- Pieni ongelma neitsyt-naisella, johon toivoisi kauris-miesten vastauksia...
Olen tuntenut kauriin jo vuosia, hmmm sanoisinko kaveripohjalta. Jo useamman vuoden ajan olemme yhteisissä juhlissa pienessä maistissa ajautuneet kuitenkin suuteloimaan, käpälöimään ym... Jälkeen päin asiasta ei puhuta ja jatkamme entiseen malliin kavereina. Noh, nyt olemme tekstiviestitse ja puhelimeitse (humalassa molemmat kuinkas muutenkaan)jutelleet, että meidän pitäisi vihdoinkin tavata ja tehdä sellaista mitä emme ole koskaan aiemmin tehneet..
Mutta siihen taas jäätiin. Jälleen olemme kuin emme olisi aiheesta koskaan puhuneetkaan. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä vai pitäisikö tehdä mitään? Odottaako hän aloitetta minulta? Onko kyseessä todellakin ollut vain "kännipuheet", joita hän seuraavana päivännä katuu? Kun toisaalta saatamme hyvinkin avoimesti flirttailla myös selvinpäinkin (näemme viikottain ja olemme muuten yhteyksissä melkein päivittäin). Jätänkö asian tähän vai teenkö aloitteen? Hyvät kauris-miehet, olkaa kilttejä ja neuvokaa! :)
NeitsytN vm- 74
Mikä neuvoksi?
kaurisM vastauksia kaivataan!
1
695
Vastaukset
- -kauris-
ja tee se aloite. Kauriit me ollaan vähä hitahia syttymää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607