Syntyvätkö islamilaisten maiden kakarat kivi kourassa? Vai äitikö heille sen uhittelun opettaa? Kivittämisestä on lyhyt matka pommi-iskuihin. On se islam todella synkkä, pimeä, alkukantainen, perverssi, vaarallinen, ruma, inhottava, varottava, lopetettava oppi. Porukat elävät kivikautta ja yrittävät maailmanvalloitusta.
Lapset kivi kourassa
5
446
Vastaukset
- erään muslimin
kirjoitus lapsuutensa islamilaisesta kasvuympäristöstä.
- syntyvät.
Musliminaisilla ovat sappikivet kansantautina, koska syövät niin paljon kivellisiä hedelmiä.
Muslimipoikalapset ottavat sappikiven matkamuistoksi kouraansa lähtiessään kohdusta maailmaan... outoja päätelmiä.
- Synny.
Kivi kourassa,silti kivi kyllä lentää helposti
meidän "vääräuskoisten"perään,en tiedä mistä
ovat moisen oppineet.Eivät ole vielä edes kovin
isoja nämä heitteliät. - Karim (Kai)
Se niistä tekee mitä ne on. Ei uskonto.
Ristiretket oli että tajuaisitte tämän eron uskonnon,kulttuurin ja toimeenpanon välillä.
Mutta kun ei.
SAATANAN TUNARIT
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191