kaksi doggia tappoi

kauhea loppu

10-vuotiaan tytön Ranskassa lauantaina 22.9.
Kyseessä äidin miesystävän kaksi tanskandoggia.
Lempeä jättiläinen. Itselläkin sellainen ollut.
Ihan kauheaa.

10

2753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet..........................

      Tälläisen lukenut?

    • Ei keskenään

      Minun mielestäni ei koiria saisi koskaan jättää keskenään alle yläasteikäisten kanssa. Mitä on mahtanut likka niiden kanssa touhuta? Onko jollain taitoa sen verran , että sais kerrottua tapahtumien kulusta paremmin. Itselläni kaksi isoa koiraa, jotka hoidan aina itse. Jos lapset menee huoneeseen jossa on koira, käsken koiran pois, niin ettei mukulat pääse tekemään kiusaa. Koiriin luotan kuin kiveen, mutta en vieraisiin mukuloihin.

      • paha lapsi, hyvä koira

        Kyse oli koirahyökkäysten sarjasta. Tästä oli Helsingin Sanomissakin. Oli tämä 10 vuotias tyttö, 60 v mies, loukkaantui vakavasti kun pojan rottweiler hyökkäsi. Edellisenä päivänä 27-vuotias nainen sai vammoja päähän kun perheen 2 rottweileria puri häntä päähän. Lisäksi elokuun lopussa Amstaffi raateli puolitoista vuotiaan tytön kuoliaaksi.
        Miettikääpä jos kyseessä olisi oma lapsi? Itkisittekö kuinka koira parka oli niin kaltoin kohdeltu, että raukalla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin raadella lapsesi? Ja taas alkaa tämä ikuinen, ei se koira vaan se omistaja... ei se lapsi vaan se koira. Mitäköhän oletatte että 10 vuotias tyttö on tehnyt? Muuttunut piruksi? Ja mikä oikeuttaa sen että koirat raatelee pikkulapsen? On niitä sairaita koiria siinä missä on sairaita ihmisiäkin. Geneettisesti nämäkin asiat siirtyy, toki ympäristökin vaikuttaa samalla mitalla, mutta YMPÄRISTÖ (KOIRAN KOHTELU) EI AINA OLE SYYNÄ. Olen niin kyllästynyt tähän "Se oli omistajien vika... mitäköhän ne teki koiralle jne" On koiria joita vakavasti kaltoin kohdellaan, eikä ne milloinkaan käy ihmiseen kiinni. On myös niitä jotka ovat saanut parhaan mahdollisen kasvatuksen , mutta joku on vain päässä vialla. Näitä on, pidit tai et. Miksi helvetissä nämä asiat nähdään aina niin mustavalkoisena? Onko se niin vaikea tajuta että on viallisia koiriakin? Tästä on lukemattomia esimerkkejä... kuten on ihmisistäkin.
        Koira on eläin, eikä siihen koskaan voi luottaa 100%. Valtaosa tapauksista taustalta löytyy aina tietoa kuinka koira oli niin rakastava ja ihana ja nukkui lapsen vieressä jne. Emme voi ymmärtää koiran kaikkia reaktioita, emmekä luottaa niihin.


      • ETTÄ LUOTAT KOIRIISI

        Kuin "kiviin"... mutta et silti jättäisi yksin lasten kanssa. Mitä pelkäät, että lapset raatelevat koirasi? Voi hauva raukat. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.


      • .............
        paha lapsi, hyvä koira kirjoitti:

        Kyse oli koirahyökkäysten sarjasta. Tästä oli Helsingin Sanomissakin. Oli tämä 10 vuotias tyttö, 60 v mies, loukkaantui vakavasti kun pojan rottweiler hyökkäsi. Edellisenä päivänä 27-vuotias nainen sai vammoja päähän kun perheen 2 rottweileria puri häntä päähän. Lisäksi elokuun lopussa Amstaffi raateli puolitoista vuotiaan tytön kuoliaaksi.
        Miettikääpä jos kyseessä olisi oma lapsi? Itkisittekö kuinka koira parka oli niin kaltoin kohdeltu, että raukalla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin raadella lapsesi? Ja taas alkaa tämä ikuinen, ei se koira vaan se omistaja... ei se lapsi vaan se koira. Mitäköhän oletatte että 10 vuotias tyttö on tehnyt? Muuttunut piruksi? Ja mikä oikeuttaa sen että koirat raatelee pikkulapsen? On niitä sairaita koiria siinä missä on sairaita ihmisiäkin. Geneettisesti nämäkin asiat siirtyy, toki ympäristökin vaikuttaa samalla mitalla, mutta YMPÄRISTÖ (KOIRAN KOHTELU) EI AINA OLE SYYNÄ. Olen niin kyllästynyt tähän "Se oli omistajien vika... mitäköhän ne teki koiralle jne" On koiria joita vakavasti kaltoin kohdellaan, eikä ne milloinkaan käy ihmiseen kiinni. On myös niitä jotka ovat saanut parhaan mahdollisen kasvatuksen , mutta joku on vain päässä vialla. Näitä on, pidit tai et. Miksi helvetissä nämä asiat nähdään aina niin mustavalkoisena? Onko se niin vaikea tajuta että on viallisia koiriakin? Tästä on lukemattomia esimerkkejä... kuten on ihmisistäkin.
        Koira on eläin, eikä siihen koskaan voi luottaa 100%. Valtaosa tapauksista taustalta löytyy aina tietoa kuinka koira oli niin rakastava ja ihana ja nukkui lapsen vieressä jne. Emme voi ymmärtää koiran kaikkia reaktioita, emmekä luottaa niihin.

        tuo kirjoituksesi, aina ei ole syypää lapsi eikä aina myöskään koira. itse kuuluin ennen tähän kategoriaan että ihanat varmat koirat ja pahat naapurin kakarat, kunnes oma doggi puri omaa lasta ja pahasti. koskaan et voi 100% luottaa koiraan, et koskaan. tämäkin purema tapahtui ihan yht'äkkiä eikä koiralle taatusti kukaan tehnyt kiusaa, mutta näin kävi kuitenkin ja nyt koira on sateenkaari sillalla.
        rotuna en koskaan tule doggia vihaamaan, en vain tapaa jolla sitä kasvattajat kasvattavat ja jotkut ihmiset kohtelevat. edelleen on kotona yksi upea doggi neiti ja aina tulee varmasti olemaankin.


    • sdfsfg

      niin ja onko kukaan siirtänyt katsettaan OMISTAJIIN -> miten koiria on pidetty ja kohdeltu ?
      ja entä tilanne itsessään? tuskin on koirien vika.

      • näinhänse

        Ei yleensä koirat odota oikeaa hetkeä että voi purra lasta, lapsi odottaa oikeeaa hetkeä kiusata koiraa.. on niin nähty pienet lapset ajaa lelu mopoilla koiran päälle ja vanhemmat ei sano mitään itse en muista että olisin ikinä lapsena kiusannut koiriamme päin vastoin! rakastin koiria ja tiesin ettei niiden seurassa saa huutaa hosua ja juosta jos nain ulkona koiran kysyin kohteliaasti matkan päästä että saako tulla silittämään (olin n.4 ) äitini näin opetti! ja näin minä opetan myös lapseni koska koirani on varullaan lasten kanssa ja puree jos sitä kiusataan ja sanon aina että se on lapsen vika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe