moro.
minkä ikäisiä mahtaa poijat olla nykyään kun ei mistään sivuilta meinaa löytyä tietoja,eikö ne alkaa olla jo lähemmäs 50:ntä?
hausmylly
6
400
Vastaukset
- ei enään ikinä
paskan väliä minkä ikäisiä ne on.harvenmin oon kuullu yhtä väsynyttä renkutusta kuin uusin rahat pois sytös on,miksi pitää yrittää vuodesta toiseen samaa jaskaa kun ei kerran rahkeet riitä?ryömis takaisin sinne 90:luvulle minne kuuluvatkin ja myis soittovehkeet huutonetissä.
- 9999999999999
eiköhä ne alkaa sen ikäisiä olemaan hyvin pitkälti
kovin ne ainakin on väsyneen oloisia - rusakkosi
enzo on ainakin 45v..
- ijwfewe
onks ne muka viä henkissä? ei oo totta mä luulin että ne olis pökännyt horsmaa jo kauan.
- fani70
no ei todellakaan ole 50kytä.enzo on tosiaan vanhin mutta muut 30kympin kieppeillä.musa on aitoa 90lukua jos ei kelpaa ei voi mitään!!!!!
- ex fani
keikka ainakin oli iso pettymys,ei oikein ollut sitä vanhaa asennetta jäljellä mitä silloin joskus.kai se ikä alkaa tosiaankin painamaan heitäkin.sääli kun olis ollut ainesta parempaankin keikkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976