Tässä faktaa muutamista dig*moneista
ANGEMON - "He buries his enemies with holy power!"
Tuo Angemon on selvästi lyhennetty Angel sanasta joka tarkoittaa enkeliä. Ja Angemonin lisäksi on myös HOLY ANGEMON joka voisi tarkoittaa PYHÄÄ (!) Enkeli(monia)
Siis Digimon hahmoa sanotaan pyhäksi. Siinä miettimistä aikuisille.
SHAMAMON - "Is his strange dance a revelation from the GODS. Shama is short for shaman."
Siis shamaani joka tassii jumalille. Vaikuttavaa.
SOULMON - Sen hyökkäyksen nimi on "Endo Trance" eli joku transsi?!! Soul tarkoittaa SIELUA!
Ja nyt kaikista pahin....
(SKULL) SATAMON - "The DEMON ATTACKS! He crushes the enemy's bones with his STAFF OF DARKNESS! Sata is short for Satan."
Ymmärrätte jo. Itse pääpaholainen. AIVAN KAMALAA!
~Blastoise~
Kauhea asia Dig*monissa
7
467
Vastaukset
- jasu & Fireworks
Tuo on sekoa, kreisiä, nuijaa... Ja Digimonit on SURKEITA jäljitelmii...
- o
Digimon on todella surkea jäljitelmä sitä ei käto ko joku todella syvältä oleva
- Espeon
No onpas taas!?! Ja nääkö digipas-eikun digimonit on lapsille tarkotettuja? No huh huh!!! Siis joku digimoneista on paholainen, ja joku toinen JUMALA??!!?? Huh? Järkytyinpäs. Lapsille tarkotettuja? En voi uskoo tätä. Glumps. No, voihan joku tollasta melkein saatananpalvontamaista juttua kehitellä... mutta että lapsille? En kässää. *pyörtyy*
Ps. Kuinkas ääntelevät Espeon ja Umbreon??!!?? - Luna
Digimon todellakin on paitsi surkea myös hahmoiltaan arveluttava..
En todellakaan pannut merkille mikä sen enkelidigimonin nimi oli, mutta katselin kyllä aika kummastuneena että jo on pitänyt enkelitkin alentaa huonoon lastenaliarvioimissarjaan.
Hävytöntä! Loukkaus!
Taistelkaamme kyseisen vääryyden kitkemiseksi ja boikotoidaan kaikkea digi-aiheista!- -charizard-
No jo on...tollasii digimonei ei sais kyll lapsil näyttää TV:st!Nehän innostuu siitä ja tiiä mitä ne keksii!!!!
- pikachu88
-charizard- kirjoitti:
No jo on...tollasii digimonei ei sais kyll lapsil näyttää TV:st!Nehän innostuu siitä ja tiiä mitä ne keksii!!!!
olen tosiaan sitä mieltä että koko ohjelma antaa huonoa esikuvaa pikku
lapsille,jotka eivät vielä oikein tajua tätä mailman menoa.....
aluksi otin digimonin ihan typeränä
jäljitelmänä mutta tuo jo menee yli
ymmärryksen!entäs jos pikku lapset rupee ihailemaan tätä satamonia sen
voimien takia?!digimon pitäis lopettaa,toisin kuin pokémon! - n.t
ku mä sain synttäri-lahjaks digi(piip)
kortteja mä revin ne kappaleiks!
antaa huonoo mallii pikku-lapsille nää
digit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639