jos haluat jotain itemiä 99 kpl niin lue tämä!
laita se item jota haluat moninketaistaa kuudenneksi (tai neljänneksi jompi kumpi).
lähde Viridian citystä ylöspäin Viridian gymin tasolla kun olet lähtemässä kaupungista on jäbä jonka nimi on old man. puhu sille ni se kysyy: are you in hurru, vastaa NO sitten se näyttää miten pokemon pyydystetään.
sen jälkeen lähde fuchsia cityyn (voi myös lentää) lähde surffaamaan sieltä suoraan alas. saavut seafoam islandsiin. surffaa rantaviivaa pitkin eli rannan vieressä, kunnes tulee vastaan pokemon nimeltä missigno. tapa se ja sinulla on itemiä jonka asetit neljänneksi tai kuudenneksi 99 kappaletta.
KOKEILE SE TOIMII!
tääl lukee pari koodia rediin ja bluehen.
3
316
Vastaukset
- charmander
onko safaripalloilla liian vaikeaa saada hyviä pokemoneja kiinni?
ei hätää täs on koodi jolla voi pyydystää niitä vaikka ultra palloilla. mene safarille kävelemään kunnes aika loppuu. sen jälkeen lähde surffaamaan alaspain ja tee ihan niinkuin edellisessä koodissa, mutta silloin ei tule missignoa vaan safarin pokemoneja esim.tauros
KOKEILKAA SE TOIMII!- charmander
jos teillä on jotain järkeviä kyssäreitä pokemon peleihiin niin vastaan.
- 9 salikouluttaja
charmander kirjoitti:
jos teillä on jotain järkeviä kyssäreitä pokemon peleihiin niin vastaan.
jos haluut yheksännen merkin nii juttele old
manin kaa kahesti(vai kolmesti)ja vastaa aina no
sitten lennä siihen blainen kaupunkiin ja surfaat
puoleks vedessä ja puoleks maalla sitten ssaatat
löytää blainen ja muita kouluttaji hän käyttää
tosi vahvoja pokemoneja kuten noin 80.l missingoo
ps.käytät tätä koodia omalla vastuulla koska
missingo on niinsanottu viruspokemon jos tämä
toimii mailaa mulle [email protected] mailaa
jos tää toimii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029