kaloille paras pari?

sanduu

Hmm.. Mikä horoskooppi olis paras pari kaloille?

31

9945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin skorpioni

      skorpionihan se=)
      monta kalatYSTÄVÄÄ (miehiä että naisia), seurustelukumppani kalatmies ja kohta 2 vuotta oltu yhdessä, ja alkuhuuma tuntuu jatkuvan ja jatkuvan.

      • sopii hyvin

        kalamiehen seuralaiseksi,koska toisen täytyy olla voimakastahtoisempi ja määräileväkin,että hommat pelaa. Itse jo 20 vuotta skoputtaren kalamiehenä sen tiedän.


    • Kalat & Härkä

      Kaloille paras pari on härkä.... yhdessä oltu n. 20 v.

      • kaisu38

        Kyllä oon samaa mieltä jonkun muun kalanaisen kanssa että härkä se on paras vastapala kalalle!


    • Maaliskuun Idus

      kanssa ainakin tällä kalanaisella synkkaa, leijona sitävastoin oli täys katastrofi.

    • Helisaari

      Kalanaisena olen huomannut vetäväni puoleeni mustasukkaisuudestaan sairaita kauriita,tylsän kilttejä rapuja, oikukkaita oinaita,ihania skorpioneja.Elämäni mies on kuitenkin haastellisen älykäs,sosiaalisesti hektinen,komea,vapauttaan korostava kaksosmies!Vannon kaksosmiesten nimiin!!!Oinas ja skorpioni upeita "vetoketju"-suhteissa ja rapu mahtava perheenisä.Kauris vaarallisen väkivaltainen.Terveisin kokenut,monessa liemessä keitetty,melkein kypsä kalanainen,nousumerkiltäni rapu ja kuu härässä.

      • Melissa

        Juu samoilla linjoilla ollaan ;) On tässä ollut erityisesti kokemusta Häristä ja Kaloista ja täytyy sanoa, että nykyinen Kaksosmieheni on niitä harvoja, jotka saavat pidettyä mielenkiintoani yllä. Viime yönä juteltiin puhelimessa melkeen koko yö :D


      • Helisaari
        Melissa kirjoitti:

        Juu samoilla linjoilla ollaan ;) On tässä ollut erityisesti kokemusta Häristä ja Kaloista ja täytyy sanoa, että nykyinen Kaksosmieheni on niitä harvoja, jotka saavat pidettyä mielenkiintoani yllä. Viime yönä juteltiin puhelimessa melkeen koko yö :D

        Hei, on hienoa, että olet kokenut samoin kuin minä. Kaksosmiehen arvoituksellisuus kiehtoo ja pitää todella suhteen raikkaana.Hänen tempperamenttinsa on ihanaa ja mukaansa tempaavaa. Tänään emme tiedä mitä huomenna tapahtuu!!!Myös seuraelämämme on vilkasta ja meillä on sama maku ystävien valinnan suhteen.Lapsemme ovat jo aikuisia, mutta hekin tapailevat perheineen usein. Lapsenlapsemme leikkivät mainiosti yhdessä ja ovat meillä joskus yhtaikaa yötäkin.Suhteemme on kaikin puolin mutkaton ja raikas.Hän on sanonut minulle ovelasti, että olen hänen styleansa. Keskustelemme heti asiat selviksi kun leimahtaa. Onnea sinullekin kaksosmiehen naisena toivottaa Heli


      • ..........

        äitini on kalat ja isäni kaksoset


      • Nimetön
        Melissa kirjoitti:

        Juu samoilla linjoilla ollaan ;) On tässä ollut erityisesti kokemusta Häristä ja Kaloista ja täytyy sanoa, että nykyinen Kaksosmieheni on niitä harvoja, jotka saavat pidettyä mielenkiintoani yllä. Viime yönä juteltiin puhelimessa melkeen koko yö :D

        harvoin kaksonen ja kalat sopivat yhteen, mutta joskus saattaa käydä niin että sopivat.. aluksi kyllä kaksosen huoleton elämäntapa vetää kalaa puoleensa mutta ei siitä hyvää yleensä seuraa.. itselläni ei ainakaan..


