Varkaus Eagles esittää

hyvää kiekkoilua!

Olen käynyt katsomassa molemmat Eaglesin ottelut kämärillä ja voin todeta sen tosiasian, että en ole nähnyt noin hyvää kiekkoilua Varkaudessa aikaisemmin mitä Eaglen nyt esittää!
Varkis oli ihan pihalla kun Eagles pyöritti ne kaukalossa pyörryksiin. Hurtat eilisessä ottelussa pysyivät ensimmäisen erän Eaglesin vaudissa, mutta sitten kävi samalla tavalla kuin varkikselle pyörryksiin menivät myös hurtat!
Nyt kun meillä on mahdollisuus nähdä hyvää peliä olisi hyvä jos Varkautelaiset tulisivat katsomaan Eaglesin peliä joukolla. Nämä nuoret miehet ovat tulleet toiselta mantereelta esittämään meille taitojaan ja se on myös katsomisen arvoista!

13

2816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tulla

      Voit olla varma ettei tulla,ovat jo nyt sotkeneet oman kaupungin kiekko hommat ihan täysin,ennen pitkää on varmaa että kansa kääntyy heitä vastaan,parempi oli ennen heitä,kotiin vaan koko porukka.

      • asenne sinulla!

        Ettei vaan ole rintamaito loppunut sinulta kesken? Vai etkö ole saanut aamulla tikkaria äidiltäsi?


    • Tää oli kuin tilaus Varkaudelle nyt Varkkiksen pojat huomaa kuinka tärkeää on treenata muulloikin kuin vakiharjoituksissa muuten se on buulaakipeliä jota ei tule katsomaan kuin pelaajien vanhemmat. Se on asukkaiden viihtyvyyttää ajatellen parasta mitä tässä kaupungissa on ollut koskaan.Ymmärrän nuoria mutta tää on vain koko kuva koko kaupungista missä vanhemmat istuu kotona sohvalla olut pullo kädessä ja voivottelee kun päättäjät ei tee mitään. Nyt katsomaan kun kerrankin tapahtuu edes nuoret käännetään uusi lehti kaupungissa ettei kaikki muuta Helsinkiin. Kuopioon ne ei muuta kun siellä on jo monilla hyviä esimerkkejä siitä että siellä on niin huono henki työ-elämässä joutuvat psykiatriseen hoitoon jos sinne eksyvät että suunta on etelään.

      • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Taitaa olla vaan kateellista porukkaa.Ennemin käyn Eaglesin pelejä kattomassa kun warkiksen.
        Kerrankin tapahtuu edes jotain tässä sisäänpäinlämpiävässä pikkukaupungissa.


      • tämäkin_
        iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Taitaa olla vaan kateellista porukkaa.Ennemin käyn Eaglesin pelejä kattomassa kun warkiksen.
        Kerrankin tapahtuu edes jotain tässä sisäänpäinlämpiävässä pikkukaupungissa.

        Mieluummin kyllä molempia katsomaan, ehdottomasti. Molempien joukkueiden pitää saada tuloja. Ei ole järkevää tällä tasolla lähteä kumpaakaan "haukkumaan" tai syrjimään.

        Eagles on esittänyt nyt muutamassa pelissä hyvää jääkiekkotaitoa, toivottavasti tyyli jatkuu ja Warkis ottaa opikseen. Hyvä MOLEMMAT Varkauden joukkueet!!! Urheilu on aina hieno asia.


      • motivaatiota
        tämäkin_ kirjoitti:

        Mieluummin kyllä molempia katsomaan, ehdottomasti. Molempien joukkueiden pitää saada tuloja. Ei ole järkevää tällä tasolla lähteä kumpaakaan "haukkumaan" tai syrjimään.

        Eagles on esittänyt nyt muutamassa pelissä hyvää jääkiekkotaitoa, toivottavasti tyyli jatkuu ja Warkis ottaa opikseen. Hyvä MOLEMMAT Varkauden joukkueet!!! Urheilu on aina hieno asia.

        toivottavasti Eaglesin ilmeneminen tuo. Täytyy kyllä myöntää että enemmin käy Eaglessien pelejä katsomassa kuin Warkiksen mutt maku asiahan se on.


    • leppävirralle!

      Lähdetään katsomaan leppäviralle Eaglesin matsia lauantaina kello 16.00 alkavaa peliä!!!

    • saatiin

      uusi joukkue joka osaa pelata jääkiekkoa!

      • samaa mieltä

        jo oli aikakin ruveta nostamaan tätä touhua ylöspäin. Kaikki vaan huomenna leppävirralle ja 6.10 Kämärille kattomaan.

        29.9: Eagles vs. LeKi-75, klo 16.00, Leppävirta
        6.10: Eagles vs. PiPS, klo 16.00, Varkaus

        www.varkauseagles.com [englanninkielinen]
        www.kotkanpojat.net [suomenkielinen]


      • pelaavat
        samaa mieltä kirjoitti:

        jo oli aikakin ruveta nostamaan tätä touhua ylöspäin. Kaikki vaan huomenna leppävirralle ja 6.10 Kämärille kattomaan.

        29.9: Eagles vs. LeKi-75, klo 16.00, Leppävirta
        6.10: Eagles vs. PiPS, klo 16.00, Varkaus

        www.varkauseagles.com [englanninkielinen]
        www.kotkanpojat.net [suomenkielinen]

        kauden loppuun,FBI on myös tulossa katsomaan pelejä.


      • einomies.
        pelaavat kirjoitti:

        kauden loppuun,FBI on myös tulossa katsomaan pelejä.

        FBI toimii vain Yhdysvaltojen sisällä.
        Käytä ensi kerran nokkelassa heitossasi vaikka CIA:ta.


    • saataisiin

      turhat paskapuheet Eaglesin ympäriltä pois ja annettaisiin nuorille kiekkoilijoille mahdollisuus normaaliin elämään täällä Varkaudessa olisi se kaikkien kannalta paras ratkaisu!
      He ovat tulleet tänne elämään ja opiskelemaan ja tietenkin myös pelamaan jääkiekkoa joka on todella katsomisen arvoista!

      • kehunta

        Helpompi aina mollata vähemmistöjä varsinkin nimettöminä.Johtuu heikosta itsetunnosta tai perussynnistä kateudesta.Eagles pelaa hyvää vauhdikasta jääkiekkoa,ehkä Warkiskin kunhan kasvetaan ja harjoitellaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe