Kuinka päästä eroon Rapu-miehestä? Seurustelin jonkun aikaa Rapu-miehen kanssa mutta kyllästyin ja nyt ei sitten pääse eroon millään! Päivittäistä piinamista. Tyhmiäkö ovat?!
miten päästä eroon??
3
1601
Vastaukset
- kiintyy
ihmisiin, mutta ei tosiaankaan ole tyhmä. Rapu arvostaa rehellisyyttä ja on rehellinen itsekin. Oletko sanonut ravulle että hän häiritsee sinua? Luultavasti hän aidosti pitää sinusta ja ajattelee sinunkin pitävän hänestä, jos et muuta ole sanonut.
- nyt yksikään rapu
ei uskalla enää ottaa yhteyttä keneenkään kun pelkää että niistä ajatellaan näin. Ravut on niin herkkiä... Sano hei suoraan mutta ystävällisesti mitä tuosta rapumiehestä ajattelet. Teet palveluksen kaikille.
- rapu mies
moi. mie olen rapu mies ja voi sano kun mies rapu rakastunut on se on tosi aitoja ei sita tarkkoita etta han roikku sinusta mutta se voi olla etta han rakasta sua.
mutta toisaltsa se rippu myos sinusta mita toivo hanelle sie antat josakus te naiset ot kylmia ja ciniko mutta elama on kuin renkas tanan han karsi sun perasta huomenna sie karsi joku rontti perasta naine se mene sitten kun olla vahna tule muistoja silloin mulle oli hyva mies nyt ei ole kuin vain tottero lahella. tervesia ulkomalainen nakokulma ciao
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky84828Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444714Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1813866Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty463632Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1143589Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm653072Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1122031Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812