Mielestäni yksi parhaimmista Vesa Haltsonen.
Näyttelijä
10
1576
Vastaukset
- yyyyyyy
Vesa Haltsonen, onko hän näyttelijä? Never heard
- näyttelijä
on ehdottomasti juha veijonen..:)
- lady 57
Ihana lupsakka näyttelijä.Sellainen suomalainen perusrenttu jonka voisi lainata kammarin puolella
lämmittämään kylmenneitä paikkoja muutaman kerran viikossa.Taitaa olla meidän kypsempien naisten suosiossa.Ensi viikolla pääsen taas katsastamaan onko Vesa paikat säilynyt "piukkana" .On se vaan niin lutunen!
- jaa
Janne Turkki on Porin vetävin näyttejä,hän jättää vanhat papat taakseen,kaikilla osa-alueilla.Hyvä Janne!Hyvää jatkoa kaikille teille.
- eksäätiärä
marko honkanen ja janne turkki porin parhaimmistoa.
myös hauska persoona on teemu niemelä. - Tunkee uniin.
Piukoissa paikoissa on yksi niistä nuorista gangsteri pojista joka sai minut sekaisi.
Aivan ihana pakkaus jolla on pontetiaalia nousta hyväksi näyttelijäksi,uskon ja toivon että hän saa kiinnityksen Porin teatteriin.Minut hän sai aivan sekaisin,nyt on pakottava tarve saada hänestä lisää tietoa,mistä saa näyttölijöiden tiedoja?Hän kun on aiheuttanut minulle tuhmia unia ja nyt vain odotan että pääsen taas katsomaan seuravaa esitystä jotta saan oloani helpotettua.Onko muilla vastaavia kokemuksia näyttelijään ihastumisesta vai olenko minä sekoamassa. - Arjamaaret
Kesäteatterissa oli yksi harrastelijanäyttelijä pääroolissa,en muista nimeä. ISO ja tumma.Sellainen nallekarhumainen.
- Petetty
Mikko x on mielestäni paras näyttelijä.3 vuotta naimisissa ja annoin äijälle useamman kerran viikossa,sitten kerrat väheni 3-4 kertaan kuussa,muka stressiä töissä jne..No sehän kävi vieraissa ...tana.Nyt sitten lopuksi onkin mun vika kun en muka antanut itsesti tarpeeksi,pistää
vihaksi toi näytteleminen.Ollaan nyt sitten niin luokattuja kun muutin pois.Olis voinut otaa ensi eron ja sitten ruvata heiluttumaan heppiään vieraissa. - Parhaimmistoa
Seppo Kulmala ja Matti Mäntylä.
- Ellu33
On Haltsonen hyvä, ja Turkki, ja sit nää rakastajien hepu Tanner, ja mikä se yks, Malinen(ko)?, Honkanen on vähän ehkä ällö, no mut menettelee, Niemelä hauska mut aina samanlaisessa roolissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667