Antaako Kauris

Anteeksi :(

Siis antaako Kauris helposti anteeksi, käyttäydyin kuin hölmö ja kiukuttelin syyttömälle kaurishenkilölle.
Nyt sitten otin yhteyttä ja pyysin anteeksi tyhmää käytöstäni. Kaurishenkilö vaikuttaa hiukan vaisulta, mutta sanoi antavansa anteeksi.

Antoiko kuitenkaan?

37

4775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

      Saattaa antaa anteeksi,ainekin olen kokenut et Kauriit minunpiirissäni ovat ymmärtäväisiä ihmisiä,tietenkin riippuu kuinka vakava asia on kyseessä...
      Itse aineki sain yhen kauriin sellaiselle tuulelle ettei tämä ole enää sen koomin koskaan minulle puhunut, en pettänyt häntä en mitään sellaista.

      Voi olla hyvät mahdollisuudet riippuu pelaatko korttisi oikein ja oletko kultainen, tsemppiä Kauriit ovat pohjimmiltaa hauraita...

      Skorppari hauras, myös :(

      • skopuinen nainen

        myöskin

        En pettänyt tai mitään sellaista, hermostuin vain pikkuasiasta ihan liikaa, tai miten sen nyt ottaa :) Eli mies katsoi mieluummin telkkaa kuin jutteli minun kanssa ja minähän tietenkin suutuin kysyin sangen vihaisesti, kumpiko on tärkeämpi minä vai telkka.

        Ja sitten tuli vähän muutakin sanottua, kun vauhtiin pääsin. Tunnettua minua, kun sanainen arkku aukeaa sitä ei ihan heti suljeta. "Nolo"

        No, tästäpä alkoi mökötys ja minä pyyteleen anteeksi sanomisiani, koska suurin osa oli turhaa kiukuttelua.

        No, olen lähettänyt viestejä ja mies kyllä vastaa, ja sanoo rakastavansa minua yms.

        Mutta kuitenkin :(


      • anteeksi
        skopuinen nainen kirjoitti:

        myöskin

        En pettänyt tai mitään sellaista, hermostuin vain pikkuasiasta ihan liikaa, tai miten sen nyt ottaa :) Eli mies katsoi mieluummin telkkaa kuin jutteli minun kanssa ja minähän tietenkin suutuin kysyin sangen vihaisesti, kumpiko on tärkeämpi minä vai telkka.

        Ja sitten tuli vähän muutakin sanottua, kun vauhtiin pääsin. Tunnettua minua, kun sanainen arkku aukeaa sitä ei ihan heti suljeta. "Nolo"

        No, tästäpä alkoi mökötys ja minä pyyteleen anteeksi sanomisiani, koska suurin osa oli turhaa kiukuttelua.

        No, olen lähettänyt viestejä ja mies kyllä vastaa, ja sanoo rakastavansa minua yms.

        Mutta kuitenkin :(

        ei mikään paha.


      • Justiina

        ...hauraita? Mä en ole,siperia opettaa! Mä en kyl kutsuisi kauriita hauraiksi vaan yli pitkäpinnaisiksi ja kun se pinna katkee, it´s SO OVER!


      • kauris-92

        OOn ite kauris ja annan tosi helposti(liiankin?) kaikille anteeksi ja en jaksa olla yksinkertaisesti kauan vihainen. Pyörähdän ympäri ja oon taas hyvällä tuulella :D Tuommonen on ihan henkilökohtaista miten suhtautuu


    • Onyx

      Jotkut suurilta tuntuvat asiat saatetaan sivuuttaa olankohautuksella kun taas joku pikkujutulta vaikuttava voi kaataa puoli valtakuntaa.
      Ainakin oman henkilökohtaisen kokemuksen perusteella tuntuu, että "antaa asian olla" on yleisempi kauriin maailmassa kuin "antaa anteeksi & unohtaa". Kauris on kovin huono unohtamaan jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi. (En nyt silti usko että mainittu kiivastuminen asioiden tärkeysjärjestyksestä olisi tämän lajin asia.)

      • kgk

        Asia on juuri näin!

        Tähän pitää kuitenkin vielä lisätä, että (itse kauriina) asia kuin asia on TODELLA SUURI (oli kyse sitten pohjaanpalaneesta ruuasta tai hymystä) jos siihen on antanut edes hiukan tunnetta mukaan. Tunteen mukaan antaminen tosin on harvinaista ja sen näyttäminen vielä harvinaisempaa...


    • kauriin kakara

      riippuu siitä kuinka syvältä häntä haavoitit....joskus tuntuu antavan anteeksi heti, joskus tuntuu olevan pitkävihainen marttyyri.... mutta kauris ei hevillä aina puhukaan syvimmistä tunteistaan....Sinulla ei ole kuin kaksi mahdollisuutta: uskoa siihen mitä hän sanoo, tai sitten poistua näyttämöltä hissukseen .....

    • mandikki#####

      kauris antaa kerran anteeksi,,jos olet oikeasti pyytämässä:) me kauriit ollaan rauhaa rakastavia, jokseenki vaikeita, periksi ei aneta,,,, ehkä laskelmoivia,,vähä saituutakin,,omaisuutta kerääviä..ym:::)))))))))))))) mutta uskollisia ystäviä,,,,,skorppari,vaaka,rapu ,kala,,,,,,siinäpä miehet meil:)))))))))))))

      • en halua

        sitoutua montaa kertaa elämässäni, joten vaa´an jätän kyllä miesvaihtoehtolistan ulkopuolelle. Ystävänä ovat kyllä ihan jees-tyyppejä. Myös Kalat, niin ihastuttavia ihmisiä kuin ovatkin, saattavat käydä pitemmän päälle rasittaviksi polskutellessaan milloin myötä- milloin vastavirtaan.

        Anteeksiantaminen ei ole mikään ongelma. Täytysi olla todella isot asiat kyseessä, jos alkaisin vihaa pitämään.
        Mutta odotan kyllä, että minua loukannut osapuoli kertoo edes pahoittelevansa tapahtunutta vaikkei suoranaisesti anteeksikaan pyytelisi.


      • ..................
        en halua kirjoitti:

        sitoutua montaa kertaa elämässäni, joten vaa´an jätän kyllä miesvaihtoehtolistan ulkopuolelle. Ystävänä ovat kyllä ihan jees-tyyppejä. Myös Kalat, niin ihastuttavia ihmisiä kuin ovatkin, saattavat käydä pitemmän päälle rasittaviksi polskutellessaan milloin myötä- milloin vastavirtaan.

        Anteeksiantaminen ei ole mikään ongelma. Täytysi olla todella isot asiat kyseessä, jos alkaisin vihaa pitämään.
        Mutta odotan kyllä, että minua loukannut osapuoli kertoo edes pahoittelevansa tapahtunutta vaikkei suoranaisesti anteeksikaan pyytelisi.

        Kauris-mies loukattuaan naista ei tuon taivaallista välitä, miltä toisesta tuntuu ??????????????????????????????????????????
        Häviää ja mitään selittämättä, onko tämä aikuisen, kehittyneen ihmisen tekoja??????

        Oletteko jotenkin jääneet tunne-tasolla vähemmälle kun teidät luotiin ;)
        JA TEITÄ pitäisi muiden hyssytellä!!!!!
        MISSÄ TEISSÄ ON M I E S ???


      • Justiina
        .................. kirjoitti:

        Kauris-mies loukattuaan naista ei tuon taivaallista välitä, miltä toisesta tuntuu ??????????????????????????????????????????
        Häviää ja mitään selittämättä, onko tämä aikuisen, kehittyneen ihmisen tekoja??????

        Oletteko jotenkin jääneet tunne-tasolla vähemmälle kun teidät luotiin ;)
        JA TEITÄ pitäisi muiden hyssytellä!!!!!
        MISSÄ TEISSÄ ON M I E S ???

        ...löytää sisäistä miehuuttani...omasta mielestään kauris on yksinkertainen ja muut hankalia?


      • ydinsana
        .................. kirjoitti:

        Kauris-mies loukattuaan naista ei tuon taivaallista välitä, miltä toisesta tuntuu ??????????????????????????????????????????
        Häviää ja mitään selittämättä, onko tämä aikuisen, kehittyneen ihmisen tekoja??????

        Oletteko jotenkin jääneet tunne-tasolla vähemmälle kun teidät luotiin ;)
        JA TEITÄ pitäisi muiden hyssytellä!!!!!
        MISSÄ TEISSÄ ON M I E S ???

        on juuri tuo: välittää.
        Kauriit ovat yleensä johdonmukaisia ja kiintyessään johonkin välittävät siinä määrin, että miltei unohtavat itsensä.

        Epäilen , että kyseessä oleva kauris ei alun perinkään ole erityisemmin välittänyt, niin surkeaa kuin se onkin.

        Neuvoksi sinulle: Älä hyvä ihminen hyssyttele. Ainakaan hyssyttelemällä ei kukaan miehisty. ;)


      • Nimetön
        Justiina kirjoitti:

        ...löytää sisäistä miehuuttani...omasta mielestään kauris on yksinkertainen ja muut hankalia?

        kaurismiehen mielestä muut kuvittelevat olevansa simppeleitä ja aina oikeassa,mutta hän tietää olevansa maailmanparas ja aina oikeassa kaikissa asioissa.anteeksi annetaan ei vihotella,mutta jossain tilanteessa aina kaivetaan hänen mieltä painavat asiat esiin oli siitä kulunut vaikka 5 vuotta....
        naimisissa 3 vuotta kauriinkanssa...opettaa


      • sivukommentti
        .................. kirjoitti:

        Kauris-mies loukattuaan naista ei tuon taivaallista välitä, miltä toisesta tuntuu ??????????????????????????????????????????
        Häviää ja mitään selittämättä, onko tämä aikuisen, kehittyneen ihmisen tekoja??????

        Oletteko jotenkin jääneet tunne-tasolla vähemmälle kun teidät luotiin ;)
        JA TEITÄ pitäisi muiden hyssytellä!!!!!
        MISSÄ TEISSÄ ON M I E S ???

        jos rakkaus loppuu, niin ....???? Totta, jos on loukannut niin..! Hyi hävetkää miehet! Mutta mitä on tehnyt toinen osapuoli? Riidassa on usein kaksi osapuolta. Miesten tunteet nyt on no jää, jääköön sanomatta:)


    • suzie81

      Kauriit on hemmetin hankalia luonteltaan ja oikkukaita...Itse olen kauris joten tiedän mitä puhhun, ei ole helppo olla minä..=0)

      • kyselijätär

        on skorpioni ja nekin on hankalia luonteeltaan.

        No, anteeksi olen saanut :) Ja asiasta yllättäen saamani kommentti, oli se että loppupeleissä olin oikeastaan oikeassa asiasta josta pimahdin.

        Eli ilmeisesti osuin ja upposin, ja se loukkasi.


      • kauris
        kyselijätär kirjoitti:

        on skorpioni ja nekin on hankalia luonteeltaan.

        No, anteeksi olen saanut :) Ja asiasta yllättäen saamani kommentti, oli se että loppupeleissä olin oikeastaan oikeassa asiasta josta pimahdin.

        Eli ilmeisesti osuin ja upposin, ja se loukkasi.

        paskat kauris ei vain jaksa hulluja jotka pimahtavat noin vain.
        miksi tuhlata aikaansa hulljen seurassa.


      • en minäkää
        kauris kirjoitti:

        paskat kauris ei vain jaksa hulluja jotka pimahtavat noin vain.
        miksi tuhlata aikaansa hulljen seurassa.

        jaksa hulluja
        - kalat-


      • AlkuPeräinen..................
        kyselijätär kirjoitti:

        on skorpioni ja nekin on hankalia luonteeltaan.

        No, anteeksi olen saanut :) Ja asiasta yllättäen saamani kommentti, oli se että loppupeleissä olin oikeastaan oikeassa asiasta josta pimahdin.

        Eli ilmeisesti osuin ja upposin, ja se loukkasi.

        on ehkä liian voimakas sana, kysyin vain mieheltä pisteliäästi onko telkka tärkeämpi kuin mikään muu? Kun ei herraa kärsi häiritä kesken telkan katsomisen.


    • liian rehellinen

      luonne, loukkaus pysyy pitkään jopa koko elämän mielessä. Eli anteeksi ja periksi ei anneta ihan tosta vaan löysin perustein. Tiedän koska olen kauris.

      • Mieltä

        Olen kaurisN. Venyn pitkälle, mutta jokin toisesta tuntuva pikku asia, voi sitten "kaataa" koko jutun. Olipa kysymyksessä mies tai naisystävä. Se on siinä, ja jatkan matkaa yksin. En unohda, koskaan.


      • kuuluuuuuuuuuuuuu
        Mieltä kirjoitti:

        Olen kaurisN. Venyn pitkälle, mutta jokin toisesta tuntuva pikku asia, voi sitten "kaataa" koko jutun. Olipa kysymyksessä mies tai naisystävä. Se on siinä, ja jatkan matkaa yksin. En unohda, koskaan.

        Näin se on. Sydäntä raastaa, vaikka tapahtuneesta on vuosia ja uudet "paremmat" kuviot käynnissä. Aina muistan rakkaudella ja olen valmis auttamaan tarvittaessa. (Kurjaa, että yhteyden pito lakkasi...)


    • antaa anteeksi

      kun sitä on pahasti loukattu! Niin ja varsinkin kun kyse on tunteista! En usko, että koskaan!!

    • alcuperäinen

      Oikeastaan tuon kiukutteluni jälkeen, elämämme on mukavampaa.

      Saimme puhuttua paljon asioita jälkimainingeissa, ja kummallekin selvisi kuinka paljon rakastamme toisiamme, emmekä halua elää ilman toinen toistamme.

    • kauris 71

      Kauris antaa anteeksi mutta ei unohda koskaan.

      • kaursityttö

        onnellisia ovatkaan ne horoskooppimerkit, joilla muisti pätkii?? :D


      • alcuperäinen

        ja sama vika on skorpionillakin ei unohda koskaan. Ja sitten kun parisuhteesta löytyy kaksi änkkäpäätä niin hyvin menee.


      • -kauris
        kaursityttö kirjoitti:

        onnellisia ovatkaan ne horoskooppimerkit, joilla muisti pätkii?? :D

        mua ainaki rassaa, ku en
        unohda koskaan omia möhläyksiäni.
        ja mitä vanhemmaks tulle sitä paremmin
        vanhatkin mokat tulee taas mieleen.


      • Miuku-Fiia

        ja unohtaa ja rakastaa. Mutta ketä rakastaa, jos ei ole ketään, jota rakastaa???


      • Nauku-Maija
        Miuku-Fiia kirjoitti:

        ja unohtaa ja rakastaa. Mutta ketä rakastaa, jos ei ole ketään, jota rakastaa???

        Älä tuu tänne valittamaan! Ei oo meitin vika!!


      • kitajutes
        Miuku-Fiia kirjoitti:

        ja unohtaa ja rakastaa. Mutta ketä rakastaa, jos ei ole ketään, jota rakastaa???

        Se on kerrasta poikki! Ja on turha tulla kerjäämään aselepoa tai millään keploskonsteilla armoa anelemaan! Jos kauris-ännän loukkaan verisesti niin se on siinä!!??


      • hellapoliisi_
        kitajutes kirjoitti:

        Se on kerrasta poikki! Ja on turha tulla kerjäämään aselepoa tai millään keploskonsteilla armoa anelemaan! Jos kauris-ännän loukkaan verisesti niin se on siinä!!??

        Kuka noita noita vanhoja riitoja muistelemahan..tai motan pranstakan ja rupian kurmoottamahan joka iikkaa:):)


    • antaa varmaankin anteeksi, mutta ei välttämättä unohda asiaa ja on jatkossa hiukan varuillaan.

    • Tunturikauris

      Kyllä kauris antaa anteeksi mutta ei unohda. Riippuu tilanteesta mutta luottaa hän ei juuri enää voi. Itse olen kauris ja voin kertoa vain oman ajattelu tapani.

    • KaurisN68

      mutten koskaan unohda.

    • Nimetön

      antoi mutta ei unohtanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe