Tietääkö kukaan missä ja mikä firma on ko.venettä valmistanut saako jostain veneen rakennekuvia,eli onko välipohjassa uretaania vai onko se ontto/ilmatäytteinen kuten aikoinaan oli Finnark? mulla ko.vene vm.-74
Timola 490R
4
2549
Vastaukset
- on ilmaa
Minulla on ollut aikoinaan ko. vene ja välipohjassa ei ole uretaania. Välipohjan tyhjennysreikä löytyy takapenkin kannen alta, siis sieltä missä polttoainesäiliötä pidetään. Samoin veneen takakulmissa on ilmasäiliöt ja niihin löytyy samasta tilasta myös tyhjennys reiät.Veneitä valmisti aikoinaan Porvoon lähellä Muovi-Simola ja myöhemmin joitakin kappaleita tehtiin myös Marinon nimellä.
- jorge-59
Kiitos vastauksesta,olin sähköpostilla yhteydessä Muovi-Simolayhtiöön josta vastattiin että yhtiö ei ole valmistanut Timola-veneitä,eli valmistajakysymys on vielä avoin! Muuten sain heiltä kyllä hyviä neuvoja mutta mahdollisesta valmistajasta ei heilläkään ollut tietoa!
- potski
jorge-59 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta,olin sähköpostilla yhteydessä Muovi-Simolayhtiöön josta vastattiin että yhtiö ei ole valmistanut Timola-veneitä,eli valmistajakysymys on vielä avoin! Muuten sain heiltä kyllä hyviä neuvoja mutta mahdollisesta valmistajasta ei heilläkään ollut tietoa!
oiskohan ollu vene laukkanen porvoossa joka palo ajat sitten taisi vielä olla tuhopoltto
- f 100
mulla oli kans timola joskus ja muistaakseni siinä oli laukkasen tarrat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456