Outo-otus härkämies...

Ei ymmersta

Tapailin erästä härkämiestä lähes puoli vuotta. Olin (ja olen vieläkin)tosi rakastunut häneen.
Tavallaan hänkin vaikutti olevan tosi kiinnostunut minusta ja luulin että hänelläkin olisi ollut syvempiä tunteita minua kohtaan.

Hän kuitenkin metsästeli samaan aikaan useilla netin treffipalstoilla, mistä minä tietysti vedin herneet nenään kerta toisensa jälkeen, enkä tietenkään halunnut siinä tilanteessa mennä sänkyyn peuhaamaan, vaikka mieli teki.

Kun tapasimme ja olimme lähekkäin, minulla oli tosi hyvä olla ja ymmärsin, että hänellä myös. Aamulla sitten aina tapaamisemme jälkeen häneltä tuli viesti,jossa ilmoitti, että haluaa olla yksin ja että häntä ahdistaa meidän juttumme. Olin kerta toisensa jälkeen aivan romuna.

Loppujen lopuksi vain loukkasimme toisiamme jatkuvasti tieten tahtoen mustasukkaisuutta lietsoen. Hän sanoi, ettei halua kuulla minusta enää ikinä (oli tosin aikaisemminkin sanonut, kuten minäkin hänelle).Harkitusti vein itseltäni sydän verta vuotaen viimeisenkin toivon antamalla hänen erheellisesti ymmärtää, että olin ollut sängyssä toisen miehen kanssa.

En kadu, vaikka sattuu niin pirusti. En "suhdetta", enkä sitä, että vein itseltäni viimeisenkin toivon "suhteen" onnistumisesta. Aina ei riitä, että rakastaa.

4

1982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveileva

      Niin,härkämies...saa mitä haluaa mutta ei välttämättä ymmärrä kuinka asian kanssa tulisi edetä.Itse haikailen kohta vuosi sitten päättyneen suhteen perään,se oli tulista ja niin pullollaan rakkautta että olisi pitänyt ymmärtää ettei se kupla ikuisesti kestä sitä tunteiden määrää.. se alkoi hänen suunnaltaan vetäytymisenä ja puheina syvimmistä tunteista joihin minä en yht`äkkiä enää kuulunutkaan,kaikki oli tapahtunut hänelle liian nopeasti ja lyhyessä ajassa.. kertaakaan en hänen nähtensä itkenyt enkä perään ruikuttanut vaikka tuntui että sisuskalut on revitty ulos..pakko oli säilyttää edes hitunen ylpeyttä,jos halusin selvitä eteenpäin.. kaipaan häntä edelleen,tavallaan rakastankin mutta ehkä vain niitä kauniita muistoja...

      • niin tuttua..

        Näin tuntui minustakin pitkän aikaa erästä härkä-miestä kohtaan. Todella raastava tunne, kun puolet sydämestä rakastaa ja puolet vihaa. Eikä edes ota selvää kummalle tunteelle pitäisi valta antaa.
        Onneksi aika teki tehtävänsä ja päätti puolestani, kohtasin ihmisen jota rakastan koko sydämestäni. Ei, ei ole enää tilaa puolikkaille..
        Auttaa en voi, en sanoa mitään mistä löytyisi oikotie pois tuosta tilanteesta mutta toivon onnea Teille että löytäisitte jotain itsenne arvoista.


      • Nimetön
        niin tuttua.. kirjoitti:

        Näin tuntui minustakin pitkän aikaa erästä härkä-miestä kohtaan. Todella raastava tunne, kun puolet sydämestä rakastaa ja puolet vihaa. Eikä edes ota selvää kummalle tunteelle pitäisi valta antaa.
        Onneksi aika teki tehtävänsä ja päätti puolestani, kohtasin ihmisen jota rakastan koko sydämestäni. Ei, ei ole enää tilaa puolikkaille..
        Auttaa en voi, en sanoa mitään mistä löytyisi oikotie pois tuosta tilanteesta mutta toivon onnea Teille että löytäisitte jotain itsenne arvoista.

        Minun suhteeni Härkämieheen kesti 10 kk;tta.Meillä oli ensin etäsuhde,joka toimi hyvin.Tavattiin ehkä kerta kuussa,mutta kun muutin samaan kaupunkiin,alkoi suhde hiipua.Hän yhtäkkiä ilmoitti,että haluaa rauhassa miettiä,sovimmeko yhteen.Tätä en ymmärrä ollenkaan.Sexi pelasi todella hyvin,ainakaan sen puute ei saanut mieltä muuttumaan.Kysyin moneen kertaan mikä mättää,mutta hän ei suoraan suostunut kertomaan.Pyysin häntä olemaan rehellinen,mutta siihen hän ei pystynyt.Nyt olen itkenyt itseni uuvuksiin.Pyysin häntä ilmoittamaan,jos mieli muuttuu.Mietin,kannattaako odottaa turhaan.Mielestäni mies on raukkamainen,jos ei pysty suoraa sanomaan,et suhde on loppu.Kaipaan häntä niin .....


      • Näkyjen pitelijä
        Nimetön kirjoitti:

        Minun suhteeni Härkämieheen kesti 10 kk;tta.Meillä oli ensin etäsuhde,joka toimi hyvin.Tavattiin ehkä kerta kuussa,mutta kun muutin samaan kaupunkiin,alkoi suhde hiipua.Hän yhtäkkiä ilmoitti,että haluaa rauhassa miettiä,sovimmeko yhteen.Tätä en ymmärrä ollenkaan.Sexi pelasi todella hyvin,ainakaan sen puute ei saanut mieltä muuttumaan.Kysyin moneen kertaan mikä mättää,mutta hän ei suoraan suostunut kertomaan.Pyysin häntä olemaan rehellinen,mutta siihen hän ei pystynyt.Nyt olen itkenyt itseni uuvuksiin.Pyysin häntä ilmoittamaan,jos mieli muuttuu.Mietin,kannattaako odottaa turhaan.Mielestäni mies on raukkamainen,jos ei pysty suoraa sanomaan,et suhde on loppu.Kaipaan häntä niin .....

        Horoskooppimerkillä ei taida olla paljon väliä, jos mies on idootti... Turhahan tuollaisten jahkaajien ja pelimiesten perään on vinkua maailmassa, joka on miehiä täynnä. Hieman itsekunnioitusta, rakkaat siskot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe