Hurjin lada-muistosi?

Utelias kysyy

Mikä on ikimuistoisin asia mikä sinulle on ladan kanssa sattunut?

15

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bit

      hinasin , uudenkarhean mersun korjaamolle.

    • siitä pääsi

      eroon :)

      • omistaja 02

        Näitä muistoja on kyllä useita.Kyllä on taivaallinen olo kun nukahtaa


    • Näin minulle kävi

      Palasin katsastuksesta kun jarrut petti ollessani hidastamassa liikennevaloihin. Minun suuntaa oli punaiset ja edessä kaksi autoa pysähtyneenä rinnakkain. Onnistuin jotenkin pujahtamaan niiden välistä, väistämään risteävän liikenteen ja kaartamaan onnistuneesti puistikon puolelle ajamatta kenenkään päälle.

      Siinä sitten odottelin käsien tärinän loppumista kun lada itsestään syttyi tuleen ja otin ritolat.

      Sen jälkeen en edes ole ladaa harkinnut.

    • kun luovuin

      viimeisestä Samarasta jäi mieleen, kun oli kylmä alkutalven ilta ja lähdin hakemaan uutta autoani, enkä ollut enää tankannut samaraani, kuin sen mitä ajoille aina tarvi ja otin silloin mukaan 10mk setelin, että pääsen autoliikkeeseen, mutta kuinka ollakaan automaatti ei huolinut sitä ja päätin sitten lähteä sydänkylmänä kohti autokauppaa odottaen milloin meno loppuu, vaan ei se loppunut ja perille pääsin..

      Ikävä on edelleen tuota loistavasti palvellutta samaraa, johon ei yksikään länsi auto ole yltänyt vaan aina on ollut vikoja riittämiin!

    • mieleen

      Ajoin verstaalle sisään juuri katsastuksessa käyneen Ladan hitsailtavaksi kun ei mennyt mätävian takia läpi. Ratin vääntäminen vaati voimaa samaan malliin kuin kuorma-autojen 50 v. sitten ja jarruttamiseen ei voimakaan riittänyt. Tämä siis juuri näiltä osin katsastuksessa hyväksytyssä autossa.

      Toinen kokemus oli kun tuttu oli sopinut Ladan vaihdosta 100km päässä. Lupasin ajaa Ladan vaihtopaikalle koska omistajan ajokunto oli vähän kehno. Ladaa sai ohjastaa jatkuvasti suorallakin tiellä. Ohjauksessa oli väljää sata kertaa se mitä länsiautossa ja Ladakin oli vain muutaman vuoden vanha.

      Olen hyvin onnellinen kaikkien tielläliikkujien puolesta siitä että suomalaiset ovat järkiintyneet eivätkä osta enää itänaapurin autohirvityksiä.

    • Nyt jo entinen ladailija

      Tuli pikaista asiaa Tampereelta Helsinkiin. Siitä paikasta piti lähteä ja yllätyksekseni lada kesti moitteetta koko matkan.

    • Nyt en voi sitä kertoa, ukko lupasi antaa selkään jos paljastan vielä lisää lada-totuuksia.

      • tunnustus kertoo

        millaista on elää räppänämaailmassa. Totuuden kertomisesta seuraa rangaistus. Niisä perheissä On parempii elää valheessa. Jokainen Lada-perhe elää toisenlaista, aurinkoista elämää. Perhedemokratiaan kuuluu sananvapaus. Valehtelua ei sallita. Mutta ruumiillinen väkivalta ei siltikään kuulu Ladistien perhe-elämään. Tämä valeTaiston kirjoitus taas osoitti millaisessa maailmassa autovelkavankeusperheiden lapset joutuvat elämään.


      • elämää...
        tunnustus kertoo kirjoitti:

        millaista on elää räppänämaailmassa. Totuuden kertomisesta seuraa rangaistus. Niisä perheissä On parempii elää valheessa. Jokainen Lada-perhe elää toisenlaista, aurinkoista elämää. Perhedemokratiaan kuuluu sananvapaus. Valehtelua ei sallita. Mutta ruumiillinen väkivalta ei siltikään kuulu Ladistien perhe-elämään. Tämä valeTaiston kirjoitus taas osoitti millaisessa maailmassa autovelkavankeusperheiden lapset joutuvat elämään.

        Taistohan elää perheväkivallan ja päihteiden rumentamassa Lada-perheessä.


    • Vit...tti

      Käsijarruvaijeri katkesi ja pahaksi onneksi meidän parkkipaikka oli mäen päällä. Kolme muuta autoa sai vaurioita kun ne lähti jonossa mäkeä alas.

    • Vahingoniloinen veli

      Broidilta loppui kerran lasinpesuneste ja oli kurakeli. Näppäränä miehenä tämä päätti kusta pesuainesäiliöön ja hyvin meni, kunnes kaari vahingossa osui puolaan. Broidi ulvoi ja oli tienvarressa kaksinkerroin kymmenisen minuuttia.

      • lämpötolppia,kun

        vedin 10 nen uutta mersua käyntiin,kyllä jätkiä varmasti hävetti,mutta mitäs siitä kaveria autetaan aina


    • ja vielä 2:lla

      Tosi kovat ajot maatalouden tarpeissa kesti viininpunainen farmari lada.Ikänsä tuli vanhaksi. Otimme raksalle tarveajoon ja ajelimmekin pari vuotta kaikki menot. Täytteet katosta alkoi pölytä ja veimme kotiinsa maataloon kiitellen lainasta. Siitä pikkukokossit pellolle ajua harjoittelemaan viikoiksi ja pihaan loppui henki siitä autosta. Täysin palveli. Vielä lopuksi venäjälle satasella meni. Muistoja piisaa.

    • Retku

      pauke ja hyppely kannoista oli hirviä mutta ei 2105 minkään siitä hajonnu.Pyöränkulmat vähän muuttu.Uuden auton ripustukset olis kyllä lentäny helvetin kuuseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe