http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709266634857_uu.shtml
Saarijärven poliisi Jari Arosen vähättelevä lausahdus on törkeä:
- Ei tähän mitään sen kummempia rituaalejakaan liity. Pojat halusivat vain saada evästä. Aika kummallinen tapahan tämä on sitä hankkia, toteaa ylikonstaapeli Jari Aronen Saarijärven poliisista.
SAARIJÄRVEN ROISTOT KIINNI
5
1762
Vastaukset
- perkelee
Perkele mitä hyssyttelyä ja päänsilittelyä. Voi herranjumala! Tarjosiko poliisit vielä pojan polleroisille kaupan päälle jätskitötteröt?
- Siksi, että
Eläinrääkkääjät saattoivat olla jonkun poliisiviranomaisen, tuomarin tai kaupungin virkamiehen saastaista jälkikasvua.
- nimet esiin
Niin on käytäntö kaikissa rikoksissa. Vaikka nämä
kieroonkasvaneet piripäät saisivat vain MITÄTTÖMÄN
sakkorangaistuksen eläimen rääkkäämisestä ja
murhaamisesta, niin koko nimet kehiin!
Ei ollut mikään "asianmukainen" teurastus kuten joku
hyysäri yritti tuolla rikos-palstalla vääntää.
- uuuuh
Saarijärven rikosylik Jari Arosella on viime vuosina huomattu työmotivaation puutetta. Pitkittää rikosasioiden käsittelyä, on kuulemma Saarijärvellä "niin paljon henkirikoksia, ettei ehdi", aika puha, vaikka olisi vain rikokseen syyllistyneiden haastatteluista kysymys, että saataisiin asiat etenemään. Jatkunut jo useita vuosia, on rikosta johon liittyen varkaus, kavallus jne. Eikö Saarijärven poliisilaitokselle tosiaankaan saada ryhdikkäämpiä poliisia ainakin Jari Arosen tilalle tarvitaan välittömästi poliisi, jolla on työmotivaatiota !
- Anonyymi
Onko saarijärvellä poliisia??😂😂😂 Juoppokuskeja ne on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991