Jeesus Islamissa

uusi-luomus

haluan tuoda muslimeille esille koraanin kohdat surah 3:45 ja 19:33. siellä kerrotaan Jeesuksen myöntäneen kuolevansa ja heräävänsä henkiin! eli siis raamattu on toden totta, Jeesus kuoli ja heräsi kolmantena päivänä ylös kuolleista ja koraanin tekstinkin mukaan on pääsevä Jumalan lähelle mikä tarkoittaa että Hän on siellä Jumalan oikealla puolella taivaissa raamatun mukaan. näin on. halleluja!!!

10

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khalilou10

      Rauha ylläni sinä päivänä, jolloin synnyin, sinä päivänä, jolloin kuolen sekä sinä päivänä, jolloin minut herätetään kuolleista.»
      noh kaikki ihmiset syntyvät kuolevat ja heräävät henkiin tuomionpäivänä:) aika huono yritys..

      • uusi-luomus

        muslimienhan mielestä jeesus ei kuollut vaan korotettiin taivaaseen eli miten Jeesus sanoo siis heräävänsä henkiin jos ei kerran kuollut?


      • khalilou10
        uusi-luomus kirjoitti:

        muslimienhan mielestä jeesus ei kuollut vaan korotettiin taivaaseen eli miten Jeesus sanoo siis heräävänsä henkiin jos ei kerran kuollut?

        koska jeesus ei ole kuollut vielä, vaan hän palaa vielä kerran maan pinnalle ja se on silloikun maailmanloppu lähestyy ja tulee surmaamaan "antikristuksen" ja vasta sen jälkeen kuolee niinkuin kaikki muutkin ja sen jälkeen hänet herätetään henkiin


      • uusi-luomus
        khalilou10 kirjoitti:

        koska jeesus ei ole kuollut vielä, vaan hän palaa vielä kerran maan pinnalle ja se on silloikun maailmanloppu lähestyy ja tulee surmaamaan "antikristuksen" ja vasta sen jälkeen kuolee niinkuin kaikki muutkin ja sen jälkeen hänet herätetään henkiin

        selityksen ja muslimina ollessa yritin uskoa siihen. toisin on nyt kun Itse Herra on minulle ilmestynyt. jätin islamin ja uskon nyt Jeesukseen raamatun mukaan vaikka aina ennen haukuin ja inhosin "kääfereitä" ja nyt ajattelen toisin. todella ihmetyttää kun muslimisiskot hylkää ja pistää välit poikki, minkä ihminen sille voi jos Herra kirkkaudessaan ilmestyy ja uskon nyt Häneen koko sydämestäni!!!


      • uusi-luomus kirjoitti:

        selityksen ja muslimina ollessa yritin uskoa siihen. toisin on nyt kun Itse Herra on minulle ilmestynyt. jätin islamin ja uskon nyt Jeesukseen raamatun mukaan vaikka aina ennen haukuin ja inhosin "kääfereitä" ja nyt ajattelen toisin. todella ihmetyttää kun muslimisiskot hylkää ja pistää välit poikki, minkä ihminen sille voi jos Herra kirkkaudessaan ilmestyy ja uskon nyt Häneen koko sydämestäni!!!

        potkia tutkainta vastaan. Siunausta sisko! :)


      • selitysyritys.

        Siis Jeesusko ei kuollutkaan ristillä, vaan Allah otti
        hänet taivaaseen ja hän tulee takaisin maanpäälle tuomiopäivänä?
        Sitten hän kuolee ja herätetään henkiin?????

        Oletkohan täysin järjissäsi?


      • Chica Loca
        uusi-luomus kirjoitti:

        selityksen ja muslimina ollessa yritin uskoa siihen. toisin on nyt kun Itse Herra on minulle ilmestynyt. jätin islamin ja uskon nyt Jeesukseen raamatun mukaan vaikka aina ennen haukuin ja inhosin "kääfereitä" ja nyt ajattelen toisin. todella ihmetyttää kun muslimisiskot hylkää ja pistää välit poikki, minkä ihminen sille voi jos Herra kirkkaudessaan ilmestyy ja uskon nyt Häneen koko sydämestäni!!!

        Lämpimästi tervetuloa takaisin kristittyjen keskuuteen (en tosi tiedä olitko kristitty ennen muslimiksi kääntymistäsi, mutta kuitenkin)

        Olen aidosti onnellinen puolestasi, kun olet saanut Kristuksen sydämeesi! Harmi, että sen takia muslimikaverisi hylkäsivät sinut, mutta valitettavasti olet nyt heidän silmissään vääräuskoinen :( Mutta älä lannistu, sinä ja minä tiedämme mikä on Totuus, ja voit aina turvata Kristukseen :)

        Jumalan siunausta kaveri, anna Herramme johdattaa Sinua kaikki päivät maailman loppuun asti.

        Rukoilen ettet enää hylkää yhteistä uskoamme.


      • lisää paluustasi
        uusi-luomus kirjoitti:

        selityksen ja muslimina ollessa yritin uskoa siihen. toisin on nyt kun Itse Herra on minulle ilmestynyt. jätin islamin ja uskon nyt Jeesukseen raamatun mukaan vaikka aina ennen haukuin ja inhosin "kääfereitä" ja nyt ajattelen toisin. todella ihmetyttää kun muslimisiskot hylkää ja pistää välit poikki, minkä ihminen sille voi jos Herra kirkkaudessaan ilmestyy ja uskon nyt Häneen koko sydämestäni!!!

        Kristinuskon pariin. Kiitos !


      • uusi-luomus
        lisää paluustasi kirjoitti:

        Kristinuskon pariin. Kiitos !

        kun olin eka tosiaan 7vuotta muslimi,luullen sen olevan oikea uskonto. juu jaksoin rukoilla aluksi 4vuotta joka ikisen 5päivittäistä rukousta tiettyihin kellonaikoihin,kunnes tuli päivä että masennuin enkä jaksanu rukoilla enää. niinpä,islamin mukaan suorin tie on helvettiin jos ei rukoile pakollisia rukouksia. että lisää vaan masennusta,tie helvettiin,eli millään ei ollut enää mitään väliä. siispä aloin tekeen ensin vähän syntiä,ja aina syntiä synnin perään. jopa pettämiseen saakka. bulimia iski ja peliriippuvuus.viimeiset 3v kärsin niistä,kunnes Herra Jeesus tuli ja ilmoitti olevansa enemmän ku islamin mukaan profeetta! ei todellakaan kuulu samaan kastiin muhammedien kanssa,joka nai 11vaimoa yhtä aikaa! subhan'Allah! niinpä jäi masennuslääkitys,peliriippuvuus ja ahmi en safkaa enää suruuni,sillä sitä ei enää ole.Halleluja!


      • kuolihan
        uusi-luomus kirjoitti:

        muslimienhan mielestä jeesus ei kuollut vaan korotettiin taivaaseen eli miten Jeesus sanoo siis heräävänsä henkiin jos ei kerran kuollut?

        kuolihan, tietenki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe