VIRUS TURUST.....
Moro!
Olet saannu turkkulaisse viirukse.
Koska emmä ole kauhea kehittynei tääl Turuus
tää on manuaaline viirus.
Olek ystvällinen ja deletoi kaik sun tiedostot,
ja lähetä mut ettepäin kaikil sun kamuil.
Kiitoksi kovast!
turkkulais
3
3493
Vastaukset
- vanhus
ihan vaan sulle tiedoksi, Turussa ei puhuta Rauman murretta, meillä on kyllä ihan oma, kannattaisko harjotella
- nuorisoa
Ei Raumalla ole murretta vaan oma Rauman kieli.
Ja tuo teksti on kyllä aika tavalla lähellä nykyistä satakunnan murretta =) Sekoitus Raumangiält, Turun murretta samoin kun vakka suomen murretta. Saadaan varmaan aika tarkka sekoitus josta valmistuu tuo virus ;)
Tässä pieni näyte raumangiälest niin et enää sekoita sitä mihinkään murteeseen ;)
Suamlainen glyyvar
Klyyvar o sikses aika tärkki mött ihmsen daulvärkis. Taikk jos nuukemi asja fundeera, ne nek kaks läppi siint tärkkemppi ova, sill ett ei ihmine muuton diädäis, mimsek krääsä ja haju meijä ymbrillän fleijava.
- Juuhanav
Deletoin kaikki tiedostot. Ihmetyttää vaan se että nyt jouduin nettikahvialn konetta käyttämään kirjoittaakseni tämän?! Mulla ei ole kavereita, mutta lähetän tämän naapurikaupungin asukkaille. Olen siis helsinkiläinen jos et arvannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974