Syntyvätkö islamilaisten maiden kakarat kivi kourassa? Vai äitikö heille sen uhittelun opettaa? Kivittämisestä on lyhyt matka pommi-iskuihin. On se islam todella synkkä, pimeä, alkukantainen, perverssi, vaarallinen, ruma, inhottava, varottava, lopetettava oppi. Porukat elävät kivikautta ja yrittävät maailmanvalloitusta.
Lapset kivi kourassa
5
446
Vastaukset
- erään muslimin
kirjoitus lapsuutensa islamilaisesta kasvuympäristöstä.
- syntyvät.
Musliminaisilla ovat sappikivet kansantautina, koska syövät niin paljon kivellisiä hedelmiä.
Muslimipoikalapset ottavat sappikiven matkamuistoksi kouraansa lähtiessään kohdusta maailmaan... outoja päätelmiä.
- Synny.
Kivi kourassa,silti kivi kyllä lentää helposti
meidän "vääräuskoisten"perään,en tiedä mistä
ovat moisen oppineet.Eivät ole vielä edes kovin
isoja nämä heitteliät. - Karim (Kai)
Se niistä tekee mitä ne on. Ei uskonto.
Ristiretket oli että tajuaisitte tämän eron uskonnon,kulttuurin ja toimeenpanon välillä.
Mutta kun ei.
SAATANAN TUNARIT
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197