Gefinan aloitus!?

Aloittelin noin 6viikkoa sitten gefinan käytön ja hiuksia tuntuu lähtevän enemmän kuin niitä on jäljellä..aikaisemmin käytin rogainea ja hiusten lähtö oli huomattavasti vähäisempää..Pitäiskö vaihtaa takaisin rogaan??
1374
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sun nopeutunu hiustenlähtö on yhdistelmä Rogainen lopettamisen ja Gefinan aloittamisen aiheuttamia hiustenlähtöjä. Gefinan aloittamisen tiputtamat hiukset kasvaa takaisin, Rogainen lopettamisen tiputtamat ei (sillä oletuksella että jatkat pelkästään finaa).

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kampari kirjoitti:

Aloittelin noin 6viikkoa sitten gefinan käytön ja hiuksia tuntuu lähtevän enemmän kuin niitä on jäljellä..aikaisemmin käytin rogainea ja hiusten lähtö oli huomattavasti vähäisempää..Pitäiskö vaihtaa takaisin rogaan??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu