millä viikoilla olette jääneet töistä pois? ja jos olette jo synnyttäneet niin millä viikolla?
gallup.
7
963
Vastaukset
- Tia72
Jäin pois töistä rv 23 ja kaksoset syntyivät rv 35 4 raskausmyrkytyksen vuoksi. Nyt kaksoseni ovat jo 3kk:tta vanhoja. Eilen oli neuvola ja tytölle oli tullut painoa 5010g, pituus 58cm ja poika 5415g, pituus 59cm. Elikkäs ovat jo aikamoisen isoja!! Syntymäpaino oli tytöllä 2275g ja poika 2370.
- Thyme
Mulla tais olla viikot jotain 19 kun en pystyny enää töis olemaan. Mulla on istumatyö ja kun masu oli valtava, niin jatkuvasti puristuksissa ollessaan aiheutti hirmusti supistuksia ja selkäkin alko jumittaan.
Vaavit synty vkolla 37 3. Käynnistettiin, kun pystynyt enää edes kävelemään kunnolla.
Siinä ne mitä kysyit, edellisen vastaajan lailla tässä muita väliaikatietoja: 4kk neuvolas tyttö oli 6400 g ja 61,2 cm sekä poika 7130 g ja 68 cm. Syntymämitat olivat tytöllä 2960g/47cm ja pojalla 3240g/52cm. - Tällainen kokemus
Keskenmeno viikolla 15 ja sairaalassa sain nähdä pienet kaksoset.
- KEH
Olen lähihoitaja, jäin töistä pois rv 18 tienoilla, ihan tarkkaan en muista mutta niillä main.
Tuplatytöt ovat tällä päivämäärällä tasan kuukauden ikäiset, syntyivät rv 37 5, 2740/47 ja 2640/47. - Angelion
Itse jäin sairaslomalle viikolla 29. Periaatteessa olisin vielä jaksanut myyntityössäni, mutta Bartholonin rauhasen tulehdus ärtyi sen verran pahaksi, että sitä jouduttiin hoitamaan kovemmin. Kaksospojat syntyivät RV 36 6 lapsiveden menemisen alettua, kiireellisellä sektiolla (suunniteltu sektio olisi ollut RV 38 2 A-vauvan perätilan vuoksi).
- tuplaäiti
vaavit 1 päivänä 8kk,syntyi rv35 1 .jäin saikulle 23rv supistuksien takia ja tein raskasta seisoma työtä kumartelua,nostelua ym...a synnytys käynnistyi normaalisti a tyttö 46,5cm 2250g ja b poika 45cm 2360g, ovat kasvaneet hyvin molemmat yli 70cm ja melkein 9kilosia
- saikulle
rv 28 jotain. Vauvat syntyivät 36 4.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017