Osaisiko joku neuvoa linkkejä mistä voisi tiedustella asunnon vuokrausta Thaimaasta. Kyse on hieman pidemmästä vuokra-ajasta, arviolta 4-6 kk. Kaikenlaiset vaihtoehdot huomioidaan, mutta mieluisin olisi oma talo, jossa olisi pari makuuhuonetta, ilmastointi ja plussana uima-allas. Ruuanlaitto- ja -säilytysmahdollisuus olisi myös oltava. Hinta ei välttämättä ole tärkein valintaperuste, arvostamme myös luotettavuutta.
Vuokra-asunto Thaimaasta
26
15981
Vastaukset
- Dewalt
No kannattais varmaa laittaa mihin haluat vuokralle? riippuu ihan siitä? Mulla phuketissa jotain tarjolla altaan kanssa. 500sta eurosta eteenpäin /kk.
- turbis
Moi! Millanen asunto sulla olis vuokralla phuketissa? tarttisin vuoden päähän 1kk ajaksi asuntoa edullisesti phuketista!
- valttis2
morjesta,olisko sulla tarjota vuokra-asuntoa thaimaasta,phukettiin ollaan menossa joulukuun 10 päivä ollaan perillä paluu on 9 helmikuuta,tarvittais 2 kuukaudeks asunto mielellään patong beachin alueelta mutta muitakin ehdotuksia kuunnellaan,2-3 makuuhuonetta tarvis olla,ilmastointi tietenkin mikä nyt varmaan on jokaisessa ja allas olisi iso plussa.laittakaa vaihtoehtoja hintoineen [email protected]
- kustavi
ajalle 14.12.2009-13.01.2010 ajalle asuntoa,hotelli-omakotitalo muut vaihtoehdot.
- Tmatkaaja
kustavi kirjoitti:
ajalle 14.12.2009-13.01.2010 ajalle asuntoa,hotelli-omakotitalo muut vaihtoehdot.
löytyy aikas paljon.
http://www.fairproperties.com/ - varmavuakra
Missä päin phukettia sinulla on vuakraasunto.Olemme vaimon kanssa talvella, pari kuukautta kiinnostais.
- Takuuvuokralainen
Todennäköisesti parhaaksi tukikohdaksi muodostuu Pattayan ympäristö. On myös mahdollista, että joudumme vaihtamaan lyhyelläkin varoitusajalla juuri Phuketin suuntaan. Ajattelimme ensin kysellä mahdollisia vuokrausfirmoja, joilla olisi asuntoja ympäri Thaimaata, josko saisimme heidän kanssaan sovittua joustavasti mahdollisen nopeankin muuton ja vielä saman firman sisällä. Toki yksityisetkin tarjoukset ovat tervetulleita, mutta toivomme vuokralleantajan olevan ymmärtäväinen äkkilähdön suhteen.
- firmojen
hinnoilla on suuriakin eroja, joten koita vaan luottaa yksityisiin ja sopia asiat heidän kanssaan, tällöin paljon edullisempia kuin firmoilla.
Onhan niitä firmoja jos jonkinlaisia.
Pääsääntöisesti hintajärjestys on tässä. Edullisin ensin:
Thaimaalainen yksityinen
Thaimalainen firma
Thaimaassa asuva suomalainen, joka välittää thaimaalaisen omistamia asuntoja vuokrattavaksi.Lisäksi tällainen kaveri on varteenotettava yhteyshenkilö muissakin turistin tarvitsemissa palveluissa, joista hänelle pieni riksa myös paikallaan.
Ulkomaaalainen yksityinen
Ulkoimaalainen (myös suomalainen) firma
Thaimaa on sellainen maa, että kun sinne vaan luunsa saa järjestetyksi - siis lomalle, niin aluksi asumaan muutamaksi yöksi haluamalleen paikkakunnalle, halpaan hotelliin. Siitä käsin alkaa kysellä ja käydä paikan päällä tutustumassa asuntoihin ja vuokraajaan niin kyllä löytyy edullinen ja oikein hyvä ja miellyttävä asunto ja vielä se toinenkin siirtoasunto jne..
Ei kannata täältä Suomesta käsin, jos ei tunne kaveria, alkaa edes etsiä ja katsella, puhumattakaan vuokrata. Siinä voi joskus pettyä todella pahastikin. Ei siis sikaa säkissä.. Mene paikanpäälle, se kannataa. - make
Tässä tulee mun koti osoite jos kiinnostaa vuokrata loma asunto thaimaasta.
Asun itse Norjassa, joten sivustot on norjaksi.
Mutta jos kiinnostaa niin laittakaa viesti tulemaan niin voin sitten auttaa suomeksi!
http://thaileilighet.com/- verrattuna
View Talay:n asuntoihin
- Takuuvuokralainen
asiallisista neuvoista. Punnitsemme vaihtoehtoja ja palaamme asiaan.
- Luotettava vuokraisäntä
Omistamme nykyaikaisesti kalustetun, siistin yksiön keskeisellä paikalla Bangkokissa, kävelymatkan päässä Nanan BTS-asemalta (Sukhumvit 13). Asunto sijaitsee uudessa kerrostalossa ja on tyhjillään ja vuokralaista vailla.
- pinta-ala n. 31 m2, yhdeksäs kerros
- 1 huone (parisänky) kylpyhuone keittotila (jossa jääkaappi, mikrouuni, vedenkeitin, kahvinkeitin, leivänpaahdin sekä astiat)
- pesukone, TV, kaapeli-TV, DVD-soitin
- talossa uima-allas, sauna, kuntosali, vartiointi, alakerrassa kauppoja ja kadulla supermarket 1 min. kävelymatkan päässä
- vuokra 18 000 bahtia/kk sähkö vesi
- luotettava ja rehti vuokraisäntä
Myös lyhytaikaiset vuokralaiset ovat tervetulleita. Kuvia asunnosta saa pyydettäessä.
Ota yhteyttä suomeksi tai englanniksi: [email protected] - vipcondo
Lueskelin viestejänne ja ajattelin laittaa tietoa omasta asunnostanikin jos jotakuta kiinnostaa sinne päin mennä ja on asunnnon tarvis. Asunto sijaitsee Rayongissa Hat Mae Rambhung piitsillä 50 metriä rannasta. Asunto on 70 m2 kaksio ensimmäisessä kerroksessa 32 kerroksisessa talossa. Parveke on uima-altaalle ja merelle päin. Asunto on juuri täydellisesti ja laadukkaasti remontoitu.
24h/ vartiointi,samoin henkilökunta, siivous ja pesulapalvelut ,kuntosali, pöytätennis, biljardipöytä, tennis- sekä koripallokenttä, sauna, uima-allas. 11 km pitkä hiekkaranta jossa ei kauppiaita eikä turistimassoja. 6 km päästä Pan Phen kylästä lähtevät lautat Koh Samet paratiisisaarelle. Käy lyhyet sekä pitempiaikaisetkin vuokralaiset, kunhan on luotettava ja pitää paikat kunnossa. 1 vk 220€/ 2vk 350€ / 3 vk 460€ / 1kk 550€
050 592 1665- EveliinaMartintytär
Hei, meitä kiinnostaa juuri tällainen rauhallinen paikka. Mistä lisäteitoja ja yhteystiedot??
- KeijoKapanen
Yksi tutun vinkkaama nettisivu on www.thaimaja.net. Kuulemma asiallinen varustelu, kun on skootteri ja nettiyhteydet.
Itse en ole tuolla käynyt, mutta Phuketin ja Krabin nähtyäni Hua Hin voisi olla seuraava kohde!- phäng kön pai
Noi pyydetyt hinnat ovat aika arvokkaita. Samalla hinnalla kun asustaa hotellissakin, ja huomattavasti edullisemmin. Tai sitten pitää olla populaa thailaiseen tapaan lattiat täynnä :)
- Tutkimusmatkailijat
phäng kön pai kirjoitti:
Noi pyydetyt hinnat ovat aika arvokkaita. Samalla hinnalla kun asustaa hotellissakin, ja huomattavasti edullisemmin. Tai sitten pitää olla populaa thailaiseen tapaan lattiat täynnä :)
Meillä on aviomiehen kanssa suunnitelmissa useamman kuukauden - puolen vuoden vuorotteluvapaa Thaimaassa ja aloin tässä alustavasti tutkailemaan vuokra-asuntotarjontaa. Tukikohtana olisi varmaan BKK tai esim. Rayong, suht lähellä BKK kuitenkin (ei Pattaya). Ei haeta luksusta, mutta keittiö pitää olla (eli ihan bambumaja ei käy) ja adsl-yhteys tai vastaava pitää olla jo tai ainakin helposti saatavilla, koska optiona on myös että työskentelisimme osa-aikaisesti Thaimaasta käsin. Kaikki muut asunnon aspektit, siis lisäneliöt, uima-altaat ja merenrannat on plussaa. :) Tässä ketjussa oli jo mielenkiintoisia vaihtoehtoja esillä, mutta jos lisää tulee niin kirjoitelkaa ihmeessä ketjuun lisää potentiaalisia asuntoja.
- Leena R.
Kannattaa kysellä ainakin http://www.phuketin-paratiisi-asunto.com :sta. Itse löysin sitä kautta kivan vuokra-asunnon Phuketista Patong-beachin läheltä. Kannattaa ottaa yhteyttä vaikka sivulla ei aina vuokrakohteita olekkaan. http://www.phuketin-paratiisi-asunto.com/myyntikohteet.html ihan kivan näkösiä ja hyvähintaisia myyntikohteita, jos joku sattuu innostumaan :)
- Raipe+Laura
Kiitos http://www.phuketin-paratiisi-asunto.com linkistä! Todella mielenkiintoisia kohteita..
- Ex-Vuokralainen
Itse löysin Thaiklupin kautta Suomalaisen firman http://www.dreamcatcherseventsandholidays.com/ jos ei heiltä löydy niin klupilla mainostaa muitakin luotettavan oloisia Suomalaisia asuntoja.
- ikävä-takaisin
Itse olin pidemmän tovin Mae Phimissä, rauhallisella seudulla yksityisalueella kattohuoneistossa, josta mahtava maisema merelle.., eikä edes ollut paha hinta varsinkin paikan ekslusiivisuuteen nähden - http://www.lomaasuntothaimaasta.fi. Vuokraaja oli hyvin avulias ja asuu itse samalla alueella suurimman osan vuodesta.
- kahskfj
Olen käyttänyt www.thaimaanvuokraasunnot.com ja ollut tosi tyytyväinen
- huh, huh,
Ompa pojalla hurjat hinnat!!!!
- winder
Tarve olisi kahden makuuhuoneen asunnolle thaimaasta, malesiasta, panamasta, costa ricasta tai vastaavasta paikasta vuodeksi alk helmik. 2013.
Tarjoa hinta jja kuvatietoineen: winder(at)luukku.com
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106