"Matematiikkaa"

Milo

Katsoin itseäni peilistä maanantai aamuna. Stringit ja push-upit sopivat mainiosti vartalooni. Vielä minihame ja toppi niin kaikki olisi täydellistä. Lähdin koululle rintojen hölskyessä. Tunsin miesten polttavat katseet,olin jo tottunut niihin. Koulun pihalla istahdin penkille, kunnes kellot soi ja löntystin sisälle. Istuin paikalleni, ja odotin rauhallisesti opettajaa, sillä me saisimme matikan kokeet. Kun opettaja tuli, niin sain ekana kokeen. 4- häh? Mietin, ja luin vielä opettajan kommentit: Tukiopetusta tänään koulun jälkeen, ja siinä oli vielä allekirjoitus: Jussi Penttilä. Mietin tukkaria koko matematiikan tunnin, enkä keskittynyt ollenkaan. -Kirjat esille,Jussi huusi. Otin kirjan esille mutta en jaksanut tehdä.
Avasin haarojen väliä jotta Jussi näkisi stringini. Kohta hän katsoikin haarojeni väliä ja katsoi minua, hymyilin vain. Aika meni siivillä ja lopulta oli jäljellä enään tukiopetus,olin ainoa joka jäi. Jussi jakoi minulle matematiikan kokeen, ja katsoin sitä silmät pyöreinä, enkä tajunnut mitään. Noin kymmenen minuutin päästä en ollut tehnyt mitään, ja Jussi ehdotti: -Haluatko tehdä sen kokeen, vai yhden toisen saman tapaisen, mutta helpomman jutun? -Otan mielummin sen toisen jutun, sanoin, ja ojensin kokeen
Jussille. -Ok, nyt olet valinnut sen etkä enään voi perääntyä, tee kaikki, mitä pyydän, Jussi sanoi, ja viittoi minut luokseen. Kävelin hänen luokseen, ja hymyilin, mutta kun hän alkoi hyväilemään alapäätäni, niin hymyni hyytyi. Katsoin häntä yllättyneesti ja hän otti paitani pois. Tajusin riisua itse housuni, minulla oli enään alusvaatteet. Hänkin riisui itsensä pelkille boxereille. Suutelimme kiihkeästi ja samalla hän kouri persettäni ja minä hyväilin hänen selkäänsä. Tunsin kuinka hänen kalunsa nousi. Hän otti kädestäni kiinni, ja työnsi ne kaluunsa, ja aloin hieromaan sitä. Hänkin alkoi hyväillä rintojani, ja myös vähän nuoli niitä. Hän otti minulta alusvatteeni pois, ja itseltään boxerit. Hän laittoi kondomin kalulleen, ja levitti liukastus-voidetta. Hän alkoi "makaamaan" pöydällä, ja nosti minut päälleen. Ratsastin kiihkeästi, mutta yhtäkkiä tapahtui jotain, pöytä räsähti! Olimme tikahtua nauruun ja hän kaatoi minut lattialle. Jussi työnsi täysillä, ja varmaan ulvoin kivusta. -Siitä saat huora maistaa omaa lääkettäsi. -Ei,et saa! Hän käänsi minut, ja alkoi panna kovempaa ja kovempaa takaalta päin. Kiljuin vielä kovempaa, kunnes Jussi hellytti, ja luulin sen olevan ohi, mutta ei, hän työnsi kalunsa suuhuni, ja käski minun nuolla. Nuolin hänen kaluaansa, ja hän alkoi huohottaa. Hän otti kalunsa pois, ja alkoi nuolla rintojani. Sitten hän "levitti" pakaroitani isommaksi ja alkoi nuolla pilluani.

JATKUU!!!

5

5662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi klishee

      jatkamaan sillä tosi boring juttu.

    • -minä-vain-

      Kirjoita ihmeessä loppuun,luen mielelläni

    • Milo

      Se tuntui ihanalta ja olisin halunnut, että Jussi olisi jatkanut sitä aina. Mutta kaikki loppuu aikaanaan.... Hän nousi ylös ja pakotti minut seinään kiinni. Jussi alkoi nuolla rintojani ja nännejäni. Kohta hän lopetti sen ja sanoi minulle jotain odottamatonta. Hän sanoi: -En ole kuuna päivänä nähnyt noin surkeaa! Hän nosti minut jonkun pulpetille, ja alkoi "runkata" pyllyäni! Sitten hän huusi: -Jos sinulla on kaksi tissiä, ja otan niistä yhden, niin paljon sinulle jäää??? Aloin nyyhkiä, ja Jussi "tukki" suuni kädellään. -Tämä toistetaan taas, jos unohdat tulla kokeisiin, ja muista, et kerro tästä KENELLEKKÄÄN! -Joo vastasin myöntävästi nyyhkien ja puin päälleni. Sitten juoksin kotiin! THE END!

    • joku..

      hyvin kirjotettu..

    • joku

      jatka toi on tosi hyvä!! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe