Veneilyä

Birgit

En tiedä minkä lämpöhalvauksen olin saanut mutta tuta munaa teki mieli. Avasin Tapsan haalarin ketjun ja sieltä pomppasi kivan kokoinen patukka pystyssä. Nousin ja nappasin pöydältä kosteuspyyhkeen ja vilkaisin ettei tyttöjä näkynyt , mieheni tulisi illemmalla. Pyyhkäisin patukan puhtaaksi eikä Tapsa vieläkään sanonut mitään katsoi vain minua kiihko silmissä. Upotin tuon ihanan kalun suuhuni ja aloin nussimaan ja imemään kunnolla puristaen pusseja.Pilluni kihelmöi ja nousin paksulle parrulle ohjaten sen huulieni välistä sisään hurjasti ratsastaen. Tuntui kuin pilluni repeäsi ja terska hakkasi pohjan sopukoita. En tajunnut kun Tapsa kysyi ehkäisystä mutta tajusin että kunnossa on. Tunsin kohta laukeavani lantion hakatessa edestakaisin kunnes tunsin parrun paksunevan sykien kuumaa laavaa sisääni joka oli minulle liikaa ja villisti laueten tein muutaman liikeeen lysähtäen tapsan päälle. Olimme hetken hiljaa suukotellen kunnes Tapsa sanoi että pesu olisi tarpeen ja työn jatkaminen,tunnit juoksee ja lasku. Nauroin että laskuta vain ja pesu kuuluu etuiksiin. Menimme suihkuun ja pesimme toisemmmeannoin patukalle suukon jolloin siitä innostuneena kasvu alkoi kuten kiihkoni. Menimme takaisin makuu hyttiin missä vaatteet oli mutta kyykistyessäni Tapsa tuli taakseni Patukka suorana ja raotti huuliani jotka oli´vat arat ja turvonneet.Voihkaisin terskan liukuessa sisääni, ihana tunne ja painoin pyllyäni vastaan.Olin hurmion vallassa kalun liikkuessa edestaas käsien hieroessa rintojani välillä klitaani. Tunsin etten kestä kauaa kunnes huomaamatta sormet aloitti villin leikin klitallani ja loppui.Pyysin anellen että älä lopeta kunnes kuulin hyvä jatkan.Ääni olikin Tiinan ja hän pujahti alleni sitoen säärillään minut Tapsan pitäessä käsin lujalla otteella. Olin kauhuissani ajatellen missä tyttäreni on, näkikö hän tämän. Kauaa en pystynyt ajattelemaan kovan patukan liikkuessa pillussani Tiinan nuollessa ja pakottaen minut nuolemaan itseään Kaikki oli yhtä myllerrystä jota en tajunnut kiihkossani vielä tyttäreni tullessa nulemaan Tiinan pillua upottaen sormensa sisään kovaa runkaten Tiinaa ja samalla itseään. Tunsin vain räjähtäväni tajunnan mennessä: Avattuani silmäni katsoin vain kuinka Tapsa nussi Tiinaa samassa asennossa Tiinan nuollessa tytärtäni.Voihke ja hurja nainti kävi Tiinalle sitämättömäksi ja huusi lauten nähdäkseni kuinka Patukka sylki laavansa pillun pohjukoille ja anuksen reiälle. Tyttäreni hyppäsi Tiinan käsittelystä ja kaatoi Tapsan ja vielä kovan patukan viden sisäänsä, eikä kestänyt kauaa kun laukesi valittaen. Olin kauhuissani ja kiihkoissani enkä tiennyt mitä tehdä kunnes Tiina kehu että hyvä täti kun viettlit tän asentajan ja saatiin kaikki kunnolla munaa. Tytär vielä sanoi ettei kerrota faijalle koska puutteessahan kaikki oltiin joka minulle oli ihme tyttären suusta sanottuna. Pesimme Tapsan ja itsemme ja annoimme pusun terskalle jokainen. tapsa kehui meitä ja jatkoi töitänsä. Mieheni tuli muutaman tunnin kuluttua ja Tapsa saikin pian työn tehtyä valmiiksi. Mieheni kuten mekin olimme tyytyväisiä luvaten soittaa jos tarvitsisimme apua. Mieheni maksoi laskun ja minä sanoin että pitää antaa vähän extraa näin nopealle ja hyvälle palvelulle johon tytöt yhtyivät. emme ole puhuneet siitä sen enempää tyttären kanssa mutta muista seksiasioista paremmin kuin ennen. Nytkin tämän kirjoituksen aikana kun muistelen tapahtunutta nesteeni valuu ja pilluni sykkii siihen malliin että pitää käydä helpottamassa oloa . Hyvää veneilykautta kaikille. Voisin suositella erästä vene korjaajaa pienestä länsirannikon kaupunkista, mutta voisi tulla hänelle liikaa työtehtäviä koska korjaa myös autojakin.

0

9775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        1749
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        20
        1654
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        71
        1495
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        60
        1493
      5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        102
        1414
      6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        57
        1382
      7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        14
        1349
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1192
      9. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1140
      10. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1124
      Aihe