Tracker V17

Onko kellään tietoa tai kokemusta kyseisestä veneestä?
Vuosimalli on -91 mut eipä nuo aluvenee miksikään vissiin mee?
Kone olis jammun 50hv four stoke -96.
Minusta ihan hyvä yhdistelmä vaikka ei aivan pakasta vedettyjä olekkaan.
Kommentteja!!!! Mitä tuollaisesta paketista kannattais maksaa trailerin kera?

9

6520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

jos on niitattu, kannattaa harkita uudelleen ja ainakin tutkia tarkemmin.

• Juu Niitattu on eli kannattako enää maksaa 8000€ paketista vene-91 50hv jammu -96 ja trackerin oma traileri -91

• rpeez
        Firehorse6606 kirjoitti:

Juu Niitattu on eli kannattako enää maksaa 8000€ paketista vene-91 50hv jammu -96 ja trackerin oma traileri -91

Vertailun vuoksi:

Juuri oli nettiveneessä myynnissä Yamarin 4610 vm 2005, 50 Yamaha vm2005 ja traileri 9900,-.

Tai sitten UUDEN Buster M:n saa 11700,-.

Miksi maksaa 11-16 vuotta! vanhasta 8000,-?

• Benssi

• rpeez
        Benssi kirjoitti:

http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=273557

http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=256455

Kait joku taliaivo näitäkin vanhoja niitattuja 2-t koneilla varustettuja paskoja vakavissaan harkitsee?!?!?!?

Että toi jälkimmäinen Big Busteri on kuvien mukaan ihan sika siistissä kunnossa, kannattaa katsoa ja ihmetellä.
        Hinta nyt tosin taas on mitä on.

• Anonyymi
        Benssi kirjoitti:

http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=273557

http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=256455

Kait joku taliaivo näitäkin vanhoja niitattuja 2-t koneilla varustettuja paskoja vakavissaan harkitsee?!?!?!?

Kyllä, itsellä vuodelta -90 tracker. Koneen vaihdoin uudestaan kaksitahtiseen evinrude johnsoniin, kun täyttää eu tiukemmat pakokaasu vaatimukset. Mulla ei ole niittauksien kanssa ollut takuukorjauksen jälkeen mitään ongelmia. Mutta, mä säilytänkin venettä trailerilla eli jos vedessä, niin en osaa sanoa. Itse olen tyytyväinen ollut. Käymisääni todella hiljainen, huoltojen tarve. Noh, eka huolto kolmenvuoden jälkeen. Takuu moottorille 5 vuotta. Mutta tosiaan itse venehän on saanut tunteja todella kiitettävästi.

• lijg i7tf7r 6fg

Tarkista myös perälaudan kunto,jottei kone heilu kuin maitohammas.

• alumies

joo jos haet huoltovapaata alumiinivenettä kalastukseen ja sinua kiinnostaa kalastamisen helppous/mukavuus veneen monikäyttöisyys osta kotimainen liira400 ponttoonivene ilmapatja pohjalla niin ei siirtymätkään vie sinua konkurssiin.. sillä pääsee 25L yli 100km 17 solmun
      matkavauhdilla 50hv nelarilla ja nopeamminkin
      tosin kulutuksen kustannuksella(17s on n: 34km/h)
      tilaakin kannella 8 m2.hinta uudella joku alle 7 tuhatta uudella.

• eitaivu

jaaha katselin netistä mistä semmosia liiroja saa
      kotimaisia ponttooniveneitä.olisi itselle tarvetta kun kiinnostaisi toi seisaaltaan kalastus..tilaa kun olisi tarve että voisi kävellä ja hoitaa kokemisen seisaalteen veneessä.
      kuka niitä myy tai valmistaa..kuka tietää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe