Millaisethan mahdollisuudet olisi päästä enkun C:llä käännöstieteitä lukemaan? Jotain promillen tuhannesosan luokkaa ehkäpä. Yo:ssa vain jotenkin mokasin ja _hyvin_ pahasti, kun jännitti ja itketti. Taitoihini silti luotan.
Enkun käännös
2
650
Vastaukset
- Itku pois
Kehottaisin sinua luottamaan edelleenkin taitoihisi ja kipittämään sinne pääsykokeisiin. Olen ehtinyt itse jo valmistuakin, mutta jolleivät pitkät ja polveilevat pääsykokeet ole omista ajoistani muuttuneet aivan kamalasti, erinomaisilla taidoilla (koemateriaalin hallinta ja itse kielitaito) ja sopivuudella alalle kyllä pötkii pitkälle. :)
Eikös sinulla pitäisi olla tässä ennen seuraavia pääsykokeita vielä aikaa korottaakin arvosanaasi, jos se sinua niin huolestuttaa? - Supalol@u
Täh? Itketti? En ole kohdannut samanlaisia mielenhäiriöitä koetilanteessa. Kai itset tiedät parhaiten kuinka hyvä oikeasti olet. Mitä numeroita sait kursseista? Jos luotat taitoihisi mitä sitten kyselet täällä? Pääsykoetta ne katsovat eivätkä ylioppilastodistusta, vaikka siitä voi saada lisäpisteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710462
- 525060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281976
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131611Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta281093Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311041Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987