mulla on käytössä f-securen automaattisesti päivittyvä virustorjuntaohjelma, mutta tänään on tullut jo kahdeksan kertaa palomuurihälytys: 'tietomurtoyritys havaittu, sinit trojan. palomuuri on sallinut tämän tietoliikenteen.'
suoritin virustarkistuken ja se löysi viruksen ja sanoi, ettei voi puhdistaa, mutta voi uudelleennimetä, tein niin, mutta ilmoituksia tulee edelleen.
sitten katsoin f-securen asetuksia ja vaihdoin palomuuriasetuksia kohdassa 'tietomurtojen esto'. siellä oli pelkkä 'kirjaa' rastitettuna, nyt on 'estä ja kirjaa'.
pitäiskö tän ratkaista ongelma vai mitä hittoa teen? en tajua tietokoneista mitään, mutta trojan sinit vaikuttaa googlauksen perusteella inhottavalta.
palomuurin asetukset
sinit trojan
2
384
Vastaukset
- Joo..
Löydy oletusasetuksia kuten Nortonista ?
Oletusasetuksilla pärjää normaalisti eikä tule laitettua mitään virheellistä toimintoa ainakaan päälle.. - resetointi
Koneelleni tuli aikoinaan kolmen päivän aikana 36000 hyökkäystä, vaikka F-Securen piti olla kunnossa. Joku puhui troijalaisen silmukasta. F-Securen tuesta käskivät resetoida F-securen fsbwreset-ohjelmanpätkällä, jotta sain jumiutuneet viruspäivitykset onnistumaan. Sen jälkeen toimi, eikä hyökkäyksiä ole tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793