Mikä pitää asiakkaana?

Pankkia vaihtanut

Mikä pitää sinut asiakkaana pankissa, jossa korko maksetaan kuukauden alimmalle saldolle ja silloinkin 0,5 % korolla? Valittavana on kuitenkin pankkeja, jotka maksavat yli 2 %:n koron päiväsaldolle.

Vähäinenhän tuo korkohyöty on nykyisin, mutta ero korkotuotossa on kuitenkin helposti kymmeniä euroja.

Kun ottaa vielä huomioon erilaiset palvelumaksut, niin pankki periaatteesa saa sinulta korotonta lainaa, josta vielä maksat. Eihän se noin voi olla. On kuitenkin.

5

799

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stokkan böö

Ei kai nyt kukaan makuuta rahojaan mainitsemallasi 0,5% -korkoisella tilillä. Toivottavasti niin tyhmiä ihmisiä ei ole edes olemassa. Pankissa kuin pankissa on tilejä, joilla on tänä päivänä ihan mukava korko, tuollaista lähelle 4 prosenttia.

Itse käytän sammon varatiliä, korko about 4 % nyt, mutta varmasti löytyyhän niitä siitäkin parempia tilejä.

• Pointin löytänyt

Et tainnut ymmärtää pointtia. Lueppa se aloitus uudestaan ja vastaa sitten.

Nimimerkki Bobi_bob on ainoa ketjun osallistujista joka on ymmärtänyt kysymyksen idean.

• stokkan böö
        Pointin löytänyt kirjoitti:

Nimimerkki Bobi_bob on ainoa ketjun osallistujista joka on ymmärtänyt kysymyksen idean.

Ei ollut alun perinkään mitään pointtia, sillä kuten sanoin, "mikä tahansa pankki tarjoaa tilejä, joilla on kilpailukykyinen korko". Joten itse jutun aloittaja sekä myöskään sinä ette kumpikaan tajua, että pankin valinnalla (tai pankin asiakkaana pysymisellä) ei ole mitään tekemistä sillä, miten hyvän tuoton rahoillensa saa.

Luepas itse jutun aloitus uudelleen ja käy vaikka lyhyen logiikan oppimäärä, jos et muuten tajua.

• ajatele silti
        Pointin löytänyt kirjoitti:

kuinka suuria summia säilytät käyttötilillä,
        jos 1-2000 €, korko 0-2 % ei merkitse yhtikäs mitään,

esim. Tapiolassa taitaa olla palvelumaksut korkeita,
        ellei
        ota lisäksi "hieman kallista vakuutusta",
        jossa tilin koron edullisuuden maksaa kaksinkertaisena, takaisin yhtiöön.

kai lopputulos ratkaisee, ei pelkkä 1000 € korko?

Tosin tiedän, alle 26 vuotisilla ei ole mitään palvelumaksuja, ehkä silloin ko. tili edullinen.

• Pointin löytänyt kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että kirjoittajan tarkoitus oli kiinnittää lukijoiden huomiota siihen yhteen asiaan, jossa Tapiola tarjoaa parempaa kuin isot pankit. Sitten on taas monia muita asioita, joissa isot pankit tarjoavat enemmän tai parempaa. Juuri siksi ne pysyvät isoina.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16