Olen ajatellut hakea kyseiseen firmaan töihin!Olisiko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta! Sen olen kuullut ,että kyseisen firman edustajia arvostetaan rekrytointi firmoissa,tulevaisuutta ajatellen voisi olla ihan hyvä työpaikka näin alkuun.
Wurth:lle töihin! Onko kokemuksia
15
6207
Vastaukset
- Myyntimees
Mene vaan sinne töihin, muista piirtää iso omenapuu että pääset töihin.
Ole siellä muuutama vuosi, jos pystyt, otamme sinut sitten töihin ja palkkasi tuplaantuu.
Hyvä koulu, tuhansia Suomessakin jo läpikäynyt, siitä voit tehdä johtopäätöksiä...- Tykittäjä
hyvä tie edustajaksi, moni edustaja on entinen wurhin edustaja.
Wurth:llä et pääse kovin kummoisia tilejä tekemään, provikka apauttiarallaa 3-4% verottomasta myynnistä eli liikevaihdosta.
Moni pooka on lähtenyt Wurth:ltä alahuuli väpättäen kun oma myyntialue jonka myynnin on vaivalla saanut kasvatettua on jaettu puoliksi ja toiselle puolelle on haettu uusi edustaja. Moni nielee ekän kerran, mutta kun toinen tai kolmas jako tulee, niin hetken kuluttua haetaan jo kahta edustajaa.
Wurth:lle vaan, sieltä on hyvä ponnistaa etiäppäin! :) - koeraha tuo
Tykittäjä kirjoitti:
hyvä tie edustajaksi, moni edustaja on entinen wurhin edustaja.
Wurth:llä et pääse kovin kummoisia tilejä tekemään, provikka apauttiarallaa 3-4% verottomasta myynnistä eli liikevaihdosta.
Moni pooka on lähtenyt Wurth:ltä alahuuli väpättäen kun oma myyntialue jonka myynnin on vaivalla saanut kasvatettua on jaettu puoliksi ja toiselle puolelle on haettu uusi edustaja. Moni nielee ekän kerran, mutta kun toinen tai kolmas jako tulee, niin hetken kuluttua haetaan jo kahta edustajaa.
Wurth:lle vaan, sieltä on hyvä ponnistaa etiäppäin! :)ja susta kehittuu hyä koira osaat mielistellä kaikkia vitun urpoja pikkufirman omistajii ja kauppiaita ja varsinkin kerjätä ja palvella niitä.....jos et miellytä oven takana on kymmenen muuta edustajaa myymässä vastaavii hiluja tappelin aikanaa vurtin kaa samoista asiakkaista välillä lens vurtti karmien kaa pihalle välillä me ke nttä elää.......
- mä vaa
no aikas rankkaa puhetta wurtia kohtaan!! on siellä muutakin duunia ku edustajan hommia esim center ihan mainio paikka tehdä töitä
pps. sanokaas yksikin firma joka antaa edustajille rahaa siitä että on yli 100 centeriä myy tavaraa edustajan asiakkaille ja edustaja saa siittä provikan???
idioottihan pitäis olla joka tollasta moittii ja toisekseen kuinka monta firmaa suomessa on jonka kohdalla voi sanoa että olen täällä töissä vaikka eläkkeeseen saakka
itse olen ollut monessa firmassa edustajana JA HYVIN MYYVÄNÄ mutta aina noissa kettufirmoissa palkat jää saamatta yms... yms.... mutta wurth tunnetaan tunnollisena työnantajana...
suosittelen- ........
Mutta et sitten osaa kuitenkaan käyttää isoja kirjaimia, pilkkuja etkä pisteitä ? Aito w-mies:)
- Tykittäjä
rankkaa puhetta!? Mikä ei pidä paikkaansa kirjoituksessani?
- ...
Tykittäjä kirjoitti:
rankkaa puhetta!? Mikä ei pidä paikkaansa kirjoituksessani?
Ihan totta turiset. Jollain on vain w-punaiset lasit päässä niin ei totuus näy:) Matin näyttämä kotka / jänis kuva palanut verkkokalvoille:) Kumpi sinä haluat olla ? :)
- Myyntimees
... kirjoitti:
Ihan totta turiset. Jollain on vain w-punaiset lasit päässä niin ei totuus näy:) Matin näyttämä kotka / jänis kuva palanut verkkokalvoille:) Kumpi sinä haluat olla ? :)
Opin Matilta sen että olen kotka, siksi en ole enää tuossa firmassa töissä. Siellä olevat voivat miettiä tekemäänsä työtä verrattuna palkkaan, eli kotkat ovat kyllä muualla...
- WÜRTTI UKKO
Myyntimees kirjoitti:
Opin Matilta sen että olen kotka, siksi en ole enää tuossa firmassa töissä. Siellä olevat voivat miettiä tekemäänsä työtä verrattuna palkkaan, eli kotkat ovat kyllä muualla...
No Terve ! Hienoa, että olette ottaneet kantaa ylläolevaan keskusteluun. Täytyy vain itse Työmiehenä todeta, että kyllä Würth on työnantajana sekä toimittajana ehdotonta ykköstä.
Meillähän on yli 100 centeriä palvelemassa asiakasta ympäri Suomen. WÜrthillä homma toin
mii !! - heebo
Myyntimees kirjoitti:
no joo, monenlaista hommaa tehneenä oon ihan tyytyväinen näihin Center-hommiin. Helppo työ eikä tarvi stressata iltoja tai viikonloppuja. Helppoa rahaa työn vaativuuteen nähden, ei ehkä niin hirveesti mutta riittävästi.
- joku vaan
heebo kirjoitti:
no joo, monenlaista hommaa tehneenä oon ihan tyytyväinen näihin Center-hommiin. Helppo työ eikä tarvi stressata iltoja tai viikonloppuja. Helppoa rahaa työn vaativuuteen nähden, ei ehkä niin hirveesti mutta riittävästi.
Niinpä, helppoa rahaa, jos alle 3 tonnin tuota teet niin ihmettelen, täällä aika paljon noita maksettuja vastauksia...
Pyydä kunnon palkkaa tai tule meille töihin! - WWWfvfd
joku vaan kirjoitti:
Niinpä, helppoa rahaa, jos alle 3 tonnin tuota teet niin ihmettelen, täällä aika paljon noita maksettuja vastauksia...
Pyydä kunnon palkkaa tai tule meille töihin!kukas se me on?:O)
- Ehkä.. ehkä ei...
Olen hakemassa tekniseksi myyjäksi Würthille. Voisko joku valottaa vähän haastattelua, palkkaa ja työnkuvaa??
- Alepan kassa
Kyse on ryhmähaastattelusta, jossa saat jotakin väittämiä joita joudut puolustamaan ns. pitämään puolia. Esim: Tupakointi ei ole epäterveellistä ja muut haastattelussa olevat väittävät, että se on. Omppupuuhun paljon isoja omenoita jossa on kunnon juuret ja paksu varsi. Muista kehua itseäsi sikana kun lomakkeessa kysytään sitäkin ja laita että vanhempasi on myntiallalla töissä, isä automyyjä ja äiti asuntovälittäjä. Palkasta pyydä aina yläkanttiin ne soittaa jos on kiinnostuneita ja sanoo palkan jota ovat maksamassa ja se on pikkasen ota tai jätä sit...
Työ on oikeesti Centerillä helppoa ja kenttämyynti on hyvä ponnahduslautu myyntiuralle...
- Sittenkin töihin...
Siis, äitini onkin huonekalukauppias, nykyään eläkkeellä. Isääni en ole nähnyt, mutta hän oli merikapteeni. Palkkatoive on 3000 € kk bruttona. Olen itse toiminut 10 vuotta erilaisissa myyntitehtävissä, ahtaamassa sekä pyörittänyt omaa yritystä.
Omenapuun yritin piirtää, siitä ei tullut mitään. Olen ahkera ja sosiaalinen, sotilasarvoltani alikersantti. Harrastan kaikenlaista liikuntaa (silti lihava) . Töitä on siis tullut tehtyä paljon ja nautin siitä. Kaipaan uusia haasteita ja haluan luoda uran Würthilla.
Tupakointi on hyväksi, nopeuttaa aineenvaihduntaa, poistaa näläntunnetta. Ei tietenkään liikaa nautittuna.
Oisko toi hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779