Sisälle pissaaminen

LK kääpiömäykylläni

Eli ongelmani on kääpiömäykkyni jolla on ikää jo hieman yli 12kk. Noin kuukausi sitten huomasimme että sillä on valeraskaus, sillä oireet olivat levottomuus, syömättömyys ja nisistä tuli maitoa. Nyt nisistä tulee kirkasta nestettä jos varovasti puristaa, ja muuten oireet ovat minusta hävinneet. Mutta ongelmana on se että koira pissaa sisälle aina sillon tällöin. Eli tunti-kaksi lenkin jälkeen saattaa painua viereiseen huoneeseen ja pissiä matolle. Olen yrittänyt aina mennä perässä että voin sitten torua ja saan lähes itseteosta kiinni, mutta tuntuu että siitä ei vain ole apua. En ole käyttänyt koiraa eläinlääkärissä sillä koira ei todellakaan vaikuta sairaalta, leikkiä pitäisi ihan 24/7 ja syö normaalisti. Onko neuvoja mikä koiraani vaivaa, itseltäni menee kohta hermot? Voiko kyseessä kuitenkin olla jokin tulehdus?

7

2409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli3

      Jos tämä kuvailemasti sisälle pissaaminen on alkanut valeraskauden jälkeen, voi hyvinkin olla mahdollista että koiralla on jokin tulehdus,
      virtsatietulehdus tms
      Kannattaa ehdottomasti käydä eläinlääkärin tutkittavana.

    • pikkumäykky

      joka on mun kirjoittama...11kk eikä vielä sisäsiisti. Nyt tyttö on 14kk ja tekee vielä silloin tällöin sisälle, etenkin kakkoja. Olen saanut rysän päältä kiinni, mutta ei se kovin hyvin jakeluun mene. Ei tässä muuta voi, kun jatkaa tätä kyttäystä ettei pääsisi tekemään salaa ja toivoa parasta...
      Onko muilla samanlaisia ongelmia?

      • ongelmia muillakin...

        Meillä kark.karv.mk tyttö täyttää nyt 3v ja on aina ollut ns "hienohelma". Siis jos ulkona on märkää sataa kura lentää,vaarana että tassut likaantuu, tyttö ei suostu tekemään ulos tarpeitaan. Voin lykätä hänet väkipakolla takapihalle, mutta heti alkaa pyrkimään sisälle ja menee saunaan pissalle tai kakkalle. Tämä ongelma onneksi vain huonolla säällä...no eihän kunnon metsäkoira nokkaansa pistä ulos koiranilmalla... :)


    • Nimetön

      Älä nyt ainakaan puristele niitä nisiä!!!

    • älypieni .....

      Oliskohan jotain mielenosoitusta ? Useasti on vain niin että pikkukoirat ovat herkeempiä ja monesti näyttävät mieltään.Kaikki piskuiset ei tule koskaan sisäsiistiksi :(

    • karasu2100

      minun mäyrikselläni on sama ongelma,mutta koirani tosin on 5vee ja sillä on lievä pc-vamma,mutta oireet täsmäävät

      • päivän yksin?

        Tuli mieleeni tuo, jos ei pääse alussa tarpeeksi paljon ulos, eli ei opi tavaksi? Itselläni hava 12kk ja mielenosoituspissoja harvoin, kakkoja yöaikaan, jos on liikaa syönyt. Pääsee ulos viimeistään 4 tunnin välein. Yleensä useammin. Olen kotona...
        Jäin miettimään rotua. Ehkä ei olekaan pienin. Siis se mahdollisesti vielä tuleva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe