Hakukoneoptimointia

Tahtoo hän

En halua maksaa tästä, ilmeisesti yksinkertaisesta touhusta jollekin firmalle vaan haluaisin tehdä homman itse - mistä lähetään liikkeelle?

10

2304

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tekee

80e/tunti niin alan neuvoa...

• Näin se homma etenee...

Voi kun kaikki olisivat noin mukavia

• se tekee
        Näin se homma etenee... kirjoitti:

Voi kun kaikki olisivat noin mukavia

visikäs ja vitsikäs, mutta totta toinen puoli:
        huomaatkos että kukaan ei oikein ala ilmaiseksi
        neuvomaan...

• Freeartists..
        se tekee kirjoitti:

visikäs ja vitsikäs, mutta totta toinen puoli:
        huomaatkos että kukaan ei oikein ala ilmaiseksi
        neuvomaan...

Kirjaa itsellsi googletili. Sieltä löytyy móiseen työkalut valmiina..;)
        PS: Edelleen hyvä meta kuvaus ja oikeat hakusanat tuo parhaat sijat hauissa. Eli järkeä kannattaa aina käyttää.. ja turhasta ei kannata maksaa..;)

• Minä itse

Olen itse optimoinut kahden vuoden sisällä kahdet omat kauppasivut ja etusivulta Googlettamalla löytyy.
      Olen täysi ummikko hienoissa tempuissa mutta lukutaitoinen ja sinnikäs. Perus ohjeilla joita esim.
      http://www.uutistoimisto.com/ ja monesta muustakin paikasta saa, olen pärjännyt.
      Googleen kirjautumalla, kuten edellinen neuvoi, saakin sellaisen tietopaketin että jos ei ala löytymään niin ihme on.
      Unohdin sen punaisen langan, pitääkö sivusi löytyä Googlettamalla alkusivuilta vai pitääkö sivullesi haluta tulla. Ensimmäinen on oman kokemukseni mukaan helpompaa kuin toinen. Sivujen klikkaamiseen tarvitaan hyvä syy. Tarjoatko jotain kiinnostavaa ja se käy ilmi nimestä, näkyvästä tekstistä ym.ym. Kyllä varmaan tuon tiedätkin.

• ---
    • löytyy vihjeitä
    • SEO-jantteri
    • semiammattilainen

Jos sivut on Wordpress -alustalla, siihen löytyy ilmaisia ja toimivia hakukoneoptimointiohjelmia, kuten SEO by Yoast.

Title ja titledescription kannattaa tarkoin harkita, eli se otsikko ja lyhyt teksti, mitkä Googlen hakutuloksissa näkyy.

Jokaisen tekstin ensimmäisen kappaleen tulisi sisältää myös otsikko. Jos otsikko on Hakukoneoptimointi, sen sanan tulisi esiintyä myös ensimmäisessä kappaleessa.

Hakusanat ja hakusanayhdistelmät ovat tärkeitä myös. Google tarkkailee sivujen sisältöä, päivitystahtia jne. Eli sivujen tulee antaa vastinetta hakusanoille ja uniikkia sisältöä pitää tietenkin olla.

• seos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      401
      1673
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1081
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1045
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      780
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe