Mikä pitää asiakkaana?

Pankkia vaihtanut

Mikä pitää sinut asiakkaana pankissa, jossa korko maksetaan kuukauden alimmalle saldolle ja silloinkin 0,5 % korolla? Valittavana on kuitenkin pankkeja, jotka maksavat yli 2 %:n koron päiväsaldolle.

Vähäinenhän tuo korkohyöty on nykyisin, mutta ero korkotuotossa on kuitenkin helposti kymmeniä euroja.

Kun ottaa vielä huomioon erilaiset palvelumaksut, niin pankki periaatteesa saa sinulta korotonta lainaa, josta vielä maksat. Eihän se noin voi olla. On kuitenkin.

5

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stokkan böö

      Ei kai nyt kukaan makuuta rahojaan mainitsemallasi 0,5% -korkoisella tilillä. Toivottavasti niin tyhmiä ihmisiä ei ole edes olemassa. Pankissa kuin pankissa on tilejä, joilla on tänä päivänä ihan mukava korko, tuollaista lähelle 4 prosenttia.

      Itse käytän sammon varatiliä, korko about 4 % nyt, mutta varmasti löytyyhän niitä siitäkin parempia tilejä.

      • Pointin löytänyt

        Et tainnut ymmärtää pointtia. Lueppa se aloitus uudestaan ja vastaa sitten.

        Nimimerkki Bobi_bob on ainoa ketjun osallistujista joka on ymmärtänyt kysymyksen idean.


      • stokkan böö
        Pointin löytänyt kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää pointtia. Lueppa se aloitus uudestaan ja vastaa sitten.

        Nimimerkki Bobi_bob on ainoa ketjun osallistujista joka on ymmärtänyt kysymyksen idean.

        Ei ollut alun perinkään mitään pointtia, sillä kuten sanoin, "mikä tahansa pankki tarjoaa tilejä, joilla on kilpailukykyinen korko". Joten itse jutun aloittaja sekä myöskään sinä ette kumpikaan tajua, että pankin valinnalla (tai pankin asiakkaana pysymisellä) ei ole mitään tekemistä sillä, miten hyvän tuoton rahoillensa saa.

        Luepas itse jutun aloitus uudelleen ja käy vaikka lyhyen logiikan oppimäärä, jos et muuten tajua.


      • ajatele silti
        Pointin löytänyt kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää pointtia. Lueppa se aloitus uudestaan ja vastaa sitten.

        Nimimerkki Bobi_bob on ainoa ketjun osallistujista joka on ymmärtänyt kysymyksen idean.

        kuinka suuria summia säilytät käyttötilillä,
        jos 1-2000 €, korko 0-2 % ei merkitse yhtikäs mitään,

        esim. Tapiolassa taitaa olla palvelumaksut korkeita,
        ellei
        ota lisäksi "hieman kallista vakuutusta",
        jossa tilin koron edullisuuden maksaa kaksinkertaisena, takaisin yhtiöön.

        kai lopputulos ratkaisee, ei pelkkä 1000 € korko?


        Tosin tiedän, alle 26 vuotisilla ei ole mitään palvelumaksuja, ehkä silloin ko. tili edullinen.


      • Pointin löytänyt kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää pointtia. Lueppa se aloitus uudestaan ja vastaa sitten.

        Nimimerkki Bobi_bob on ainoa ketjun osallistujista joka on ymmärtänyt kysymyksen idean.

        Vaikuttaa siltä, että kirjoittajan tarkoitus oli kiinnittää lukijoiden huomiota siihen yhteen asiaan, jossa Tapiola tarjoaa parempaa kuin isot pankit. Sitten on taas monia muita asioita, joissa isot pankit tarjoavat enemmän tai parempaa. Juuri siksi ne pysyvät isoina.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe