Tiedättekö mitään sellaista liikettä Kuopiossa, joka ostaisi vanhoja lehtiä ja kirjoja (ei siis antiikkia)???
Käytettyjen kirjojen kauppa?
16
4311
Vastaukset
- googleinfo
Luulisin et käteisen rahan saaminen divarista on hankalaa tai ainakin kannattamatonta. Kirppikset?
http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/ravintolat_ja_ostokset/kirpputorit_ja_wanhatavara.php - dddddddddd
puijonkadulla futis pubin vieres on divari.
- niistä saa
juuri mitään divareissa. Ei missään kaupungissa.
Kirpputorilla voi saada jostakin hyväkuntoisesta kirjasta pari euroakin, mutta divareissa parikymmenta senttiä/kpl...Sellaisia kokemuksia. - eivät maksa mitään
ei osta kuopiolaiset divarit kirjoja. tämän olen kokenut, kun olen useita kertoja yrittänyt niille jotain kaupata. ilmaiseksi kyllä ottaisivat. vanhoista lehdistä ovat kiinnostuneet vieläkin vähemmän. ellei sinulla sitten ole jotain TODELLA haluttuja ja harvinaisia painoksia hallussasi.
mutta niistäkin saat paremman hinnan huutonetissä, jos innostusta myymiseen riittää.- Zeik
Kuninkaankavulla on Ärrän vieressä antikvaario,joku kirja ja lehtilinna tais olla nimi.Sitte on Puijonkadulla kotipizzan vieressä Halpa-kirja.Ja Puijon Divari on,olikos se nyt puijonkatua sekkii?No mutta eihän ne niistä hirveitä summia maksa,vaihossa hyvittäävät paremmin.
- Dekkaristi
Kukaan ei maksa niistä mitään, eikä huoli edes ilmaiseksi. Lehtilinna olisi ostanut vain eräkirjoja
- Kirjastoon
10 vuotta vanha viesti joten pikainen apu on mennyt varmaan ohi.
Mutta kymmenen pistettä ja papukaija merkki, että vastasit vanhaan viestiin etkä aloittanut uutta viestiketjua.
Kyllä niitä huolitaan ilmaiseksi. Jos kirjat ovat hyväkuntoisia niin vie ne kirjaston kierrätyspisteeseen.
Toinen paikka voisi olla Via Dia. Ainakin joku aika sitten Neulamäessä oli tuulikaapissa laari josta sai ottaa kirjoja ilmaiseksi. - dkslfkkflkdlksdf
Huutonetissä ja Tori.fi olen koettanut kaupata joitain vanhoja aikakauslehtiäni, esim. Tekniikan Maailman numeroita vuodelta 2013 niin vain yksi on mennyt kaupaksi. Tällä hetkellä ei ole edes myynnissä kun en ole jaksanut uusia ilmoitusta. Taitaisi olla helpointa heittää ne paperinkeräykseen mutta vanhempikin TM saattaisi jollekin olla vielä hyödyllinen, esim. käytetyn auton ostajaa voisi kiinnostaa millainen se on ollut uutena koeajossa tai vertailussa.
Ainakin itse olen tykännyt keräillä sellaiset numerot autolehdistä missä on ollut koeajo tai vertailu autoista joita olen omistanut. Vielä en ole siitäkään sarjasta saanut kaikkea kerätyksi...
Ainoat kirjat mitä olen myynyt koskaan olivat opiskelukirjat ja niistäkin vain ne minkä painos ei muuttunut. En tosin ole paljoa kirjoja ostanutkaan, viimeksi ihan poikkeuksellisesti ostin Juho Kuorikosken kirjoittaman "Commodore 64, tasavallan tietokone" -kirjan, se oli kyllä mielenkiintoinen lukea kun itselläkin aikoinaan oli Kuusnelonen :) - 456reygdhdfh
Uudet kirjat maksavat paljon edelleen kirjakaupoissa, mutta jo muutaman vuoden ikäisten ja sitä vanhempien kirjojen kanssa on ostajan markkinat. Useimmat käytettyjen tavoroiden kaupat myyvät kirjoja tosi halvalla. Kuopiossa kallein, ehkä jopa naurettavan kallis on Rihma, mutta esim. SPR kontissa, Elävässä kaupassa, Citypörssissä ja Kuparipannussa voi tuurilla tehdä joskus löytöjä. Joka kerralla ei omia tarpeita vastaavia opuksia löydy, mutta kun ottaa tarkasteluväliksi vaikka vuoden niin kummasti noita kirjoja on löytynyt.
- kirjat.VR-leffoiksi
Kirjat ovat liian matalaa teknologiaa nykyihmisille. Nyt pitää olla multimediaa ja 3D HDR 4K Virtual Realityä ennenkuin kelpaa...
- divareissa
Muistan kun 70 luvulla lapsena käytiin divareissa oli vielä niitä puutaloja joissa liikkeet olivat! Vaihdettiin sarjakuvalehtiä,aku ankkoja,korkkareita,tarzaneita ja LP-levyjä jne. Muistan sen hienon tunnelman ja tuoksun vielä vuosikymmenten jälkeen mikä näissä divareissa oli!
- Kirjamoukka
80-luvulla oli Kuopiossa Halpa-Kirja niminen divari. Olisiko vielä voimissaan. Siellä voi laittaa vanhat kirja-aarteet rahoiksi.
- kokemusta.on
Divarit ja antikvariaatit maksavat kirjoista naurettavan pienen hinnan.
- vilh
Haen kirjaa Enni Mustonen:Paimentyttö sidottuna
- Kirjojaliikaa
Mikä on hyvä osta ja myyntiliike tai divari Kuopiossa, mihin vois tarjota kirjoja?
- kljkjfjkjskdljd
Onko nenästävedetty olo kun menneinä vuosikymmeninä ihmiset huijattiin ostamaan kalliita kirjoja mukamas sivistykseen vetoamalla mutta nyt ne ei kelpaa kenellekään, tieto niissä on vanhentunutta ja virheellistä sekä niihin sijoitetut rahat ovat menneet taivaan tuuliin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238