onko kellään tietoa voiko rosmariini aiheuttaa allergiaa? söin eilen kanaa jossa oli rosmariinia ja hyvi äkkiä tuli pahoinvointia, päänsärkyä ja kurkussa tuntui turvotusta.
rosmariini
mou
3
6933
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin kysyjälle selvinnyt vastaus jo ajat sitten. Mutta rosmariinissa on paljon terpeenejä ja hartsia, että jos luonnonhartsille on allerginen niin rosmariinista saa kyllä oireita
- Anonyymi
Minä söin eilen Gluteeniton leipomo Ilonan lihapiirakka,kuinka ollakaan vajaa puolentunnin päästä alkoi kurkussa turpoa.
Tutkittuani niin Tuote sisällsi Rosmariini uutetta, ihmetellä täytyy eikö muuta vaihtoehtoja ole .
Eipä tarvitse ostaa toista kertaa ,harmillista. - Anonyymi
Rosmariini voi aiheuttaa allergiaa. Näin netti kertoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553