Olen nyt kuukauden ajan yrittänyt siirtää tyttäreni liittymää Elisalle. Homma ei meinaa onnistua niin mitenkään. Eilen vihdoin siirron piti tapahtua; vanha operattori lakkasikin toimimasta, mutta Elisa ei toimi vieläkään. Kun soitin asiakaspalveluun, niin parin tunnin jälkeen selvisi, että mitkään liittymänvaihdot eivät tällä hetkellä onnistu Elisaan. Vika voi olla päällä viikonkin; eivät yhtään osanneet sanoa.
Syy miksi vaihdoin operaattoria oli tämä mobiililajaakaista, mitä Soneran verkkoissa ei ole. Harmittaa kyllä koko operaattorin vaihto, kun usko on mennyt täysin Elisaan.
Liittymän siirto ei toimi Elisalle !
5
706
Vastaukset
- ei..
tunnu onnistuvan toi operaattorin vaihto mullakin piti aueta eilen klo 11 vanha meni kyllä kiinni mutta uusi ei aukea sitten millään.kait elisa hyvittää tämän jollain ruhtionaallisella tavalla
- toimikaan
Eilen klo 9.00 lakkasi Sonera toimimasta, eikä Elisan mukaan ole mitään tietoa milloin liittymä toimii. Hyvitykseksi tarjoavat kk-maksua eli 1,99 euroa.
Hommassahan saisi olla max. 10 min. viive ja nyt tuo on ylittynyt 192 -kertaisesti.
Ensin lupailivat toimivat parissa tunnissa, nyt eivät uskaltaneet antaa mitään arviota.
Loistavaa Elisa.
- gremo
Samat on sävelet, ilmoitus tuli tekstiviestinä ja kirjeenä 25.09 klö 10.11 liitymänne avataan ja sonera lakkaa toimimasta. niinhän siinä kävi että sulkeminen kyllä onnistui mutta tiedusteluu milloinka elisa kytketään ei osattu sanoa muutakuin tulee kun tulee. Ei kai tuntuis tämän päivän tekniikalla olevan vaikeaa säilyttää entinen liittymä sen aikaa kunnes saa kytkennät kuntoon,jos halutaan palvella kuluttajia.per....
- jälleenmyyjä
"Ei kai tuntuis tämän päivän tekniikalla olevan vaikeaa"
Työssäni teen pääasiassa soneran liittymiä ja lisäksi myös elisaa silloin harvoin, kuin joku sitä vaatimalla vaatii - vaikka kuinka yritän kääntää puhetta toiseen suuntaan ongelmien vuoksi. En vain haluaisin sitä parin viikon puhelu rumbaa asiakkaan puolelta, kun liittymä ei ole "vieläkään" kahden viikon jälkeen auki - ja minun vikako se sitten on..
Tuohon tämän päivän tekniikkaan liittyen - soneralla uusi numero aukeaa juuri sillä sekunnilla, kun hyväksyn sopimuksen - elisalla saa liittymän avautumista odotella 2-7-13 päivää, joka on kyllä jo vaikea perustella asiakkaallekin.
- on mitä
ilmeisimmin siinä, että saavat turhilla
lupauksilla uusia asiakkaita...
mielestäni tuo ei ole hyvää liiketoimintaa
ja loppupelissä ampuvat vain omaan jalkaansa...
kannattaa vielä muistaa, että elisalla on
tällä hetkellä muitakin suuria ongelmia
joista eivät näytä pääsevän eroon edes
rukoilemalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802