Oikeasti Himin musiikki on surkeata. Sanat on suunnattu 12-vuotiaille pissiksille. Musiikki laahaa kuin hevonen tukkia hangessa. Ainoastaan suomalaiset kriitikot ovat polvillaan musiikin edessä. Ulkomailla nauretaan bändille. Voi surkeutta. Eikä Ville Valolla ole mitään varaa puhua Eppujen kuuntelijoista. Ja sori vaan, ettei päässyt bändi levylistojen ykköseksi, vaikka Valo yritti raukkamaisesti mollata kaikkia kilpailijoitaan. Muutaman vuoden päästä suomalaiset kriitikotkin tulevat häpeämään kirjoituksiaan.
yliarvostettua
6
635
Vastaukset
- että kun uudet tuulet
puhaltavat, niin latteus paljastuu. Aikansa kutakin. Juuri ulkomailla arvostetaankin Himiä (paitsi että Britanniassa on taidettu kyllästyä ehkä USA mennestyksen myötä) ja silloinhan suomalaiset kriitikot ovat aina nöyrää poikaa. Eivät uskalla muuta kuin ylistellä ja nuoleskella olipa levy millaista p....a tahansa.
- heartless666
missään vaiheessa ei ole Ville haukkunut Eppuja tai Yötä. sanoi vain, että mitään musiikillisesti merkittävää eivät ole tehneet tässä lähiaikoina. :D
jokainen tykkää mistä tykkää.
- vm1971
melankolinen seksikäsääninen verbaalisesti lahjakas taiteilija ja ei ne nyt ihan surkeita ole.........aika kauan olleet kestona pinnan tuntumassa ja aina ei voi olla ykkönen...veikkaisin pitkää uraa ja ettei bändi unohdu.
Ei pysty samana kategoriana pitämän esim.eppuja ja Himiä..........Him ulkomaille suuntaava ja onnistunut ja eput täällä latojen kupeella ;)
Musta valo aikuistunut kun lopetti "sikailun" jne.jää pysyvästi karismaattisten taiteilijoiden joukkoon.Onneksi on yhtä monta mielipidettä kun ajattelijaa :) - joku
Kasvapa vielä 10 vuotta niin huomaat, että HIMin/Valon sanoitukset on kuolevaisille eikä pissiksille.
- tehdä
itse parempia biisejä. Täytyy olla aika paljon lahjoa että pystyy tekemään tollasen liudan meneviä biisejä
- .............
pidät kenties Eppu Normaalista, vai mistä moinen kitkeryys? Jokainen kuunnelkoot mitä kuuntelee, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Ja mikäli tosissasi ymmärsit Ville Valon "haukkuneen" Eppuja, sinun kannattaa kuunnella hänen sanansa uudestaan ja vähän löysemmällä asenteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984