Hei, olen varaamassa matkaa touko-kesäkuulle ja toivoisin kommentteja Geranista ja hotelli Vagia Maresta? Ja millainen ranta on? Syvä, matala, kivikkoinen? Meillä lapset 5,14 ja 16, ja tykkäävät toki uida, kuten nyt oletettavasti kaikki rantalomailijat, mutta hyvä ranta on se ratkaiseva tekijä. Onko Agia Marinan rannat paremmat? Tällä hetkellä toinen vaihtoehtoni oli Agia Marinan Kambos Village? Kokemuksia sieltä?
Kiittelen jo etukäteen.
Hotelli Vagia Mare
1
1275
Vastaukset
- elokuussa 2006
Ehkä jo ensi kesän matka on jo varattu, mutta vastaanpa silti jos joku muukin haluaa tietää jotain ko. huoneistohotellista. Itse olin siellä elokuussa 2006 ja tykkäsin kyllä huoneistosta.Oli viihtyisää :) Hotellialueella oli ns. pieniä taloja, joissa jokaisessa oli noin neljä huoneistoa. Oli omat terassit, joiden kautta sisälle pääsi. Peruskeittiötarvikkeet löytyi ja siivouksesta huolehdittiin. Lapsille löytyi yksi leikkipaikka ja sitten oli matala allas. Allasalue ei ollut hirveän iso, mutta sieltä sai aina auringonottotuolin ja niinpä tuli oltua päivittäin altailla. Geranin rannallakin tuli käytyä, mutta vaikka siellä oli tilaa todella paljon, niin kivikkoisuus häiritsi. Ei voinut pahemmin esim. frisbeetä heitellä ku sattui kivillä juoksentelu.Gerani oli rauhallinen kohde, mutta aina iltaisin kun halusi lähteä syömään, piti lähteä plataniakseen asti ja sinne sai kävellä sen pari kilometriä..Pieniä marketteja (joista yksi vagia maren yhteydessä) oli onneksi pari lähellä, joista sai pientä purtavaa päivälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475