    • nii,kai sitä on yhes yhtä,jaa toises toista hyvää,nonii,hyvää kaikille.

      • sulanutkalapuikko

        Skorppari miehen kans meni muutama vuosi, oli intohimoa mutta myös aika räiskyvää, et sen puoleen hyvin kuluttavaa. Sama oli vesimiehen kans. Samaa mieltä myös ystävyyssuhteissa ton skorpparin ja vesimiehen kans. Leijona oli katastrofi täälläkin, ja nyt on elämäni mies kauris.... Niin intohimoinen ja romanttinen. Ja ihanan tasapainoisen oloinen...


    • elementti!

      Kaloille sopii parhaiten rapu, etenkin jos molemmat heitetään Kokemäenjokeen.

    • ehdottomasti rapu :)

      mutta kyllä toisaalta toiset kalat ja skorpionit olisivat myös hyviä ;)

    • tähän mennessä

      mielenkiintoisimmilta tuttavuudelta,
      joskin hieman on off välillä.
      Älykäs, huumorintajuine ja nopea.

      • Nimetön

        mitä mieltä ootte kalasta ja oinaasta? tiiän kyl et kaikkiaala sanotaan et nei ei kyl sovi yhtee, mut sydän päättää.. :S


      • pami69
        Nimetön kirjoitti:

        mitä mieltä ootte kalasta ja oinaasta? tiiän kyl et kaikkiaala sanotaan et nei ei kyl sovi yhtee, mut sydän päättää.. :S

        Mulla kokemusta 30v, kala tasaa oinaan luonnetta..mutta liian kiltti ei parane olla.


    • herkkä kauris

      ..ainakin toivoisin sen olevan kauris. Saa kyllä synkimmänkin pessimisti kauriin haaveilemaan aikamoisia kuvitelmia, tuo kalat -mies. Ihan sitä muuttuu hykerteleväksi pikkutytöksi kun tarpeeksi likelle päästy kyseistä urosta.

    • Pami69

      Kaikkein paras on kalat pariskunta..tunteet mukaan ja se on menoa..kalamies on ihana, mutta ei ilmase paljoakaan tunteitaan..

      • Kala-

        Kaksonen sopii parhaiten. ;)


      • fisupari

        Totta, kalat-suhde on tunnenäyttämö! Mun kokemuksien mukaan kalamieskin osaa jakaa kaikki tunteet ja puhuu tunteistaan hyvin avoimesti ja ymmärtäen itseä ja toista, täydellä luottamuksella siis. Yleensä nainen, minä aloitan keskustelun, mutta ei ole vaikeaa saada kalat-miestäni puhumaan tunteista, itse asiassa ensitapaamisella hän avautui heti omasta sisimmästä olemuksestaan ja historiastaan, joloin tunnekeskustelu lähti heti käyntiin. Me ainakin mieheni kanssa puhumme molemmat syvällisesti tunteista ja se on jo niin luonnollista ja arkipäiväistä, ettei siihen liity jännitystä "mitähän toiki mahtais ajatella jos se tietäis, miltä musta oikeesti tuntuu?!" .. kaikki jaetaan ja me välitetään toisistamme sellaisina kuin oikeesti olemme, eli ihania herkkiä helliä ja ymmärtäväisiä, välillä niin epätäydellisiä ja temperamenttisiakin kaloja!


      • Neitsyt.
        fisupari kirjoitti:

        Totta, kalat-suhde on tunnenäyttämö! Mun kokemuksien mukaan kalamieskin osaa jakaa kaikki tunteet ja puhuu tunteistaan hyvin avoimesti ja ymmärtäen itseä ja toista, täydellä luottamuksella siis. Yleensä nainen, minä aloitan keskustelun, mutta ei ole vaikeaa saada kalat-miestäni puhumaan tunteista, itse asiassa ensitapaamisella hän avautui heti omasta sisimmästä olemuksestaan ja historiastaan, joloin tunnekeskustelu lähti heti käyntiin. Me ainakin mieheni kanssa puhumme molemmat syvällisesti tunteista ja se on jo niin luonnollista ja arkipäiväistä, ettei siihen liity jännitystä "mitähän toiki mahtais ajatella jos se tietäis, miltä musta oikeesti tuntuu?!" .. kaikki jaetaan ja me välitetään toisistamme sellaisina kuin oikeesti olemme, eli ihania herkkiä helliä ja ymmärtäväisiä, välillä niin epätäydellisiä ja temperamenttisiakin kaloja!

        Hyvin on toiminut, 33-vuotta takana. Edelleen on mukavaa kaksistaan, matkoillekin lähdemme ilman muuta seuruetta. Isäni oli myös kalat.


      • sopinut minulle
        Kala- kirjoitti:

        Kaksonen sopii parhaiten. ;)

        sopinut kaksoset. Aluksi juteltiin joo mutta sitten kun olisin halunnut vaihtelevaisuutta elämääni niin toinen vaan passivoitui paikoilleen, ei puhunnut, sisäänpäinkääntynyt ja tylsä. Ristiriitaista oli kun sanoi ajattelevansa liikkaa ja sitten kuin kysyin niin ei ajatellut mitään, pelasi vain tai luki kirjaa eli pakeni aina omaan maailmaan. Minä haluan kuitenkin realistisuutta vaikka Kalat olenkin (nouseva skorppari)
        Myös sama kaksonen patoi sisälleen tunteita ja ajatuksia ja purki ne pelaamalla, lopulta oisi purkannut ne minuun väkivallalla. Kommunikointikin oli kuin olisi yrittänyt päästä vasaralla betoniseinän läpi.
        Mielikuvitusta oli myös mutta eipä juuri tullut esille, inhotti se kun minusta olisi pitännyt tulla uusi äiti hänelle, holhooja ja silti meni avautumaan seksielämää myöten oinas-äidilleen, jonka kanssa tuntui olevan erittäin epämielyttävää muutenkin. Vika oli aina muissa.


    • kkalatNn

      Kauris, vesimies ja jousimies on lähellä sydäntä. Ja hyvin tulen toimeen useimpien sen merkkisten kanssa !

    • mä vain

      kaloille sopii kuka vaan! ei se oo horoskoopista kii..jos kemiat toimii niin se on sit menoa.
      Ite oon kaksonen(n) ja oon löytäny aiva ihanan kala miehen...
      en aijo koskaan päästää hänestä irti

    • Täys lahna

      Kalalle sopii parhaiten kala, ainakin näin vanhemmiten.

      • koska kalattarelle

        on ominaista pyyteetön auttamishalu ja kun mies tulee vanhaksi, autettavaa varmaan riittää.Tosin lahna ei pysy kuin kyljellään?


    • kaksonen1986

      kala kutee kaksosen kaas:)lopettakaa tuo horoskooppeihin tuijottaminen ja ettikää se elämän kumppani,mutta älkää täältä sitä tulko kysyyn että sovittako yhteen..ajan myötähän sen sitte näkee:)

    • Fisunenn

      Pakko vastailla, kun en ymmärrä ikinä tota skorpioni-juttua, mua ei ykskään skorpioni oo ikinä kiinostanut, vaikka itse olen vielä nouseva skorppari. Ne on ihan liian hyökkääviä, suoria ja "päällekäyviä" ihmisiä. Aina vaan päätynyt kinastelemaan jostain asiasta skorppareiden kanssa, kun heillä on niin vahvat mielipiteet asioista, ja näköjään aina ollut eri mielipiteet kuin itselläni. Mun elämän rakkauksia on ollut härkä, kaksonen ja oinas (joka on edelleen). Kaksoset kyllä kierrän kaukaa tuon yhden jälkeen. Mutta mulle on parasta se että saa hassutella, sekoilla yhdessä vaikka olisi kuinka aikuinen. Eli olen ikuinen lapsi ja sellainen pitää kumppaninkin olla ;)

    • kala75

      olishan se kiva tietää kans että mikä sopis.olen kokeillut vaakaa ja rapua& leijonaa ja se viimesin täys paska.

      • Nimetön

        Neitsyen ja ravun pitäisi sopia.. kalat &kalat on sellanen pari et pikku riidoistaki erotaan ja kohta taas yhes, sit erotaan, yhes, erotaan, yhes jne. Skorppari vois sopia kans.. Leijona ei luultavasti ole hyvä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe