gallup.

::)

millä viikoilla olette jääneet töistä pois? ja jos olette jo synnyttäneet niin millä viikolla?

7

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tia72

      Jäin pois töistä rv 23 ja kaksoset syntyivät rv 35 4 raskausmyrkytyksen vuoksi. Nyt kaksoseni ovat jo 3kk:tta vanhoja. Eilen oli neuvola ja tytölle oli tullut painoa 5010g, pituus 58cm ja poika 5415g, pituus 59cm. Elikkäs ovat jo aikamoisen isoja!! Syntymäpaino oli tytöllä 2275g ja poika 2370.

    • Thyme

      Mulla tais olla viikot jotain 19 kun en pystyny enää töis olemaan. Mulla on istumatyö ja kun masu oli valtava, niin jatkuvasti puristuksissa ollessaan aiheutti hirmusti supistuksia ja selkäkin alko jumittaan.

      Vaavit synty vkolla 37 3. Käynnistettiin, kun pystynyt enää edes kävelemään kunnolla.

      Siinä ne mitä kysyit, edellisen vastaajan lailla tässä muita väliaikatietoja: 4kk neuvolas tyttö oli 6400 g ja 61,2 cm sekä poika 7130 g ja 68 cm. Syntymämitat olivat tytöllä 2960g/47cm ja pojalla 3240g/52cm.

    • Tällainen kokemus

      Keskenmeno viikolla 15 ja sairaalassa sain nähdä pienet kaksoset.

    • KEH

      Olen lähihoitaja, jäin töistä pois rv 18 tienoilla, ihan tarkkaan en muista mutta niillä main.
      Tuplatytöt ovat tällä päivämäärällä tasan kuukauden ikäiset, syntyivät rv 37 5, 2740/47 ja 2640/47.

    • Angelion

      Itse jäin sairaslomalle viikolla 29. Periaatteessa olisin vielä jaksanut myyntityössäni, mutta Bartholonin rauhasen tulehdus ärtyi sen verran pahaksi, että sitä jouduttiin hoitamaan kovemmin. Kaksospojat syntyivät RV 36 6 lapsiveden menemisen alettua, kiireellisellä sektiolla (suunniteltu sektio olisi ollut RV 38 2 A-vauvan perätilan vuoksi).

    • tuplaäiti

      vaavit 1 päivänä 8kk,syntyi rv35 1 .jäin saikulle 23rv supistuksien takia ja tein raskasta seisoma työtä kumartelua,nostelua ym...a synnytys käynnistyi normaalisti a tyttö 46,5cm 2250g ja b poika 45cm 2360g, ovat kasvaneet hyvin molemmat yli 70cm ja melkein 9kilosia

    • saikulle

      rv 28 jotain. Vauvat syntyivät 36 4.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe