hei.
kirjoitan nyt kun netti joskus harvoin toimii. asun kilpisjärvellä ja operaattori on rovaniemellä jotenka ei ole mitään järkeä tehdä vikailmoitusta.
kaverini on ATK_ammattilainen jolla on kokemusta näistä asioista, hän on vahvasti sitä mieltä että rovaniemeltä lähetetty IP- osoite katoaa matkalla johonkin, onhan matkaa sentään yli 400 km ja jos jossain kohtaa linja on läpilyönti niin vaikea on paikantaa.
internet pätkii
3
432
Vastaukset
- pikku malla
ei se vikailmoitus mihinkään rovaniemelle lähde vaan operaattorin kilpisjärven yksikkö hoitaa vikailmoitukset ja ne kaapelit lähtee myös kilpisjärven yksiköstä. niiden tuki kohta on siinä kaupan pihalla.
- artesola
siinä kaupan pihalla on vain puhelin pääte ei mitään kaapeli keskusta. kaapeli keskus on rovaniemellä ja operaattorin tukikohta myös siellä. soitin vikapalveluun ja kerroin asiasta ja sanottiin että asentajan on turha enää tänään lähteä tulemaan.
vikailmotuksessa ei ole järkeä siellä asentajan työpäivä on liian lyhyt jotta kerkee tänne ja takaisin. - rtrtrtrtrt
artesola kirjoitti:
siinä kaupan pihalla on vain puhelin pääte ei mitään kaapeli keskusta. kaapeli keskus on rovaniemellä ja operaattorin tukikohta myös siellä. soitin vikapalveluun ja kerroin asiasta ja sanottiin että asentajan on turha enää tänään lähteä tulemaan.
vikailmotuksessa ei ole järkeä siellä asentajan työpäivä on liian lyhyt jotta kerkee tänne ja takaisin.logistiset ongelmat eivät ole sinun päänvaivasi. Sen pitää toimia, mistä maksaa. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581