Hakukoneoptimointia

Tahtoo hän

En halua maksaa tästä, ilmeisesti yksinkertaisesta touhusta jollekin firmalle vaan haluaisin tehdä homman itse - mistä lähetään liikkeelle?

10

2206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tekee

      80e/tunti niin alan neuvoa...

      • Näin se homma etenee...

        Voi kun kaikki olisivat noin mukavia


      • se tekee
        Näin se homma etenee... kirjoitti:

        Voi kun kaikki olisivat noin mukavia

        visikäs ja vitsikäs, mutta totta toinen puoli:
        huomaatkos että kukaan ei oikein ala ilmaiseksi
        neuvomaan...


      • Freeartists..
        se tekee kirjoitti:

        visikäs ja vitsikäs, mutta totta toinen puoli:
        huomaatkos että kukaan ei oikein ala ilmaiseksi
        neuvomaan...

        Kirjaa itsellsi googletili. Sieltä löytyy móiseen työkalut valmiina..;)
        PS: Edelleen hyvä meta kuvaus ja oikeat hakusanat tuo parhaat sijat hauissa. Eli järkeä kannattaa aina käyttää.. ja turhasta ei kannata maksaa..;)


    • Minä itse

      Olen itse optimoinut kahden vuoden sisällä kahdet omat kauppasivut ja etusivulta Googlettamalla löytyy.
      Olen täysi ummikko hienoissa tempuissa mutta lukutaitoinen ja sinnikäs. Perus ohjeilla joita esim.
      http://www.uutistoimisto.com/ ja monesta muustakin paikasta saa, olen pärjännyt.
      Googleen kirjautumalla, kuten edellinen neuvoi, saakin sellaisen tietopaketin että jos ei ala löytymään niin ihme on.
      Unohdin sen punaisen langan, pitääkö sivusi löytyä Googlettamalla alkusivuilta vai pitääkö sivullesi haluta tulla. Ensimmäinen on oman kokemukseni mukaan helpompaa kuin toinen. Sivujen klikkaamiseen tarvitaan hyvä syy. Tarjoatko jotain kiinnostavaa ja se käy ilmi nimestä, näkyvästä tekstistä ym.ym. Kyllä varmaan tuon tiedätkin.

    • ---
    • löytyy vihjeitä
    • SEO-jantteri
    • semiammattilainen

      Jos sivut on Wordpress -alustalla, siihen löytyy ilmaisia ja toimivia hakukoneoptimointiohjelmia, kuten SEO by Yoast.

      Title ja titledescription kannattaa tarkoin harkita, eli se otsikko ja lyhyt teksti, mitkä Googlen hakutuloksissa näkyy.

      Jokaisen tekstin ensimmäisen kappaleen tulisi sisältää myös otsikko. Jos otsikko on Hakukoneoptimointi, sen sanan tulisi esiintyä myös ensimmäisessä kappaleessa.

      Hakusanat ja hakusanayhdistelmät ovat tärkeitä myös. Google tarkkailee sivujen sisältöä, päivitystahtia jne. Eli sivujen tulee antaa vastinetta hakusanoille ja uniikkia sisältöä pitää tietenkin olla.

    • seos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe