jos haluat jotain itemiä 99 kpl niin lue tämä!
laita se item jota haluat moninketaistaa kuudenneksi (tai neljänneksi jompi kumpi).
lähde Viridian citystä ylöspäin Viridian gymin tasolla kun olet lähtemässä kaupungista on jäbä jonka nimi on old man. puhu sille ni se kysyy: are you in hurru, vastaa NO sitten se näyttää miten pokemon pyydystetään.
sen jälkeen lähde fuchsia cityyn (voi myös lentää) lähde surffaamaan sieltä suoraan alas. saavut seafoam islandsiin. surffaa rantaviivaa pitkin eli rannan vieressä, kunnes tulee vastaan pokemon nimeltä missigno. tapa se ja sinulla on itemiä jonka asetit neljänneksi tai kuudenneksi 99 kappaletta.
KOKEILE SE TOIMII!
tääl lukee pari koodia rediin ja bluehen.
3
315
Vastaukset
- charmander
onko safaripalloilla liian vaikeaa saada hyviä pokemoneja kiinni?
ei hätää täs on koodi jolla voi pyydystää niitä vaikka ultra palloilla. mene safarille kävelemään kunnes aika loppuu. sen jälkeen lähde surffaamaan alaspain ja tee ihan niinkuin edellisessä koodissa, mutta silloin ei tule missignoa vaan safarin pokemoneja esim.tauros
KOKEILKAA SE TOIMII!- charmander
jos teillä on jotain järkeviä kyssäreitä pokemon peleihiin niin vastaan.
- 9 salikouluttaja
charmander kirjoitti:
jos teillä on jotain järkeviä kyssäreitä pokemon peleihiin niin vastaan.
jos haluut yheksännen merkin nii juttele old
manin kaa kahesti(vai kolmesti)ja vastaa aina no
sitten lennä siihen blainen kaupunkiin ja surfaat
puoleks vedessä ja puoleks maalla sitten ssaatat
löytää blainen ja muita kouluttaji hän käyttää
tosi vahvoja pokemoneja kuten noin 80.l missingoo
ps.käytät tätä koodia omalla vastuulla koska
missingo on niinsanottu viruspokemon jos tämä
toimii mailaa mulle [email protected] mailaa
jos tää toimii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174082Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103064Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403057IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432308Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801173- 791049
- 561014
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.214918Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135853