sanokaas nyt mikä tässä hommassa ei toimi, minulla ei ole langatonta verkkokorttia jotenka kanavasta se ei ole kiinni. operaattorini on elisa ja modeemina thomson.
hallinta asetukset olen haravoinut ja asettanut ne factorille (oletus) mutta netti pätkii silti. linjat olen mitannut ja arvoksi saan arvon joka täsmää eliisan arvoihin.
modeemini olen pinganut ja isäntä vastaa neljästi. verkkokortin pingaus onnistuu myös, mutta vain MAC. pohjaisella osoitteella.
ATK:asentaja kävi ja hän sanoi että vikaa voi olla virtalähteessä joka muuntaa elektrodit anodeiksi ja katodeiksi.
kaapeli pätkii
4
554
Vastaukset
- luigi
tarkista ennen kun rupeat vaihtamaan koneen virtalähdettä että TCP/IP protokolla on käytössä.
sillä moni internet toimimattomuus johtuu juuri tuosta, tarkista myös virustorjunta ohjelmistostasi (f-secure) ettei palomuuri estä IP liikennettä.- veijalainen
TCP/IP: jos se ei ole käytössä niin silloin ei pelaa koko netti, se ei vaikuta mitenkään pätkimiseen.
samoin on palomuurin kanssa, sekin estää täysin tai ei ollenkaan, mutta se ei aiheuta pätkimistä.
- bryan malone
ennen itse virtalähteen vaihtoa on syytä tarkistaa virtalähteestä koneen eri osiin tulevat johdot. niissä on sellainen klemmari systeemi.
eli avaat koneen ja tarkistat että kaikki johdot ovat kiinni klemmarissa.
tämän osaa tehdä vaikka ei olisikaan sähkömies.- nimimerkki
avasin koneen taka panelin ja huomasin että klemmarilla varustettu johto nippu ei ollut sen kuuluvalla paikalla kunnolla kiinni. laitoin sen nyt kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354239Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2131364- 301083
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871058Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461030Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62984