laulaako Johnny oikeesti elokuvassa cry baby ? on pakko kysyy ku alko häiritsee ku en tiiä.. : D mut kiitos vastaajille! XDD
Vastaukset 8
- cry adult
Itseasiassa mä en tiedä...hyvä kysymys. Mulla on joskus ollut se soundtrack, mut siinä biisit tais vetää joku muu..
- tumpeliina
Mullakin toi soundtrack niin ei laula..Mut epäilys on et se saattaa laulaa elokuvassa päälle pikkasen.
- ofthe
tumpeliina kirjoitti:
Mullakin toi soundtrack niin ei laula..Mut epäilys on et se saattaa laulaa elokuvassa päälle pikkasen.
Ei laula itse. Olisi kyllä ihanaa jos laulaisi! Onneksi Sweeney Toddissa laulaa itse.
- Jessie_Sparrow
Johnny laulaa käsittääksen ainakin yhdessä laulussa itse. Nimittäin King Cry Baby- laulun. Tälläisen jutun olen kuullut.
- laulaa
se depp tuossa king-cry babyssä
- ...
Eli tuossa King Cry Baby -kappaleessa Depp hoilaa. Muissa kappaleissa Deppiä 'dubbaa' James Intveld.
- Johnnydepp-fani
juu kyllä se laulaa siinä ja hyvin laulaakin :D
- joku
se ei laula missään laulussa. Siin dvd:llä oli semmonen juttu missä siitä kerrottiin joten siinä sanottiin että se ei laulanut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54980
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69781Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65765- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.50666- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7616Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480