Huomenna olisi mätsäri koneen kentällä. Sinne meinasin suunnistaa, mutta löytäisin paremmin perille jos tietäisin osoitteen.. Sattuisiko joku teistä tietämään sen? Yritin googlesta etsiä, mutta laihoin tuloksin..
Koneen kenttä, Helsinki Munkkiniemi
8
5218
Vastaukset
- Grrrhh
Hei!
Mekin yritettiin löytää kyseiseen mätsäriin, mutta eipä sitä paikkaa löydetty pelkän "koneen kenttä, Munkkiniemi" -tiedon avulla.
Ihan kiva olisi, jos ilmoituksissa/kutsuissa olisi tarkka osoite, tai sitten edes puhelinnumero, josta voisi kysellä tarkempia ohjeita. Toki jos kyseinen mätsäri oli tarkoitettu vain sisäpiiriläisille/Helsingin hyvin tunteville, niin hyvin toimi!- ..löydettiin
"Pienoisella" etsinnällä löydettiin. Noin suurin piirtein "tuolla päin se taitaa olla" tieto oli ja ei muutakuin suunnistamaan.
Samaa toivoisin minäkin, osoite olisi ihan mukava laittaa ilmoituksiin. Ehkä jatkossa..
- Myöskin etsinyt
Meni siinä meikäläiselläkin aikamoinen hetki ennenkuin kentän löysin - ja olen sentään itsekin alunperin Helsingistä ;)
Mutta, tässä vähän avitusta: Koneen kenttä on iso viheralue, joka löytyy Munkkiniemen puistotien toisesta päästä (sieltä mistä ratikat kääntyvät isossa t-risteyksessä). Autotieltä tullessa näkyy ensin pieni parkkipaikka postin vasemmalla puolella, sen takana on isompi parkkipaikka jumalattoman betonimörskän vieressä; itse kenttä on tuon betonimörskän TAKANA! Osoitteita en nyt tähän hätään muista, mutta mm. juuri tuo posti on ajotien samalla puolella, toiselta puolelta löytyy Munkan Musti&Mirri -liike.- vfnfvhjfdjhdfh
nuottapolku
- elkkup
Helsingin Munkkiniemen Koneen kentällä
Nuottapolku 10, Helsinki ja tienpäästä alkaa iso puistoalue. (Toinen osoite nurmikentän alulle on myös Munkkiniemen puistotie 25, Helsinki.)- lr
Olen koira-ihminen jo 30 v takaa. Rakastan eläimiä. Nyt ei ole koiraa, joka aina on perheenjäsen ollut aikaisemmin. Ihanat karvaturrit!
Asun Munkkiniemen puiston kulmalla, siellä, missä järkyttävä meteli koskee kotiani Nuottapolku 10:ssä.
Koirat haukkuvat, ulvovat ja haukkuvat noin 8-10 kk vuodesta juuri niinä aikoina kun pitäisi voida relata kotona työstä palutumiseen.
Aika ikävää! Ikkunoita ei voi avata eikä kotona pysty rauhoittumaan seuraavaa työpäivää varten.
Ihanaa, että koiria koulutetaan ja hoidetaan! Hyvä! Mutta minulle tosi tosi väärä paikka! Varmaan muillekin asukkaille!
Minusta on ikävää häiriintyä ko. asiasta päivittäin ns. kesäaikaan, huhti-marraskuulla, varsinin viikonloppuisin.
Kaupungin valintoja, mitäs voit tehdä! - tylsäkö elämä?
lr kirjoitti:
Olen koira-ihminen jo 30 v takaa. Rakastan eläimiä. Nyt ei ole koiraa, joka aina on perheenjäsen ollut aikaisemmin. Ihanat karvaturrit!
Asun Munkkiniemen puiston kulmalla, siellä, missä järkyttävä meteli koskee kotiani Nuottapolku 10:ssä.
Koirat haukkuvat, ulvovat ja haukkuvat noin 8-10 kk vuodesta juuri niinä aikoina kun pitäisi voida relata kotona työstä palutumiseen.
Aika ikävää! Ikkunoita ei voi avata eikä kotona pysty rauhoittumaan seuraavaa työpäivää varten.
Ihanaa, että koiria koulutetaan ja hoidetaan! Hyvä! Mutta minulle tosi tosi väärä paikka! Varmaan muillekin asukkaille!
Minusta on ikävää häiriintyä ko. asiasta päivittäin ns. kesäaikaan, huhti-marraskuulla, varsinin viikonloppuisin.
Kaupungin valintoja, mitäs voit tehdä!tuollaista kuullut. Taidat liioitella ja paljon. Satunnaisesti joku haukahtaa, eikä siellä olla joka pv aamusta iltaan montaa kuukautta. Kukaan ei usko tuollaista kirjoitusta. Äläkä mene laittamaan mielipiteitä naapuriesi suuhun, ole niin ystävällinen.
- Erkka ja pikkukoira
4 ratikan päättärillä siis ilmeisesti ko paikka. Jos tulen ratikalla niin osaako siitä helposti kävellen? Mulla tulee vähän kiire. Huomasin ilmoituksen vasta ja koira on pesemättä kotona. Laitatteko koirianne paljon vai voiko tulla ihan naturel? Olen tulossa ekaan mätsäriin. Koira on 1,5 v. En ole vielä uskaltautunut virallisiin näyttelyihin. Tästä voisi olla hyvä aloittaa,vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389