Minkä promootion painia eniten tykkäätte kattoo? Musta paras on Ring of Honor. Parhaita painijoita on Delirious (hauskasti hullu tyyppi), Samoa Joe, Big Show, Nigel McGuinness, Briscoes (täg-tiimeistä), Claudio Castagnoli, Chris Hero, Jack Evans ja Bryan Danielson. Ehkä muutama muu on myös hyvä, mut ei tuu yhtäkkiä mielipuoleen.
WWE, ROH, TNA, joku muu?
8
843
Vastaukset
- chicarron
Jos tykkää tosiaan painista niin ROH kyllä tarjoaa parasta showta. Jos taas tykkää pahannäköisistä stunteista ja lennokkaista liikkeistä niin kannattaa tutustua Combat Zone Wrestlingiin. Tässä näyte:
http://www.youtube.com/watch?v=SkAdEmsO0mc
Mutta jos tykkää että on jotain juontakin niin kyllä WWE ja TNA:kin käyvät. Molemmilla on loistohetkensä. - The_Hitman
tällä hetkellä seuraan eniten TNAtä. Siinä on ihan hyvää painia ja juonikuviotkin on ihan mielenkiintosia. ROH tule aina sillon tällän katottua.
- Nimetön
Millon tulee Tna Eurosportilta vai tuleeko ollenkaan?
- Badass
Mitä haluaa katsoa. Itse olen sopeunut WWE:hen niin hyvin etten voi kunnolla edes katsoa muita show'ta. WCW... WCW.. WNA... siis TNA'ta ei millään jaksaisi katsoa kun pushaavat siellä WWE has-beenejä.
- chicarron
Tarkoitat kai että pushaavat WCW:n has-beenejä. Enpä kutsuisi Anglea ja Christiania tuolla nimellä. Kaksi kärkiluokan painijaa missä tahansa federaatiossa. Sting ja Scott Steiner sen sijaan...
- The_Hitman
chicarron kirjoitti:
Tarkoitat kai että pushaavat WCW:n has-beenejä. Enpä kutsuisi Anglea ja Christiania tuolla nimellä. Kaksi kärkiluokan painijaa missä tahansa federaatiossa. Sting ja Scott Steiner sen sijaan...
ei se Christian WWEssa mikään Topstara ollut eli kyl sitä vois kutsua WWEn has beeniks. Toki CC on hyvä painija. Anglen kans oon samaa mieltä
Scott Steiner on mun mielestä semi WCW has been, kehässä mies on aika surkee nykyään mutta mikissä se on mun mielestä loistava, jos hänen vaan annetaan. - ILoveMiz
The_Hitman kirjoitti:
ei se Christian WWEssa mikään Topstara ollut eli kyl sitä vois kutsua WWEn has beeniks. Toki CC on hyvä painija. Anglen kans oon samaa mieltä
Scott Steiner on mun mielestä semi WCW has been, kehässä mies on aika surkee nykyään mutta mikissä se on mun mielestä loistava, jos hänen vaan annetaan.itse seuraan tna.t ja wwe.t
ei oo tullut kattottuu tota ROH
:o
voisko joku lähettää sen sivuston tai jotain et voisin käytä checkkaa rosterin tai mist löytyy ROH painiliigan videoit? - TupsuVeitikka.
ILoveMiz kirjoitti:
itse seuraan tna.t ja wwe.t
ei oo tullut kattottuu tota ROH
:o
voisko joku lähettää sen sivuston tai jotain et voisin käytä checkkaa rosterin tai mist löytyy ROH painiliigan videoit?Ite seurailen pääasiassa WWE:tä, ja JIMiltä aina UFC:tä kun sattuu kohdalle. TNA:ta ja CZW:tä joskus aina jotain klippejä katselen. TNA tyyppejä olen nyt uusimpaan SvR:ään ruvennut tekemään, ja olen yllättynyt että Mick Foley on laitettu TNA:n päämestariksi, en edes muistanut että kaveri on sinne mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141396Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675