaan vielä herännyt...Kyll sinä sen maailman kau neimman vielä löydät,uskon sen..älä tavoittele kuningatarta ota prinsessa..Antoisaa syksyä,(sieni sato on kuullemma hyvä)!!herkkiä hetkiä toivottaapi: euroopan toix kaunein loppu päästä katottuna ja 20 v sitten.....

    • kaksosnainen

      Kyllä muutkin merkit ovat tehneet aivan samoja virheitä kuin sinä,vaikka kasosista puhutaan paljon pahaa.
      Totuus minun mielestäni ei ole naiskaksosen kohdalla ainakaan noin yksiselitteinen.
      Kaksonen on monesti vaan niin pidetty,että houkutuksia tuppaa olemaan liikaa ja menevä nuori kaksonen kompastuu niihin.
      Loppujen lopuksi me kaksoset olemme hyviä tyyppejä mutta kasosen kahlitseminen on turhaa touhua,siitä ei yksinkertaisesti tule mitään muuta kuin sanomista.Kaksosen vilkas luonne tekee tepposia, mutta henkisellä puolella kaksonen on erittäin uskollinen rakastuttuaan ja ainakin minulla rakkaudentunteet ovat niin syvät,ettei moni ollenkaan niitä tajua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe