Neuvoja?

Minua vaivaa todella paljon se, että olen ahdas. Olen ennenkin kirjoittanut aiheesta. Onko muille naisille käynyt niin, että mies olisi jättänyt seksin kesken, koska emätin on kireä? Miten ahtaudesta voi päästä eroon?

Miespuolisen gynekologini mukaan leikkausta ei tarvita, koska paikkani eivät ole liian pienet. Olisin kuitenkin valmis leikkaukseen, sillä en halua yhdynnän yrityksen jäävän aina kesken! Olisi noloa yrittää lasta ja huomata, ettei mies mahdu ollenkaan sisään.

Omasta mielestäni kiihotun helposti. Kaikki asennot eivät sovi minulle, mutta ainakin takaapäin ja ns. ratsastusasennossa yhdynnän pitäisi onnistua, jos vain mies mahtuisi sisään.

Pyydän vain asiallisia vastauksia etenkin muilta tiukoilta naisilta.

6

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospas_

yrittäisit löytää hyvin pienipilisen, ainakin ympärysmitaltaan kapoisen kundin, niin ehkä sitten mahtuu paremmin. Kannattaa "nuoletuttaa" itsensä ennen aktia ja ehkäpä vielä pari rentouttavaa juomaa kyytipojaksi!

• -----

On tärkeää että et jännitä Jos jännittää voi mikä tahansa olla "liian pieni" Keskustellaan asialliaesti aiheesta [email protected]

• ¨naikkonen¨

Siihenhän löytyy helposti niksit jos tarkoitit emättimen ahtaudella aukon kireyttä. Sitä pystyt venyttämään itse tai kumppanisi kanssa niin, että alkaa sujua. Itselläni oli juurikin tuo ongelma, että kirrasi siinä määrin ettei muu auttanut kuin alkaa tekemällä tekemään asialle jotain.

Sittenpä en osaa sanoa yhtään mitään jos oletkin sisäpuolelta niin kireä ettei seksi onnistu. Kova paikka jos noin on...

• niksi

olisi käyttää liukuvoidetta reilusti niin että sinun paikat sekä miehen kalu on liukkaita, sitten edetä hitaasti edes takas liikkumalla ja aina vähän syvemmälle työntämällä... luulisin että kun paikat on tarpeeksi liukkaat niin pitäisi onnistua.. onnea yritykselle..

• Tarkoitan nimenomaan aukon kireyttä. Eräs mies sanoi, että juuri sisään saaminen oli ongelma. Pitäisi vain löytää sellainen, joka ymmärtäisi hitaasti etenemisen. (En etsi kumppania tältä paöstalta.)

• Panomestari
        Suomi-tyttö kirjoitti:

Tarkoitan nimenomaan aukon kireyttä. Eräs mies sanoi, että juuri sisään saaminen oli ongelma. Pitäisi vain löytää sellainen, joka ymmärtäisi hitaasti etenemisen. (En etsi kumppania tältä paöstalta.)

Tarviit vaan löytää miehen joka joko osaa jo luonnostaan tulla hitaasti sisään tai joka ymmärtää kun kerrot. Kyllä se siitä sitten venyy ahkeralla harjoittelulla :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      64
      11660
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8861
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      19
      4457
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      23
      4004
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3861
    6. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      91
      3742
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3646
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      16
      3455
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      38
      3257
    10. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      42
      2471
    Aihe