Musiikkia

-CatWoman-

Mistä sais sopivaa "musiikkia" halloween pippaloihin. Esim tuulen ulinaa, kahleiden kilinää, suden ulvontaa... Onko olemassa valmista kokoelmaa?

24

5477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiroo

      Pilailupuodissa ainakin on ollut myynnissä CD-jossa on juuri noita haluamiasi "elementtejä". Meillä tuo CD-on soimassa eteisen laatikossa koko illan, tervehtii näin sisääntulijoita...

      • -CatWoman-

        Kiitokset vastauksestasi, pitääpä käväistä huomenna kysäisemässä pilailupuodista.

        Tänään just "pyyhittiin" valkoiseen puuvillakankaaseen "verisiä" käsiä. Eli läästittiin punaista kangasväriä käsiin ja pyyhittiin ne sitten kankaaseen ja näin saatiin karmean aidon näköinen "verinen pyyhe". Pyyhekyltti verisille käsille oli kai sinun kotisivuillasi (joten kiitos siitäkin ideasta) ja aattelimme että jos on kyltti niin kai sitten pitää olla verinen pyyhekin


      • piiroo
        -CatWoman- kirjoitti:

        Kiitokset vastauksestasi, pitääpä käväistä huomenna kysäisemässä pilailupuodista.

        Tänään just "pyyhittiin" valkoiseen puuvillakankaaseen "verisiä" käsiä. Eli läästittiin punaista kangasväriä käsiin ja pyyhittiin ne sitten kankaaseen ja näin saatiin karmean aidon näköinen "verinen pyyhe". Pyyhekyltti verisille käsille oli kai sinun kotisivuillasi (joten kiitos siitäkin ideasta) ja aattelimme että jos on kyltti niin kai sitten pitää olla verinen pyyhekin

        Kiva jos vinkeistäni on jotain apua. Meillä on pyyhkeinä mustat froteiset, mutta esim. vessan peiliin oli tehty verinen kädenjälki, joka oli "raahattu" alas, jolloin tuli kivat viirut.


      • -CatWoman-
        piiroo kirjoitti:

        Kiva jos vinkeistäni on jotain apua. Meillä on pyyhkeinä mustat froteiset, mutta esim. vessan peiliin oli tehty verinen kädenjälki, joka oli "raahattu" alas, jolloin tuli kivat viirut.

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"


      • halloween-hullu
        piiroo kirjoitti:

        Kiva jos vinkeistäni on jotain apua. Meillä on pyyhkeinä mustat froteiset, mutta esim. vessan peiliin oli tehty verinen kädenjälki, joka oli "raahattu" alas, jolloin tuli kivat viirut.

        Kysyn samaa kuin Catwomankin, eli millä saat hyvännäköisen verisen kädenjäljen peiliin? Itse kokeilin tehdä lasten sormivärillä, mutta jälki ei ollut kyllä oikein hyvä, väri oli vähän paksua ja tuo "laahattu kädenjälki" -lopputulos oli enempikin epämääräinen sotku.
        Tuolla sivullasi on kuva jossa ruokapöydän päädyssä on seinällä musta seitti, oletko tehnyt sen itse vai ostanut valmiina?


      • -CatWoman-
        halloween-hullu kirjoitti:

        Kysyn samaa kuin Catwomankin, eli millä saat hyvännäköisen verisen kädenjäljen peiliin? Itse kokeilin tehdä lasten sormivärillä, mutta jälki ei ollut kyllä oikein hyvä, väri oli vähän paksua ja tuo "laahattu kädenjälki" -lopputulos oli enempikin epämääräinen sotku.
        Tuolla sivullasi on kuva jossa ruokapöydän päädyssä on seinällä musta seitti, oletko tehnyt sen itse vai ostanut valmiina?

        Kyseisestä seitistä en tiedä mutta itselläni on Punanaamiosta ostettu valkoinen seitti. (Myynnissä on valkoinen, oranssi, musta, lila ja vihreä, 100g seittiä pari hämähäkkiä hintaan 4.20€)
        Mitä enemmän seittiä levittää sitä aidommalta se näyttää, on todella riittoisa.


      • -CatWoman-
        -CatWoman- kirjoitti:

        Kyseisestä seitistä en tiedä mutta itselläni on Punanaamiosta ostettu valkoinen seitti. (Myynnissä on valkoinen, oranssi, musta, lila ja vihreä, 100g seittiä pari hämähäkkiä hintaan 4.20€)
        Mitä enemmän seittiä levittää sitä aidommalta se näyttää, on todella riittoisa.

        seitit löydät tästä punanaamion osoitteesta
        http://www.punanaamio.fi/galleria/halloween.htm


      • halloween-hullu
        -CatWoman- kirjoitti:

        seitit löydät tästä punanaamion osoitteesta
        http://www.punanaamio.fi/galleria/halloween.htm

        Taitaa olla samanlaista seittiä kuin pilailupuodissa, luultavasti. Ajattelin ensin että jos itse värkkään esim. langasta virkkaamalla, mutta sitten loppui suunnitteluinto kesken.


      • -CatWoman-

        Sain tänään vihdon soitettua ja varattua pilailupuodista kyseisen cd:een, eivät kyllä olleet sata-varmoja tuleeko cd edes tänä vuonna myyntiin. Jos tulee niin lupasivat varata minulle yhden ja ilmoittavat siitä sitten tekstiviestillä. Hyvää palvelua siis pilailupuodissa.

        Suuret kiitokset taas piiroo:lle


      • halvempaa
        halloween-hullu kirjoitti:

        Taitaa olla samanlaista seittiä kuin pilailupuodissa, luultavasti. Ajattelin ensin että jos itse värkkään esim. langasta virkkaamalla, mutta sitten loppui suunnitteluinto kesken.

        Piliksen seitti maksaa vain 2 euroa.


      • Minä ostin
        -CatWoman- kirjoitti:

        Sain tänään vihdon soitettua ja varattua pilailupuodista kyseisen cd:een, eivät kyllä olleet sata-varmoja tuleeko cd edes tänä vuonna myyntiin. Jos tulee niin lupasivat varata minulle yhden ja ilmoittavat siitä sitten tekstiviestillä. Hyvää palvelua siis pilailupuodissa.

        Suuret kiitokset taas piiroo:lle

        Minä ostin kauhu CD:n Kuusankosken Pilailu-Puodista.

        Jos Helsinkiin ei tule tänä vuonna näitä CD-levyjä,
        kannattaa kysyä muista "Piliksistä", josko heillä olisi vanhaa varastoa jäljellä.


      • -CatWoman-
        Minä ostin kirjoitti:

        Minä ostin kauhu CD:n Kuusankosken Pilailu-Puodista.

        Jos Helsinkiin ei tule tänä vuonna näitä CD-levyjä,
        kannattaa kysyä muista "Piliksistä", josko heillä olisi vanhaa varastoa jäljellä.

        Oliko se cd kannattava ostos?
        Eli oliko äänet aidon tuntuisia?
        Mitä kaikkia efektejä siinä oli?


      • halloweenia odotellessa
        halvempaa kirjoitti:

        Piliksen seitti maksaa vain 2 euroa.

        Huomioi kuitenkin, että seittiä on erikokoista. Punanaamiostakin löytyy 50g seitti 2,90 ja 100g seitti väristä riippuen 4 - 5,50 hämähäkkeineen. Pilailupuodin seitistä ei kyllä mainita paljonko sitä mahtaa olla. Onko sulla ollut tuota Pilailup. seittiä?


      • halvempaa
        halloweenia odotellessa kirjoitti:

        Huomioi kuitenkin, että seittiä on erikokoista. Punanaamiostakin löytyy 50g seitti 2,90 ja 100g seitti väristä riippuen 4 - 5,50 hämähäkkeineen. Pilailupuodin seitistä ei kyllä mainita paljonko sitä mahtaa olla. Onko sulla ollut tuota Pilailup. seittiä?

        Minä ostin Piliksestä sitä 2 euron seittiä.
        Pakkauksessa ei tosiaan lue, paljonko sitä on.

        En ole vielä itse kokeillut sitä, mutta ystäväni,
        jolta sain vihjeen tästä seitin ostopaikasta,
        kertoi sen olevan hyvin riittoisaa.
        Ja mitä enemmän sitä "venyttää", sen aidomman näköistä se on.
        Väriltään se on siis valkoista, ja yksi hämis on pakkauksen mukana.


      • pimeä huone
        -CatWoman- kirjoitti:

        Oliko se cd kannattava ostos?
        Eli oliko äänet aidon tuntuisia?
        Mitä kaikkia efektejä siinä oli?

        Meillä oli viime vuonna Halloween-juhlissa tämä CD
        luomassa tunnelmaa.
        Talon kellarikerroksessa oli "kauhurata",
        jossa oli kaikkea kammottavaa.
        Alakerta oli aivan pimeänä, muutama tuikku jossakin kulmassa, ja jokaisen oli mentävä tämä rata yksin.
        Aikaa radan läpikäymiseen meni 10-15 minuuttia, ja
        kyllä kauhu-CD sai todellakin mielikuvituksen laukkamaan.

        Muistaakseni CD:ssä oli sadetta, ukkosenjyrinää, oksan raapimista ikkunaan, lattian narinaa, huutoa yms.

        Meillä ainakin toimi!!


      • Yap
        -CatWoman- kirjoitti:

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"

        tein tän vuoden bileitä varten punasella ikkunavärillä. Tuli musta ihan hyvä ja kivasti koholla oleva.


      • -CatWoman-
        halvempaa kirjoitti:

        Minä ostin Piliksestä sitä 2 euron seittiä.
        Pakkauksessa ei tosiaan lue, paljonko sitä on.

        En ole vielä itse kokeillut sitä, mutta ystäväni,
        jolta sain vihjeen tästä seitin ostopaikasta,
        kertoi sen olevan hyvin riittoisaa.
        Ja mitä enemmän sitä "venyttää", sen aidomman näköistä se on.
        Väriltään se on siis valkoista, ja yksi hämis on pakkauksen mukana.

        Punanaamion seittiä (100g pussissa hinta 4.00€)on noin 3-4 kertaa enemmän kuin pilailupuodin 2€ paketissa.

        Eli Punanaamion 50g pussissa (hinta 2.90)on noin tuplaten se määrä mitä pilailupuodin seittipussissa on

        Kävin tänään pilailupuodissa ja vertasin sen seittipussia punanaamiosta ostamaani pussiin.


      • -CatWoman-
        -CatWoman- kirjoitti:

        Sain tänään vihdon soitettua ja varattua pilailupuodista kyseisen cd:een, eivät kyllä olleet sata-varmoja tuleeko cd edes tänä vuonna myyntiin. Jos tulee niin lupasivat varata minulle yhden ja ilmoittavat siitä sitten tekstiviestillä. Hyvää palvelua siis pilailupuodissa.

        Suuret kiitokset taas piiroo:lle

        No niin nyt mulla sitten on se cd joten siltä osin järjestelyt menivät taas eteenpäin, ei tarvitse enää siitä sitten huolehtia.

        Pilailupuodista löytyi vähän yli 7€ hintaan. Aika tyyris ollakseen cd jota kuuntelee korkeintaan kerran vuodessa, mutta on kyllä tärkeä osa tunnelmaa!!!


      • åiuyfghj
        -CatWoman- kirjoitti:

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"

        LOL


      • jibbs- king kong
        -CatWoman- kirjoitti:

        Mitä värejä käytitte peiliin tehtyyn kädenjälkeen? olis kyllä ihan hyvä idea. Itse ajattelin kirjoittaa eteisen peiliin huulipunalla "tiedän mitä teit viime kesänä"

        ei kuulu halloweeniin ees-..


      • tässäosote
        -CatWoman- kirjoitti:

        seitit löydät tästä punanaamion osoitteesta
        http://www.punanaamio.fi/galleria/halloween.htm

        helsingin runeberginkatu 17 lähellä on punanaamio myymälä.. ;)


      • .,.
        -CatWoman- kirjoitti:

        No niin nyt mulla sitten on se cd joten siltä osin järjestelyt menivät taas eteenpäin, ei tarvitse enää siitä sitten huolehtia.

        Pilailupuodista löytyi vähän yli 7€ hintaan. Aika tyyris ollakseen cd jota kuuntelee korkeintaan kerran vuodessa, mutta on kyllä tärkeä osa tunnelmaa!!!

        mikäköhän on ton kyseisen halloween CD:n nimi mistä täällä mniin paljon puhutaan? :)


      • nimellä
        .,. kirjoitti:

        mikäköhän on ton kyseisen halloween CD:n nimi mistä täällä mniin paljon puhutaan? :)

        Kauhu CD.

        Pakkauksessa lukee:
        55 minute horror sounds
        eerie effects and shocking sounds compact disc.


    • Ecula

      iTunesissa on myynnissä läjäpäin noita halloween-"musiikkeja". Itse olen ostanut sieltä sekä noita ulina/sade-hommia että monen kauhuelokuvan musiikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe