Onko HANX -kuteet sutta vai superia?

Hankkiako HANX?

Löytyykö käyttäjäkokemuksia? Siis kestävyys ja vedenpitävyys ennenkaikkea.

61

17788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      ei löytynyt kumpaakaan

    • perusteella

      mitä meille on vuosien varrella ostettu, sanoisin että ennen laatu ja kestävyys oli parempaa kuin nykyään.. menneen kesän hankinnat on olleet täysiä susia ja edellisten vuosien hankinnat ihan hintansa väärtejä... nykyään ajovarusteita katsellessa jää Hanx kyllä kokonaan varteen otettavien valintojen ulkopuolelle :(

      • Anonyymi

        Mulla nahkahousut ja takki, muuten hyvät mutta takissa ei ole tuulisuojaa vetoketjun päällä, muuten lämmin kylmällä ilmalla mutta vetoketjun läpi tuuli puhaltaa !


    • kurahaalareita

      Pelkkiä toppapukuja, joista puuttuu se toppaosa!
      En suosittele hankkimaan!

    • ovat ainakin

      mulla toimineet ja kestäneet.Nahkatakki ja tekstiilihousut.

      • hyvin toimii

        En ole koskaan kastunut, kalvo tektiili asulla, myös todella lämmin ja mukava päällä. En ymmärrä moisia kirjoittelua, ovat mielestäni laadukkaita asusteita.


    • joka ajoasusta

      kommentit yleensä, siis samasta merkistä, tosi hyvä tai tosi huono, eli ota näistä selvää. Kyllä hanxin ajoasusteet ovat edelleen laadukkaita ja kotimaisia.Viime kesän reissuilla ,sateessa ja auringossa testattu asu toimi moitteettomasti. Voihan joku uusavuton esim pestä asun pilalle, liian kuuma vesi ,linkous ja huuhteluaine pilaa kankaan/kalvon varmasti.

      • näinköhän..

        "Kyllä hanxin ajoasusteet ovat edelleen laadukkaita ja kotimaisia". Mitähän se kotimaisuus tässä yhteydessä tarkoittaa ?


      • Hugo Boss
        näinköhän.. kirjoitti:

        "Kyllä hanxin ajoasusteet ovat edelleen laadukkaita ja kotimaisia". Mitähän se kotimaisuus tässä yhteydessä tarkoittaa ?

        asujen koot on mitoitettu meikäläisten vartalolle.

        Voit siellä teettää vaikka mittatilauspuvun.


      • ei enää

        Taitaa olla aika pitkällä "itä-Suomessa" tekopaikka nykyään.. Ennen oli hinta/laatusuhteeltaan asiallisia, mutta seuraavaa asua en enää osta ko.paikasta!


      • possi
        Hugo Boss kirjoitti:

        asujen koot on mitoitettu meikäläisten vartalolle.

        Voit siellä teettää vaikka mittatilauspuvun.

        Mittatilauspuvun pystyy ehkä vielä jotenkuten Suomessakin tekemään, mutta yleensä muut myyjät kyllä teettävät vaatteensa Aasiassa.


      • hanxin puku

        itsellä hanxin ,sekä rukan asuja. Itse pidän molemmista, enkä osaisi niitä laittaa paremmuus järjestykseen. Siitä missä tehdään, ei itselläni tietoo, aasiaa kuitenkin epäilen.


      • hoi
        hanxin puku kirjoitti:

        itsellä hanxin ,sekä rukan asuja. Itse pidän molemmista, enkä osaisi niitä laittaa paremmuus järjestykseen. Siitä missä tehdään, ei itselläni tietoo, aasiaa kuitenkin epäilen.

        Olen käyttänyt kaksi kesää hanxin ajopukua ja ollut erittäin tyytyväinen. Hyvin pitänyt kuivana ja tarkenee viileämmilläkin keleillä.


      • Tyydyväinen
        hanxin puku kirjoitti:

        itsellä hanxin ,sekä rukan asuja. Itse pidän molemmista, enkä osaisi niitä laittaa paremmuus järjestykseen. Siitä missä tehdään, ei itselläni tietoo, aasiaa kuitenkin epäilen.

        Olen ollut erittäin tyytyväinen keväällä hankkimaani Hanxin pukuun. Toki kokemus on vain yhdeltä kesältä mutta kuivana on pysytty.
        Eikä ole muuten Aasiassa tehty. Omin silmin näin, kun ompelivat pukuja Leppävirralla siellä tehtaanmyymälän yhteydessä olevassa hallissa.


      • tarkottaa
        näinköhän.. kirjoitti:

        "Kyllä hanxin ajoasusteet ovat edelleen laadukkaita ja kotimaisia". Mitähän se kotimaisuus tässä yhteydessä tarkoittaa ?

        sitä, että tekevät nää suomessa, siellä Oravikoskella.


      • tekevät
        tarkottaa kirjoitti:

        sitä, että tekevät nää suomessa, siellä Oravikoskella.

        Ei noilla hinnoilla pysty tekemään..


      • Tyydyväinen
        tekevät kirjoitti:

        Ei noilla hinnoilla pysty tekemään..

        Olen ollut erittäin tyytyväinen keväällä hankkimaani Hanxin pukuun. Toki kokemus on vain yhdeltä kesältä mutta kuivana on pysytty.
        Eikä ole muuten Aasiassa tehty. Omin silmin näin nyt syyskuussa, kun ompelivat pukuja Leppävirralla siellä tehtaanmyymälän yhteydessä olevassa hallissa.


      • puhelin käteen ja
        tekevät kirjoitti:

        Ei noilla hinnoilla pysty tekemään..

        soita sinne, tai mene vaikka käymään, niin ei tarvitse arvailla.


      • on sitten
        Tyydyväinen kirjoitti:

        Olen ollut erittäin tyytyväinen keväällä hankkimaani Hanxin pukuun. Toki kokemus on vain yhdeltä kesältä mutta kuivana on pysytty.
        Eikä ole muuten Aasiassa tehty. Omin silmin näin nyt syyskuussa, kun ompelivat pukuja Leppävirralla siellä tehtaanmyymälän yhteydessä olevassa hallissa.

        "Made in Finland"- ja Joutsenlippumerkit ?


      • en ole
        Tyydyväinen kirjoitti:

        Olen ollut erittäin tyytyväinen keväällä hankkimaani Hanxin pukuun. Toki kokemus on vain yhdeltä kesältä mutta kuivana on pysytty.
        Eikä ole muuten Aasiassa tehty. Omin silmin näin, kun ompelivat pukuja Leppävirralla siellä tehtaanmyymälän yhteydessä olevassa hallissa.

        käynyt siellä enkä ostanut niiden vaatteita, niin onko sinun puvussasi merkintä, että se on suomalaista työtä ? Kotimaisen työn osuutta usein liioitellaan - myös väärin perustein.


      • Mitä sen pitää tarkoittaa?
        näinköhän.. kirjoitti:

        "Kyllä hanxin ajoasusteet ovat edelleen laadukkaita ja kotimaisia". Mitähän se kotimaisuus tässä yhteydessä tarkoittaa ?

        Mitä sen kotimaisuuden pitää tarkoittaa? Kovaa hintaa vai mitä?


      • Miksi kotimainen on kalliimpi?
        tekevät kirjoitti:

        Ei noilla hinnoilla pysty tekemään..

        Miksi suomalainen on kalliimpi eihän Nokian puhelinkaan ole kallimmpi, kuin muut?
        Taitaa olla vielä mp-vermeiden hinnoissa ilmaa mukana. Kypärätkin maksavat 30-50 % enemmän kuin muissa EU-maissa, samoin varaosat, renkaat jne.
        Odotellaan, niin EU-hinnat tulevat Euromerkkien mukana tänne Suomeenkin.Mutta arvostan eniten läheltä saatavaa palvelua ja tuotetukea sekä aitoja raaka-aineita.


      • Ompelijana ollut lähihoitaja
        en ole kirjoitti:

        käynyt siellä enkä ostanut niiden vaatteita, niin onko sinun puvussasi merkintä, että se on suomalaista työtä ? Kotimaisen työn osuutta usein liioitellaan - myös väärin perustein.

        Olen saanut ompelijan koulutuksen ja pidin työstäni. Työpaikka meni Eestiin 1990-luvulla, koska kukaan ei halunnut ostaa suomalaista työtä.
        Nyt ei taida enää moni ompelija työllistyä Suomessa, koska ei ole ostajia eikä "hullun rokeita " yrittäjiä. Olen jo tottunut uuteen ammattiin, mutta toivon että joku ompelimo toimisi edes "hätävarana" Suomessa. Eli tukekaa ja ostakaa edes jotain suomalaisten tekemää. Ei ole varmaankaa halvempaa eikä kaikille "sopivaa", mutta on siinä sitä jotain....


      • mainostetaan..
        Mitä sen pitää tarkoittaa? kirjoitti:

        Mitä sen kotimaisuuden pitää tarkoittaa? Kovaa hintaa vai mitä?

        Ei välttämättä sitäkään, osa Rukankin mallistosta tehtäneen Aasiassa /Portugalissa - ja on silti kallis. Kävin yhdessä Hanx kaupassa katsomassa, ja taisi suurin osa olla muualla kuin Oravinkoskella tehtyjä, vaikka henkarit olivatkin "Made in Finland". Itse tuotelapuissa ei Suomen sanaa, mutta taitaa mennä vientiin...


      • Onko oikeaa hintaa?
        Miksi kotimainen on kalliimpi? kirjoitti:

        Miksi suomalainen on kalliimpi eihän Nokian puhelinkaan ole kallimmpi, kuin muut?
        Taitaa olla vielä mp-vermeiden hinnoissa ilmaa mukana. Kypärätkin maksavat 30-50 % enemmän kuin muissa EU-maissa, samoin varaosat, renkaat jne.
        Odotellaan, niin EU-hinnat tulevat Euromerkkien mukana tänne Suomeenkin.Mutta arvostan eniten läheltä saatavaa palvelua ja tuotetukea sekä aitoja raaka-aineita.

        Onko asulla oikeaa hintyaa? Eihän taulullakaa ole? Kai se tilanne ratkaisee. Jos on mukavan tuntuinen tuote, mukavan tuntuinen myyjä, mukavan tuntuinen yritys , niin silloin on mukva ostaa! Vai?


      • kilpaillaankin
        Ompelijana ollut lähihoitaja kirjoitti:

        Olen saanut ompelijan koulutuksen ja pidin työstäni. Työpaikka meni Eestiin 1990-luvulla, koska kukaan ei halunnut ostaa suomalaista työtä.
        Nyt ei taida enää moni ompelija työllistyä Suomessa, koska ei ole ostajia eikä "hullun rokeita " yrittäjiä. Olen jo tottunut uuteen ammattiin, mutta toivon että joku ompelimo toimisi edes "hätävarana" Suomessa. Eli tukekaa ja ostakaa edes jotain suomalaisten tekemää. Ei ole varmaankaa halvempaa eikä kaikille "sopivaa", mutta on siinä sitä jotain....

        Pakistanin kanssa, yksi esimerkki tuotteista monien joukosta on http://www.belpak.com.pk


      • ostajalla on rahat ja päätt...
        kilpaillaankin kirjoitti:

        Pakistanin kanssa, yksi esimerkki tuotteista monien joukosta on http://www.belpak.com.pk

        Moottoripyöräily on, niin uusi harrastus Suomessa, että ei me olla vielä edes kaikkia merkkejä nähtykään. Mutta Hanx merkkinä näyttää herättävän ainakin keskustelua. on varmaankin mielenkiintoinen merkki, kun näin paljon aiheuttaa keskustelua. Ainakin asuja näkyy paljon liikenteessä. On varmaankin myös monenlaista tarjontaa, kun näkyy olevan eri ikaisillä käyttäjillä. Täytyykin poiketa myymälässä katselemassa niiden tarjontaa.


      • Saa, jos osaa pyytää

        Kyllä ovat toimineet vuosien mittaan mainiosti.
        Mulla kaikki ajoasut Hanxiä, eikä kyllä ole merkin vaihto edes näköpiirissä.
        Ja saa sellaista mitä haluaa.Isona rohjona ongelmana ollut pituus, leveys ja istuvuus.
        Olen saanut kamppeet aina itselleni mittatilauksena ilman saatananmoisia lisäkustannuksia, sitäpaitsi nopeasti. Hanxillä ovat mielissään kun käyttäjät kertovat tarpeistaan ja kehitysideoistaan. Parhaimmillaan
        muutokset tehty pukukopissa odottaessa ja SUOMALAISTEN ompelijoiden toimesta.On silläkin merkityksensä.
        Hanxin idea myydä tuotteensa omissa liikkeissään messuilla, ym ei tosiaan tarkoita sitä , että tavara olisi paskaa.Päinvastoin, paskahan on helpompi sälyttää muiden myytäväksi! Kun itte myy, melkein face to face, joutuu laadustaan vastaamaan suoraan asiakkaalle.
        Hanxin Raatikainen on yksi reiluimmista jätkistä
        näillä markkinoilla, vastaa taatusti myös virheistään.
        terveisiä oravikoskelle vaan!!


      • TiSaVa
        Miksi kotimainen on kalliimpi? kirjoitti:

        Miksi suomalainen on kalliimpi eihän Nokian puhelinkaan ole kallimmpi, kuin muut?
        Taitaa olla vielä mp-vermeiden hinnoissa ilmaa mukana. Kypärätkin maksavat 30-50 % enemmän kuin muissa EU-maissa, samoin varaosat, renkaat jne.
        Odotellaan, niin EU-hinnat tulevat Euromerkkien mukana tänne Suomeenkin.Mutta arvostan eniten läheltä saatavaa palvelua ja tuotetukea sekä aitoja raaka-aineita.

        Mikään ei estä perustamasta myymälää mp-varusteiden yms. myyntiin.
        Siitä vaan myymään 30-50% halvemmalla, kuin muut alan liikkeet - ilmat pois hinnoista!

        Kerro sitten miten sujui - ennen konkurssia...


    • toimeen tulee

      kyllä hyvin. Ei ole vesi tullut läpi. Omassa puvussa kauluksen tarra ei tahdo pysyä kiinni kahden kauden jälkeen. Muuten on pysynyt hyvänä, saumat ei repsota ja muutenkin on kuosissa pysynyt. Seuraavaksi ehkä kokeilen jotain muuta valmistajaa. Rukka vain maksaa niin vietävästi..

      • vaihdata tarra

        On kotimaisella toimijalla ainakin parempi takuuhuolto, kuin kaukaasiasta lähetetyillä. Eihän se tarran huonous ole ompelimon vika vaan tarrantekijän, mutta kai ne sen vaihtaa parempaan. Valita ja korjauta älä turhaan osta uutta. Pitäikäisyys on sitä oikeaa Ekoa ja kestävää kehitystä.


    • jokakelillä

      Eilen sadetta, poutaa ,sadetta ja lämpöä 12-8 matkatessani turusta kuopioon ja takaisin. Hyvin hanxin puku piti veden ulkopuolella ja lämmon sisällä. Itse pitkiä matkoja kulkiessani, voin suositella hanxin asuja koska hinta/laatu kohdallaan.

    • eri hintaisia löytyy

      Hanxilta löytyi minunkin kukkarolle sopivat vermeet eli hinnakkaampi itselle ja harvemmin pyörän kyydissä olevalle kaverille halvempi.
      Mutta kannattaa huomioida, että halvemmat eivät ole niin hengittäviä. Toisaalta itselläni on myös nahka-asut cruisailuun ja hankin ehkä vielä yhden asun, joka on todella hengittävä ja tarkoitettu kuivalle kelille.

    • Ainakin minulle superia

      Muista, että tuotemerkkejä on markkinoilla noin sata. Hanx on minulle superia ja toiselle ei. Pyörämerkkejäkin on kymmeniä ja merkkine sisällä kymmeniä malleja ja värejä. Ja aina löytyy kaikille käyttäjä. Eli Älä kuuntele yhtä mielipidettä vaan kokeille erilaisia, vaikkapa kaverilta. Nyt on ostajan markkinat ja sinullahan ne eurot on älä luovu niistä turhan helposti. Arvioi itse ja tee siten päätös.

    • fgnsgssa

      Ostin keväällä Hanx:lta nahkatakin!Lähi
      gruisailuun.Tyytyväinen oon tuotteeseen!

    • Hankkiako Hanx?

      Ainakin kaulaosa vaikuttaa löysältä Vesi ilmeiseti tulee sisään ja ilmavirta? Vai onko näin? Myös vyötärö tuntuu olevan aika löysä? Nouseeko ylös ja vetääkä/ tuuleeko puvun sisään?

      Nämä nyt on siis vain kylmätyypit eli puku päälle kaupassa ja pällistelyä eri asennoissa peilin edessä.

      OLENKO VÄÄRÄSSÄ?

      • kaikilla merkeillä

        Kokeile eri malleja. Jokaisella merkillä on useita malleja. Itselläni on paksukaula ja tykkään löysästä nahkapukumaisesta kaula-aukosta. Kaulaaukon muoto riippuu myös kypärän helman tiivistyksestä. Sovita asu kypärän kanssa. Huomioi myös kaulasuojan/kaulurin käyttö. Kelkkapuvun kaula-aukko on asia erikseen ( lumipölly ja kylmempi viima)


      • löytyy sinulle

        hyvä ajoasu hanxilta, kun kokeilet sen tyyppistä asua, missä kertomasi "ongelma " ei ole ongelma. Jokaiselle motoristille, ja joka keliin löytyy kyllä asu hanxilta, mallejahan on paljon, siis hanxin myymälässä.


      • arv1

        Takki pysyy hyvin paikallaan, ja tiukan paikan tullen tai pitkääpitkää matkaa tehden saa takin ja housut vetoketjulla selästä kiinni, jolloin se vähäinenkin vedon tunne selässä katoaa. Kaula-aukko on melko väljä (olen kai kuikelo) ja kaulurin tarra on huono. Vaihtamalla tarran siitä voisi tulla melko mukava. Ja matalalle ulottuva kypärähuppu säästää kaula-aukosta sisäänrynnivältä ilmalta. Ihan mukava puku, hyvät säädöt joka puolelle.
        Ai niin, kaula-aukosta ei ole vettä sisään tullut, kypärän leukaosa tulee siihen päälle.


    • krimi-naali

      keväällä metro-camo kuvioiset ns. vedenpitävät ajohousut itselle ja mustat vastaavat meidän kevari-ikäiselle, molemmista tulee kivasti vesi läpi... Eikä ole pesemällä tms. pilattu kalvoja. Täytyy tietysti katsoa sen verran peiliin että pitäis jo tämän ikäisenä tajuta ettei halpaa ja hyvää saa samaan pakettiin. Jos et vielä kerinny tuhlaamaan rahojas kyseisiin tuotteisiin, niin kehottaisin suuntaamaan mielenkiinnon johonkin muuhun merkkiin.

      • ole olemassa

        Nimittäin täysin vedenpitäviä ja kuitenkin siedettäviä ajokamoja. Aina jossain kohtaa tehdään kompromissi.

        Tuotteen esitteessä mainitaan aina mistä materiaalista se on valmistettu ja käytetyn 'kalvon' perusteella voi jo päätellä minkälainen on tuotteen vedesietokyky ja hengittävyys. Sillä ei ole kovinkaan paljoa merkitystä kuka palaset kursii kasaan. Tosin hintaan sillä tuntuu olevan erittäin suuri vaikutus.

        Itse teen kompromissin hinnan, turvallisuuden ja mukavuuden painotuksella. Ja mukavuus nimenomaan lähinnä kuivalle kelille. Minulle moottoripyöräily on puhtaasti pelkkä harrastus joten kaatosateeseen ei ole pakko lähteä ja tarvittaessa matkan voi aina keskeyttää ja mennä sateensuojaan. Pientä tihkusadetta taas kestää puku kuin puku.


      • Takuu varmaankin on?

        Mikset reklamoi tehtaalle. Olisi hauskaa tietää mistä koneilta nämä turhanpäiväiset mustamaalaalmiset tulee? Itse ainakin olen saanut hyvää palvelua kaikilta merkeiltä ja olen myös valittanut myyjälle.


      • camohousut

        camo housuissa oli kolmenlaista mallia. Halvimmat eivät ole kalvolliset. Muut on.


      • tehtaalle
        Takuu varmaankin on? kirjoitti:

        Mikset reklamoi tehtaalle. Olisi hauskaa tietää mistä koneilta nämä turhanpäiväiset mustamaalaalmiset tulee? Itse ainakin olen saanut hyvää palvelua kaikilta merkeiltä ja olen myös valittanut myyjälle.

        ajohousuista, jotka antoivat veden sisään n. 10:ssä minuutissa. Mitään vastausta en ole saanut sähköpostiini.... saa nähdä tuleeko vastausta tämän suven aikana... Eli, pitänee mennä ostamaan housut jotka pitävät veden ulkona.
        ( ei ole mukava ajella pallit sinisenä ja märkinä)

        Kieltämättä, Hanx asusteet ovat ollet lämpimiä ja mukavia päällä...mutta...mutta... Meitä on olemassa ihan oikeitakin motoristeja, jotka ajavat myöskin vesisateella (enkä tarkoita sinua Takuu varmaankin on? ;)) )


    • Hanxin takki myynnissssäääää

      Olis ylimääräsenä hanxin takki. aivan uusi liput ja laput kiinni takissa. Ovh.299e tarjotkaa jotain?
      Koko Reilu L. Itse 176/65 ja vielä reilusti kasvuvaraa esim. ollut kaverillani päällä joka on n.100kg ja meni vielä aika vaivatta päälle

      • mistä ostettu

        tarjotaan 150 euroa.


      • Jppppp
        mistä ostettu kirjoitti:

        tarjotaan 150 euroa.

        Kuittia ei ole mutta aivan käyttämätön ja virheetön takki siis kyseessä. Ostettu kärkkäiseltä ja hintalaput sun muut laput on kiinni takissa. ja kuvia saa mailiin. 150e toimituskulut niin takki lähtee. laita viestiä suoraan [email protected] niin saahaa hommat eteneen.


    • haraldi

      Eli joulupukki toi koreteksi kengät ja ajokausi mitätön alkoi toukokuussa ja elokuussa kävin kenkiä näyttää ajokilometrit oli noin vajaa 1000km ja kengän saumat auki eikä mitään takuuta ELI EN OSTA SIELTÄ ENÄÄN MITÄÄN ... Ei auttanut mitään vaikka mainitsin kuuluvani paikalliseen moottoripyörä kerhoon että mainitsen sielläkin asiasta että katsoo mistä ostaa ja mitä.

      • voivoi 

        Eioikeinolesinullahallussatämäkirjoitustaitokaanjatuskinonmikäänmuukaantaitojotentodistelusivaluukyllätäysinhukkaanjasitäpaitsitosimotoristinkausialkaahetikunensimmäisetpälvetpaljastuvatlumenaltajotensiltäkinosinkirjoituksesihaiseepahastijatarkoituksesionkinvainvittuilla.


      • käymään...

        Paikkakuntasi kuluttaja-asiamiehen luona, eiköhän ala asia selvitä.


      • Kannatttaa selvittää takuut
        käymään... kirjoitti:

        Paikkakuntasi kuluttaja-asiamiehen luona, eiköhän ala asia selvitä.

        Hyvä idea. Takuuajat kannattaa aina selvittää ja mitä oikeuksia kuluttajalla on eli mitä takuuseen kuuluu. Normaali kuluminen ei taida kuulua takuuseen.
        Oikeudet ja myös velvollisuudet on aina hyvä tietää.


      • kuin...
        Kannatttaa selvittää takuut kirjoitti:

        Hyvä idea. Takuuajat kannattaa aina selvittää ja mitä oikeuksia kuluttajalla on eli mitä takuuseen kuuluu. Normaali kuluminen ei taida kuulua takuuseen.
        Oikeudet ja myös velvollisuudet on aina hyvä tietää.

        Ajokengän on kestettävä enemmän kuin puolet ajokautta. Jos ne kesässä menevät rikki, niin kyllä ne silloin ovat ala-arvoisia.


      • ufhuhu
        kuin... kirjoitti:

        Ajokengän on kestettävä enemmän kuin puolet ajokautta. Jos ne kesässä menevät rikki, niin kyllä ne silloin ovat ala-arvoisia.

        Ostin joskus 65 000km sitte Kankaanpäästä sopii Suomalaiseen jalkaan makso alle 70€ pitää vettä on kustom tyyliset mutt nyt yllättäen toisesta pohja puhki täytyy mennä vaihtaan uusiin...
        Rukan air tex puvussa on kaikki sisäpuolen vetskarit ja napit menny vaihtoon het alkuunsa ihan pilipali vetskareita... kummiset kaatumasuojat kans perstuu käsiin.. vetskarin riippu lukot on kulunu ilmavirras huitsin nevadaan...mut Shuberttin avattava kypärä se on hyvä uudet pleksit vaan maksaa maltaita...


    • Kerralla opiksi

      Asuista en tiedä mutta ostin viime keväänä Hanxin kalvolliset kesähanskat. Pidin kerran 15 ast. lämpötilassa varttitunnin, sitten oli pakko vaihtaa pois kun kädet oli likomärät, kuin kumihanaskat olisi ollut kädessä. Kokemusta mp-varusteita on yli 15 vuoden ajalta. Nämä olivat surkein ostokseni tällä saralla.

      • aineenvaihdunta

        on niin moninaista.

        Mistäpä ne siellä Hanxilla tietäisivät varautua siihen että joku kusee käsillänsä.

        Et ole ajatellut sirkusuralle lähteä?

        Tai voihan se olla että ne on Hanxilla keksineet uuden vedentuotantosysteemin. Sillä voisi olla markkinoita vaikka Nok.. siis Pirkanmaan alueella.


      • Piällysmies
        aineenvaihdunta kirjoitti:

        on niin moninaista.

        Mistäpä ne siellä Hanxilla tietäisivät varautua siihen että joku kusee käsillänsä.

        Et ole ajatellut sirkusuralle lähteä?

        Tai voihan se olla että ne on Hanxilla keksineet uuden vedentuotantosysteemin. Sillä voisi olla markkinoita vaikka Nok.. siis Pirkanmaan alueella.

        kusta vastaavasti päässä! Ihan asiallinen kommentti hanskakokemuksesta.


      • Hanx käteen
        Piällysmies kirjoitti:

        kusta vastaavasti päässä! Ihan asiallinen kommentti hanskakokemuksesta.

        Pelkkää paskaa koko Hanx


      • Vt Shadow

        ostettu puku meni takuukorjaukseen n. 2kk:n jälkeen, kun alkoivat saumat ratkeilemaan sisältä ja päästi veden jo muutaman minuutin päästä sisälle (takuu 2v.) Nyt tänä kesänä sama veden tulo housuihin toistui sekä polvisuojat eivät pysyneet paikoillaan.
        Pieni pyöräily Oravikoskelle ja aivan asiallisen keskustelun jälkeen sain valita uudet housut puoleen hintaan hyllystä. Vanhat olisin saanut pitää itselläni, mutta jätin ne sinne liikkeeseen.
        Kaiken kaikkiaan, vaikka alku oli hiukan takkuista Haxin puvulla, niin nämä uudet housut tuntuvat jalassa jo aivan toisenlaislta, kuin mitä olivat entiset. Lämmön pito on uusissa huomattavasti parempaa ja muutenkin tuntuvat kevyemmilä.

        Kiitos pitää antaa Hanxin tytöille Oravikoskelle, asiani asiaalisesta hoidosta.
        P.S. Toivottavasti kehitysideani tulee ajopaitaan...


      • Hanx-tyttö
        Vt Shadow kirjoitti:

        ostettu puku meni takuukorjaukseen n. 2kk:n jälkeen, kun alkoivat saumat ratkeilemaan sisältä ja päästi veden jo muutaman minuutin päästä sisälle (takuu 2v.) Nyt tänä kesänä sama veden tulo housuihin toistui sekä polvisuojat eivät pysyneet paikoillaan.
        Pieni pyöräily Oravikoskelle ja aivan asiallisen keskustelun jälkeen sain valita uudet housut puoleen hintaan hyllystä. Vanhat olisin saanut pitää itselläni, mutta jätin ne sinne liikkeeseen.
        Kaiken kaikkiaan, vaikka alku oli hiukan takkuista Haxin puvulla, niin nämä uudet housut tuntuvat jalassa jo aivan toisenlaislta, kuin mitä olivat entiset. Lämmön pito on uusissa huomattavasti parempaa ja muutenkin tuntuvat kevyemmilä.

        Kiitos pitää antaa Hanxin tytöille Oravikoskelle, asiani asiaalisesta hoidosta.
        P.S. Toivottavasti kehitysideani tulee ajopaitaan...

        Eräs nimerkki kertoi etteivät vedenpitävät housut pitäneetkään vettä - kyseessä saattaa olla halpa housumallimme Halifax, jota saa camokuvioisena ja joka ei ole vedenpitävä. Tämä on kerrottu myymälöissämme selvästi, mutta aina välillä joku kuitenkin kuvittelee näiden pitävän vettä. Tällaisessa tapauksessa vika ei ole myyjässä tai laadussa, tietenkään.

        Kaikenlaisissa pettymystilanteissa kehotan kääntymään lähimmän Hanx-myymälän puoleen, jotta asia selkiäisi. Puhelinnumerot myymälöihin löydätte nettisivuiltamme.

        T: Hanx-myymälässa töissä


    • Anonyymi

      Eipä isolle miehelle löydy muilta vastaavaa tuotetta samaan hintaan. Mitoitus on suomalainen että otat xxl niin se on eikä kun esim richan mitotus.

      • Anonyymi

        Olin joskus kauan aikaa sitten Hanxin asiakas,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe