Musiikkia

-CatWoman-

Mistä sais sopivaa "musiikkia" halloween pippaloihin. Esim tuulen ulinaa, kahleiden kilinää, suden ulvontaa... Onko olemassa valmista kokoelmaa?

24

5629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiroo

      Pilailupuodissa ainakin on ollut myynnissä CD-jossa on juuri noita haluamiasi "elementtejä". Meillä tuo CD-on soimassa eteisen laatikossa koko illan, tervehtii näin sisääntulijoita...

      • -CatWoman-

        Kiitokset vastauksestasi, pitääpä käväistä huomenna kysäisemässä pilailupuodista.

        Tänään just "pyyhittiin" valkoiseen puuvillakankaaseen "verisiä" käsiä. Eli läästittiin punaista kangasväriä käsiin ja pyyhittiin ne sitten kankaaseen ja näin saatiin karmean aidon näköinen "verinen pyyhe". Pyyhekyltti verisille käsille oli kai sinun kotisivuillasi (joten kiitos siitäkin ideasta) ja aattelimme että jos on kyltti niin kai sitten pitää olla verinen pyyhekin


      • piiroo
        -CatWoman- kirjoitti:

        Kiitokset vastauksestasi, pitääpä käväistä huomenna kysäisemässä pilailupuodista.

        Tänään just "pyyhittiin" valkoiseen puuvillakankaaseen "verisiä" käsiä. Eli läästittiin punaista kangasväriä käsiin ja pyyhittiin ne sitten kankaaseen ja näin saatiin karmean aidon näköinen "verinen pyyhe". Pyyhekyltti verisille käsille oli kai sinun kotisivuillasi (joten kiitos siitäkin ideasta) ja aattelimme että jos on kyltti niin kai sitten pitää olla verinen pyyhekin

        Kiva jos vinkeistäni on jotain apua. Meillä on pyyhkeinä mustat froteiset, mutta esim. vessan peiliin oli tehty verinen kädenjälki, joka oli "raahattu" alas, jolloin tuli kivat viirut.


      • -CatWoman-
        piiroo kirjoitti:

        Kiva jos vinkeistäni on jotain apua. Meillä on pyyhkeinä mustat froteiset, mutta esim. vessan peiliin oli tehty verinen kädenjälki, joka oli "raahattu" alas, jolloin tuli kivat viirut.

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"


      • halloween-hullu
        piiroo kirjoitti:

        Kiva jos vinkeistäni on jotain apua. Meillä on pyyhkeinä mustat froteiset, mutta esim. vessan peiliin oli tehty verinen kädenjälki, joka oli "raahattu" alas, jolloin tuli kivat viirut.

        Kysyn samaa kuin Catwomankin, eli millä saat hyvännäköisen verisen kädenjäljen peiliin? Itse kokeilin tehdä lasten sormivärillä, mutta jälki ei ollut kyllä oikein hyvä, väri oli vähän paksua ja tuo "laahattu kädenjälki" -lopputulos oli enempikin epämääräinen sotku.
        Tuolla sivullasi on kuva jossa ruokapöydän päädyssä on seinällä musta seitti, oletko tehnyt sen itse vai ostanut valmiina?


      • -CatWoman-
        halloween-hullu kirjoitti:

        Kysyn samaa kuin Catwomankin, eli millä saat hyvännäköisen verisen kädenjäljen peiliin? Itse kokeilin tehdä lasten sormivärillä, mutta jälki ei ollut kyllä oikein hyvä, väri oli vähän paksua ja tuo "laahattu kädenjälki" -lopputulos oli enempikin epämääräinen sotku.
        Tuolla sivullasi on kuva jossa ruokapöydän päädyssä on seinällä musta seitti, oletko tehnyt sen itse vai ostanut valmiina?

        Kyseisestä seitistä en tiedä mutta itselläni on Punanaamiosta ostettu valkoinen seitti. (Myynnissä on valkoinen, oranssi, musta, lila ja vihreä, 100g seittiä pari hämähäkkiä hintaan 4.20€)
        Mitä enemmän seittiä levittää sitä aidommalta se näyttää, on todella riittoisa.


      • -CatWoman-
        -CatWoman- kirjoitti:

        Kyseisestä seitistä en tiedä mutta itselläni on Punanaamiosta ostettu valkoinen seitti. (Myynnissä on valkoinen, oranssi, musta, lila ja vihreä, 100g seittiä pari hämähäkkiä hintaan 4.20€)
        Mitä enemmän seittiä levittää sitä aidommalta se näyttää, on todella riittoisa.

        seitit löydät tästä punanaamion osoitteesta
        http://www.punanaamio.fi/galleria/halloween.htm


      • halloween-hullu
        -CatWoman- kirjoitti:

        seitit löydät tästä punanaamion osoitteesta
        http://www.punanaamio.fi/galleria/halloween.htm

        Taitaa olla samanlaista seittiä kuin pilailupuodissa, luultavasti. Ajattelin ensin että jos itse värkkään esim. langasta virkkaamalla, mutta sitten loppui suunnitteluinto kesken.


      • -CatWoman-

        Sain tänään vihdon soitettua ja varattua pilailupuodista kyseisen cd:een, eivät kyllä olleet sata-varmoja tuleeko cd edes tänä vuonna myyntiin. Jos tulee niin lupasivat varata minulle yhden ja ilmoittavat siitä sitten tekstiviestillä. Hyvää palvelua siis pilailupuodissa.

        Suuret kiitokset taas piiroo:lle


      • halvempaa
        halloween-hullu kirjoitti:

        Taitaa olla samanlaista seittiä kuin pilailupuodissa, luultavasti. Ajattelin ensin että jos itse värkkään esim. langasta virkkaamalla, mutta sitten loppui suunnitteluinto kesken.

        Piliksen seitti maksaa vain 2 euroa.


      • Minä ostin
        -CatWoman- kirjoitti:

        Sain tänään vihdon soitettua ja varattua pilailupuodista kyseisen cd:een, eivät kyllä olleet sata-varmoja tuleeko cd edes tänä vuonna myyntiin. Jos tulee niin lupasivat varata minulle yhden ja ilmoittavat siitä sitten tekstiviestillä. Hyvää palvelua siis pilailupuodissa.

        Suuret kiitokset taas piiroo:lle

        Minä ostin kauhu CD:n Kuusankosken Pilailu-Puodista.

        Jos Helsinkiin ei tule tänä vuonna näitä CD-levyjä,
        kannattaa kysyä muista "Piliksistä", josko heillä olisi vanhaa varastoa jäljellä.


      • -CatWoman-
        Minä ostin kirjoitti:

        Minä ostin kauhu CD:n Kuusankosken Pilailu-Puodista.

        Jos Helsinkiin ei tule tänä vuonna näitä CD-levyjä,
        kannattaa kysyä muista "Piliksistä", josko heillä olisi vanhaa varastoa jäljellä.

        Oliko se cd kannattava ostos?
        Eli oliko äänet aidon tuntuisia?
        Mitä kaikkia efektejä siinä oli?


      • halloweenia odotellessa
        halvempaa kirjoitti:

        Piliksen seitti maksaa vain 2 euroa.

        Huomioi kuitenkin, että seittiä on erikokoista. Punanaamiostakin löytyy 50g seitti 2,90 ja 100g seitti väristä riippuen 4 - 5,50 hämähäkkeineen. Pilailupuodin seitistä ei kyllä mainita paljonko sitä mahtaa olla. Onko sulla ollut tuota Pilailup. seittiä?


      • halvempaa
        halloweenia odotellessa kirjoitti:

        Huomioi kuitenkin, että seittiä on erikokoista. Punanaamiostakin löytyy 50g seitti 2,90 ja 100g seitti väristä riippuen 4 - 5,50 hämähäkkeineen. Pilailupuodin seitistä ei kyllä mainita paljonko sitä mahtaa olla. Onko sulla ollut tuota Pilailup. seittiä?

        Minä ostin Piliksestä sitä 2 euron seittiä.
        Pakkauksessa ei tosiaan lue, paljonko sitä on.

        En ole vielä itse kokeillut sitä, mutta ystäväni,
        jolta sain vihjeen tästä seitin ostopaikasta,
        kertoi sen olevan hyvin riittoisaa.
        Ja mitä enemmän sitä "venyttää", sen aidomman näköistä se on.
        Väriltään se on siis valkoista, ja yksi hämis on pakkauksen mukana.


      • pimeä huone
        -CatWoman- kirjoitti:

        Oliko se cd kannattava ostos?
        Eli oliko äänet aidon tuntuisia?
        Mitä kaikkia efektejä siinä oli?

        Meillä oli viime vuonna Halloween-juhlissa tämä CD
        luomassa tunnelmaa.
        Talon kellarikerroksessa oli "kauhurata",
        jossa oli kaikkea kammottavaa.
        Alakerta oli aivan pimeänä, muutama tuikku jossakin kulmassa, ja jokaisen oli mentävä tämä rata yksin.
        Aikaa radan läpikäymiseen meni 10-15 minuuttia, ja
        kyllä kauhu-CD sai todellakin mielikuvituksen laukkamaan.

        Muistaakseni CD:ssä oli sadetta, ukkosenjyrinää, oksan raapimista ikkunaan, lattian narinaa, huutoa yms.

        Meillä ainakin toimi!!


      • Yap
        -CatWoman- kirjoitti:

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"

        tein tän vuoden bileitä varten punasella ikkunavärillä. Tuli musta ihan hyvä ja kivasti koholla oleva.


      • -CatWoman-
        halvempaa kirjoitti:

        Minä ostin Piliksestä sitä 2 euron seittiä.
        Pakkauksessa ei tosiaan lue, paljonko sitä on.

        En ole vielä itse kokeillut sitä, mutta ystäväni,
        jolta sain vihjeen tästä seitin ostopaikasta,
        kertoi sen olevan hyvin riittoisaa.
        Ja mitä enemmän sitä "venyttää", sen aidomman näköistä se on.
        Väriltään se on siis valkoista, ja yksi hämis on pakkauksen mukana.

        Punanaamion seittiä (100g pussissa hinta 4.00€)on noin 3-4 kertaa enemmän kuin pilailupuodin 2€ paketissa.

        Eli Punanaamion 50g pussissa (hinta 2.90)on noin tuplaten se määrä mitä pilailupuodin seittipussissa on

        Kävin tänään pilailupuodissa ja vertasin sen seittipussia punanaamiosta ostamaani pussiin.


      • -CatWoman-
        -CatWoman- kirjoitti:

        Sain tänään vihdon soitettua ja varattua pilailupuodista kyseisen cd:een, eivät kyllä olleet sata-varmoja tuleeko cd edes tänä vuonna myyntiin. Jos tulee niin lupasivat varata minulle yhden ja ilmoittavat siitä sitten tekstiviestillä. Hyvää palvelua siis pilailupuodissa.

        Suuret kiitokset taas piiroo:lle

        No niin nyt mulla sitten on se cd joten siltä osin järjestelyt menivät taas eteenpäin, ei tarvitse enää siitä sitten huolehtia.

        Pilailupuodista löytyi vähän yli 7€ hintaan. Aika tyyris ollakseen cd jota kuuntelee korkeintaan kerran vuodessa, mutta on kyllä tärkeä osa tunnelmaa!!!


      • åiuyfghj
        -CatWoman- kirjoitti:

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"

        LOL


      • jibbs- king kong
        -CatWoman- kirjoitti:

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"

        ei kuulu halloweeniin ees-..


      • tässäosote

      • .,.
        -CatWoman- kirjoitti:

        No niin nyt mulla sitten on se cd joten siltä osin järjestelyt menivät taas eteenpäin, ei tarvitse enää siitä sitten huolehtia.

        Pilailupuodista löytyi vähän yli 7€ hintaan. Aika tyyris ollakseen cd jota kuuntelee korkeintaan kerran vuodessa, mutta on kyllä tärkeä osa tunnelmaa!!!

        mikäköhän on ton kyseisen halloween CD:n nimi mistä täällä mniin paljon puhutaan? :)


      • nimellä
        .,. kirjoitti:

        mikäköhän on ton kyseisen halloween CD:n nimi mistä täällä mniin paljon puhutaan? :)

        Kauhu CD.

        Pakkauksessa lukee:
        55 minute horror sounds
        eerie effects and shocking sounds compact disc.


    • Ecula

      iTunesissa on myynnissä läjäpäin noita halloween-"musiikkeja". Itse olen ostanut sieltä sekä noita ulina/sade-hommia että monen kauhuelokuvan musiikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe