WWE, ROH, TNA, joku muu?

TuomionPasuuna

Minkä promootion painia eniten tykkäätte kattoo? Musta paras on Ring of Honor. Parhaita painijoita on Delirious (hauskasti hullu tyyppi), Samoa Joe, Big Show, Nigel McGuinness, Briscoes (täg-tiimeistä), Claudio Castagnoli, Chris Hero, Jack Evans ja Bryan Danielson. Ehkä muutama muu on myös hyvä, mut ei tuu yhtäkkiä mielipuoleen.

8

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chicarron

      Jos tykkää tosiaan painista niin ROH kyllä tarjoaa parasta showta. Jos taas tykkää pahannäköisistä stunteista ja lennokkaista liikkeistä niin kannattaa tutustua Combat Zone Wrestlingiin. Tässä näyte:

      http://www.youtube.com/watch?v=SkAdEmsO0mc

      Mutta jos tykkää että on jotain juontakin niin kyllä WWE ja TNA:kin käyvät. Molemmilla on loistohetkensä.

    • The_Hitman

      tällä hetkellä seuraan eniten TNAtä. Siinä on ihan hyvää painia ja juonikuviotkin on ihan mielenkiintosia. ROH tule aina sillon tällän katottua.

      • Nimetön

        Millon tulee Tna Eurosportilta vai tuleeko ollenkaan?


    • Badass

      Mitä haluaa katsoa. Itse olen sopeunut WWE:hen niin hyvin etten voi kunnolla edes katsoa muita show'ta. WCW... WCW.. WNA... siis TNA'ta ei millään jaksaisi katsoa kun pushaavat siellä WWE has-beenejä.

      • chicarron

        Tarkoitat kai että pushaavat WCW:n has-beenejä. Enpä kutsuisi Anglea ja Christiania tuolla nimellä. Kaksi kärkiluokan painijaa missä tahansa federaatiossa. Sting ja Scott Steiner sen sijaan...


      • The_Hitman
        chicarron kirjoitti:

        Tarkoitat kai että pushaavat WCW:n has-beenejä. Enpä kutsuisi Anglea ja Christiania tuolla nimellä. Kaksi kärkiluokan painijaa missä tahansa federaatiossa. Sting ja Scott Steiner sen sijaan...

        ei se Christian WWEssa mikään Topstara ollut eli kyl sitä vois kutsua WWEn has beeniks. Toki CC on hyvä painija. Anglen kans oon samaa mieltä

        Scott Steiner on mun mielestä semi WCW has been, kehässä mies on aika surkee nykyään mutta mikissä se on mun mielestä loistava, jos hänen vaan annetaan.


      • ILoveMiz
        The_Hitman kirjoitti:

        ei se Christian WWEssa mikään Topstara ollut eli kyl sitä vois kutsua WWEn has beeniks. Toki CC on hyvä painija. Anglen kans oon samaa mieltä

        Scott Steiner on mun mielestä semi WCW has been, kehässä mies on aika surkee nykyään mutta mikissä se on mun mielestä loistava, jos hänen vaan annetaan.

        itse seuraan tna.t ja wwe.t
        ei oo tullut kattottuu tota ROH
        :o
        voisko joku lähettää sen sivuston tai jotain et voisin käytä checkkaa rosterin tai mist löytyy ROH painiliigan videoit?


      • TupsuVeitikka.
        ILoveMiz kirjoitti:

        itse seuraan tna.t ja wwe.t
        ei oo tullut kattottuu tota ROH
        :o
        voisko joku lähettää sen sivuston tai jotain et voisin käytä checkkaa rosterin tai mist löytyy ROH painiliigan videoit?

        Ite seurailen pääasiassa WWE:tä, ja JIMiltä aina UFC:tä kun sattuu kohdalle. TNA:ta ja CZW:tä joskus aina jotain klippejä katselen. TNA tyyppejä olen nyt uusimpaan SvR:ään ruvennut tekemään, ja olen yllättynyt että Mick Foley on laitettu TNA:n päämestariksi, en edes muistanut että kaveri on sinne mennyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe