Totuus
Vain pelkkä kehu ladasta saa olla totta
Etelä-euroopan loma
Risteily Tallinnaan
Kesämökki
Vuokramökki. Ei mainita ettei se ole oma
Työsuhdeauto
Työmatkoihin hankittu lada
Järkevä hankinta
Ei ollut varaa parempaan
Lankomiehen tojota
Se perkele osti taas uuden mersun
Työmatka ulkomaille
Matka töihin silloin kun lada on hajonnut ja joudutaan käyttämään julkista liikennettä
Uudenveroinen
Yhtä huono käytettynä kun uutena
Oma asunto
Vuokra-asunto. Jos ei maksut pahasti rästissä
Omakohtainen huono kokemus länsiautosta
Työkaveri kehui kahvitunnilla taas Opeliaan
Turha lisävaruste
Ne mitä ei ladaan ole saatavana
Kotoa opittua
2
250
Vastaukset
- IlpoS
Vaihda levyä. Vitsisi ovat vanhoja ja muiden keksimiä.
Tietysti toivot, että ReiskaS olisi oikea isäsi, sillä ReiskaS on perusrehellinen suomalainen mies joka kasvatti lapsensa rakkaudella ja opetti ymmärtämään erilaisuutta ja arvostamaan sitä mitä on itsellä, eikä sitä mitä on naapurilla.
Valitettavasti oikea isäsi on tavallinen kateus-isä, joka halusi kovasti kuulua ylempään keskiluokkaan ja siksi teillä aina kytättiin naapureita ja yritettiin olla vauraampia kuin olittekaan.
Kaikki harrastusrahat yms isäsi käytti naapuria parempaan autoon etc ja katkeruutesi on ymmärrättävää.
Katkeruutesi johtuu siitä, että kadullanne asui ladaileva perhe jota aina kadehdit. Siinä perheessä isä suhtautui asioihin lupsakkaasti, ei haukkunut/kytännyt naapureita vaan eli omaa elämäänsä. Ja heidän lapsilla oli rahaa harrastuksiin yms. Kaverisi ladaperheestä sai aina uudet jääkiekkovarusteet, kun sinun piti tyytyä kirppisosastoon, kun isin piti saada isompi peräkärry kuin naapurilla.
Ja tätä elämäsi oli siihen saakka kun muutit pois kotoa ja nyt purat oman isäsi tuottamaa katkeruutta siitä, että ladaperheessä kaikki oli paremmin kuin kotonasi.
Hah.- Jopas jotakin
Et siis malta pysyä pois palstalta millään konstilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837